Nee zit al wel met natte handdoek op me hoofd maar dat helpt niet echt!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:01 schreef livalo het volgende:
Heb je geen verkoelende crème liggen zonder parfum o.i.d? Dan minderd het branden en jeuken misschien een beetje?
Vroeger had ik heel veel last van exceem en dergelijke, toen deed mam er ook wel eens aftersun op. En het hielp ook nogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee zit al wel met natte handdoek op me hoofd maar dat helpt niet echt!
Heerlijk spul is die aftersun ja, misschien had ik er yoghurt moeten halen netquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:05 schreef livalo het volgende:
[..]
Vroeger had ik heel veel last van exceem en dergelijke, toen deed mam er ook wel eens aftersun op. En het hielp ook nog.
Ken je ze allemaal!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:09 schreef livalo het volgende:
Voordat ik in de SC belandde kende ik alleen 3 Renee's dus dacht ik gelijk aan een meisje als ik die naam hoorde. Nu ken ik ook 3 René's. De verwarring.
Net zo goed als ik jou ken.quote:
in welk opzicht?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:20 schreef appelsjap het volgende:
Tamara kom eens heel snel op msn, we need to talk.
Hij is er volgens mij net achter gekomen dat Tamara iets met Laster heeft.quote:
Patsboem. Die zal hard aangekomen zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij is er volgens mij net achter gekomen dat Tamara iets met Laster heeft.
een trein komt harder aanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Patsboem. Die zal hard aangekomen zijn.
Als ik kan aanmeldenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:20 schreef appelsjap het volgende:
Tamara kom eens heel snel op msn, we need to talk.
Nee daar is ie al een tijdje geleden achtergekomen ..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij is er volgens mij net achter gekomen dat Tamara iets met Laster heeft.
Hier rijden alleen stoptreinenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een trein komt harder aan
Hier rijden geen treinen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |