wie bedoel je! zoveel mogelijkheden!!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:37 schreef jna het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat iemand nu toch een soort naamtopic heeft, maar laat ik dat maar niet doen
je hebt hem toch wel in zn gezicht gespugd he?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:38 schreef Psychonikeo het volgende:
belt die turk nu op dat het iets langer duurt omdat het druk is
Hoelang wacht je al?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:38 schreef Psychonikeo het volgende:
belt die turk nu op dat het iets langer duurt omdat het druk is
ja telefonisch wel ja! en omdat het 'maar' een kwartier was, heb ik het stenigen achterwege gelaten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je hebt hem toch wel in zn gezicht gespugd he?
ik zou hem gaan stenigen met dubbeltjes als die aan de deur komt!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja telefonisch wel ja! en omdat het 'maar' een kwartier was, heb ik het stenigen achterwege gelaten.
jaaa, hopelijk doet hij zijn helm af voor de benedendeur, dan bekogel ik hem gewoon met centjes!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou hem gaan stenigen met dubbeltjes als die aan de deur komt!!!
nog beter!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaa, hopelijk doet hij zijn helm af voor de benedendeur, dan bekogel ik hem gewoon met centjes!
hoezo?kan toch ook als hij weg loopt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:42 schreef Psychonikeo het volgende:
maar dan moet ik natuurlijk mijn eten beneden halen
ha! Ge-ni-aal!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo?kan toch ook als hij weg loopt?
Ik ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gezellig, ik verhuis naar Utrecht!!
hmm kuttig. Die pizzaria hier is meestal binnen een half uur hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is bij die van mij standaard. Daarom plan ik altijd zo goed
ervaring jongen... ervaring...!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |