Overhijdstekort.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:23 schreef s3wage het volgende:
Als we nou allemaal tegen kilometerprijs stemmen ! dan komt dat snode plan van eurlings om het overhijdstekort aan te vullen er mischien niet !
Bij de politietop graaien ze miljoenen van ons belasting geld dan is er een overhijdstekort en wie moet dat betalen
Veel spellingsfouten kan ik op de een of andere manier nog begrijpen maar dit....quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik stem niks want ik ga met het OV![]()
![]()
Haha Max-Westerman reist met het OV
Sinds wanneer maak jij je druk om het overhijdstekort in NL?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:23 schreef s3wage het volgende:
Als we nou allemaal tegen kilometerprijs stemmen ! dan komt dat snode plan van eurlings om het overhijdstekort aan te vullen er mischien niet !
Bij de politietop graaien ze miljoenen van ons belasting geld dan is er een overhijdstekort en wie moet dat betalen
Je kan dan straks een minder leuke/goede/dure auto kiezen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:31 schreef capricia het volgende:
Leaseauto, dus mij maakt het niet uit.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Je kan dan straks een minder leuke/goede/dure auto kiezen?
Dat maakt toch allemaal niet uit joh, het interesseert leaserijders echt drie keer niks.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Je kan dan straks een minder leuke/goede/dure auto kiezen?
En dat de persoon die over het leasebedrag gaat, vaak zelf ook een leaseauto heeft...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:46 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat maakt toch allemaal niet uit joh, het interesseert leaserijders echt drie keer niks.
Tot ze hun baan en leasebak kwijtraken, een oud gebakje moeten kopen en dan ineens de hoofdprijs moeten betalen per kilometer.
Ja en?? Dat maakt nog niet dat leaserijders zich druk maken over de kilometerheffing??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat de persoon die over het leasebedrag gaat, vaak zelf ook een leaseauto heeft...
Nee, juist niet...ik vulde je aanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja en?? Dat maakt nog niet dat leaserijders zich druk maken over de kilometerheffing??
Ze merken er immers niets van, net als wanneer de brandstofprijzen weer flink omhoog gaan.
Dan staat er altijd wel weer een of andere leaselul voor de camera van een actualiteitenprogramma te roepen dat het hem niets uitmaakt, want "de baas betaalt toch".
Idem met de kilometerprijs. Maar misschien moeten sommige mensen eens bedenken dat ze niet de rest van hun leven een leaseauto zullen rijden, en dat zaken die ze nu geen bal uitmaken, uiteindelijk ook effect op hen hebben.
Ik heb begrepen dat ook niet-leden de enquete van de ANWB kunnen invullen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef trovey het volgende:
Ik kan niet stemmen want ik zit niet meer bij de ANWB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |