dat zal, maar jij bent nog naief in die wereld...en het gros wat daar vandaan komt is een stuk minder aardig dan jij denkt...niet iedereen kan je vertrouwen op hun blauwe ogenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zeg! San is hardstikke lief.. Dus niet elke NL-er is hetzelfde
al een jaar EX he laat dat duidelijk zijn jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zeg! San is hardstikke lief.. Dus niet elke NL-er is hetzelfde
Wat naief van jou om te denken dat ik naief benquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zal, maar jij bent nog naief in die wereld...en het gros wat daar vandaan komt is een stuk minder aardig dan jij denkt...niet iedereen kan je vertrouwen op hun blauwe ogen
Tis toch zoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ga hen een veer in zijn reet douwen pfff
heb andere kleur hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zal, maar jij bent nog naief in die wereld...en het gros wat daar vandaan komt is een stuk minder aardig dan jij denkt...niet iedereen kan je vertrouwen op hun blauwe ogen
wait en see.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat naief van jou om te denken dat ik naief ben
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ik vind Sly best leuk eigenlijk
Als jij een beetje half alles daar hebt meegekregen dan hoef ik jou al helemaal niets te vertellen neitwaar....quote:
joetjoe komt zoquote:
Denk je dat ik gek benquote:
Utreg toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef gomi het volgende:
huh, zei hij nou hier in amsterdam?
dacht dat hij uit omgeving van den haag kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |