En je krijgt huursubsidie?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef P.F het volgende:
Ik woon sinds 3 maanden in zelfstandige wooneenheid, alles voor mij alleen. Vorig jaar woonde ik in een toegewezen onzelfstandige wooneenheid en daar hoefde ik niet apart voor het water te betalen.
maar dan ben je wat je bespaart kwijt aan nieuwe klerenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
met een beetje toner kun je flink schudden hoor
Je woont in een zelfstandige woonunit. Daar zijn de kosten ben ik bang voor jou bedoelt. Ik zou ze dan maar even bellen. Misschien valt er wel een regeling te treffen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
Ik krijg die huursubsidie toch omdat ik niet veel geld hebIk snap het niet!!!
Ja weet ik, maar bijna iedereen schijnt hier kwijtschelding aan te vragen..quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je woont in een zelfstandige woonunit. Daar zijn de kosten ben ik bang voor jou bedoelt. Ik zou ze dan maar even bellen. Misschien valt er wel een regeling te treffen.
Waar is hier?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar bijna iedereen schijnt hier kwijtschelding aan te vragen..
Denk niet dat je kwijtschelding krijgt. Ik woon ook in A'dam in zo'n zelfstandige eenheid en bij mij werd het gewoon afgewezen.. Terwijl ik niet bizar veel verdien ofzo, maar wat je van je ouders krijgt tellen zij wel meequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik krijg 260 stufi en heb denk ik vorig jaar gemiddeld 50-100 euro per maand verdiend. Of minder
Ik krijg wel een bijdrage van mijn ouders, maar dat is volgens de richtlijnen van het nibud.
Nietes. 4 jaar in een copyshop gewerkt, heel wat extra afdrukken geritseld...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:11 schreef ikke043 het volgende:
[..]
maar dan ben je wat je bespaart kwijt aan nieuwe kleren
Als ik bij mij (laser)printer de toner eruit haal moet ik er vooral niet mee schudden, want dan zitten m'n kleren onder de inkt. Ik heb die fout al gemaakt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nietes. 4 jaar in een copyshop gewerkt, heel wat extra afdrukken geritseld...
Als je puur stufi + huursubsidie ontvangt dan zal het nog wel kans van slagen hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:02 schreef P.F het volgende:
Ik krijg die huursubsidie toch omdat ik niet veel geld hebIk snap het niet!!!
Het leven voor een student is nooit makkelijk geweest dus nieuw is je klacht niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef Gras_eter het volgende:
De studie-financiering wellicht afgeschaft worden.
Boeken worden elk jaar duurder, en het liefst elk jaar een nieuwe druk.
Lesgeld wordt telkens weer hoger.
Het leven als student is niet altijd even makkelijk
Post hier je bespaar tips zodat je genoeg biergeld over houdt.
Is dit voor het water dat je gebruikt, of de waterschapsbelasting?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef P.F het volgende:
Ik woon sinds 3 maanden in zelfstandige wooneenheid, alles voor mij alleen. Vorig jaar woonde ik in een toegewezen onzelfstandige wooneenheid en daar hoefde ik niet apart voor het water te betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |