Ik ook van alles wat draadloos en mobiel werkt qua bellen en internet. Is de reden waarom ik buiten een eenvoudige (simockvriije) losse preypay telefoon nooit geen contracten wil aangaan met mobiele telefoonaanbieders.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:53 schreef Bee-R34 het volgende:
Onoverzichtelijke tekst van factuur.
Ik wordt nu wel beetje schijtziek van dat kudt Vodafone
mja ik heb nu een goede deal met Ben. Sim only, 8 uur bellen (500 minuten) voor 16 per maand en maandelijks opzegbaar. M'n Vodafone gebruik ik niet meer. Moet wel wachten tot juni tot dat over is :squote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:03 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik ook van alles wat draadloos en mobiel werkt qua bellen en internet. Is de reden waarom ik buiten een eenvoudige (simockvriije) losse preypay telefoon nooit geen contracten wil aangaan met mobiele telefoonaanbieders.
Idiote tarieven betalen voor 1 mb dataverbruik, kom mop zeg.. Gaat nergens over!
Ik heb met mijn xs4all abbonement echt onbeperkt bellen (geen fair use policy of 500 minuten beleid) naar alle vaste nummers binnen de Benelux en betaal daar maar 15 euro voor, en GEEN starttarief. Bellen naar mobiel kost minder dan het Vodafone of KPN tarief en de rest van Europa en de States maar 1 cent (met btw) per minuut.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:05 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
mja ik heb nu een goede deal met Ben. Sim only, 8 uur bellen (500 minuten) voor 16 per maand en maandelijks opzegbaar. M'n Vodafone gebruik ik niet meer. Moet wel wachten tot juni tot dat over is :s
Maar ja, daar ging het hier niet over he?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:14 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik heb met mijn xs4all abbonement echt onbeperkt bellen (geen fair use policy of 500 minuten beleid) naar alle vaste nummers binnen de Benelux en betaal daar maar 15 euro voor, en GEEN starttarief. Bellen naar mobiel kost minder dan het Vodafone of KPN tarief en de rest van Europa en de States maar 1 cent (met btw) per minuut.
Internet is echt onbeperkt, geen fair use policy en ik verbruik vaak meer dan 4 tot 5 gb data per dag (up en download flac bestanden en films) Hier betaal ik dan 35 euro per maand voor.
Hier kan geen enkel mobiel telefoon of mobiel internet abbo tegenop!
idd, ik gaf er alleen mee aan dat ik (bijna noodgedwongen) een goedkope sim only bij heb gedaan omdat ik de kosten van vodafone niet meer zeker kan zijn.... tging niet over wat beter is, maar hoe vodafone (of andere companies) hun facturen bereken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar ja, daar ging het hier niet over he?
Was mischien een beetje off topic, maar ik wil hiermee aangeven dat ik voor 50 euro per maand heel wat meer telefoon en internet krijg dan die mintens 66 euro die TS moet betalen per maand voor een ondoorzichtig mobiel abbonement.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar ja, daar ging het hier niet over he?
ist ook, kom nog bij dat ik arme student ben die uiteraard te oud is voor een vulploeg baantje en een drukke studie heeft dus de meest gangbare tijden niet kan werkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:40 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wat vermoeiend zeg dat je iedere maand met angst en beven je (mobiele) telefoonrekening moet afwachten!
studenten hoeven niet arm te zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:52 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
ist ook, kom nog bij dat ik arme student ben die uiteraard te oud is voor een vulploeg baantje en een drukke studie heeft dus de meest gangbare tijden niet kan werken
weet je ook hoe ze jouw facturen opstelden? zoals in in OP aangaf of anders?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
studenten hoeven niet arm te zijn.
mja.. vodafone? naaiballen.
mijn rekeningen zijn ook elke keer te hoog terwijl ik zeker weet dat het niet kan kloppen. Nummers staan vaker in mijn factuur dan dat ik ze daadwerkelijk heb gebeld.
In juli is mijn contract afgelopen (na 2 jaar) en ik ga dus naar een ander. Helaas ben ik verplicht om naar hi te gaan, omdat ik zeer veel sms, en dus een smsbundel van 1000 moet hebben.
ze hebben het ooit uitgelegt, maar dat was me veel te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:01 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
weet je ook hoe ze jouw facturen opstelden? zoals in in OP aangaf of anders?
stelling over studenten klopt, maar in dit geval
kan altijd..quote:Op zondag 24 januari 2010 06:18 schreef mrPanerai het volgende:
Denk je dat het bij andere operators anders is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The motivation for me, is them telling me what I could not be
maar dat zou dus betekenen dat, zelfs als ik al aangeef dat ik alles heb nagevraagd, de klager ben terwijl vodafone gewoon onduidelijk isquote:Op zondag 24 januari 2010 13:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Als ik dit topic (en andere topics over mobiele telefoonnota's) doorlees wordt de zwarte piet alltijd door de beller naar de telefoonaanbieder geschoven. Mij valt toch wel heel erg op dat met name de jongeren zich te pletter bellen en SMSsen zeker niet wetend dat dit wel allemaal geld kost en uiteindelijk wel betaald dient te worden.
Moraal dit soort zaken, kijk eerst naar je bel en sms gedag dan pas klagen bij je provider. En niet omgekeerd.
IK maak mij nooit zorgen om mijn xs4all nota''s want ik heb net ingelogd en zie dat ik komende week maar iets van ja hoor... 0,36 ¤ hoef te betalen en dat ik ernaast toch ruim 33 uur heb gebeld naar vaste nummers.
Dit is nou duidelijk en overzichtelijk, alles bij elkaar ook het BTW tarief staat hier vermeld.
[ afbeelding ]
Sorry maar ik zie in dat overzicht nergens een bedrag vanh 300 ¤ staan, of lees ik iets verkeerd of je laat niet alles zien.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:50 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
maar dat zou dus betekenen dat, zelfs als ik al aangeef dat ik alles heb nagevraagd, de klager ben terwijl vodafone gewoon onduidelijk is![]()
Even samengevat:
Ben persoonlijk naar Vodafone gegaan, die vertelden mij: Basisbundel + Buiten bundel (is al voorgerekend, dus geen extra kosten) + BTW = je rekening
Snap jij dan dat ik straks ga klagen als ik 66 euro bereken, en hun vast wel weer 300 ofzo
zo zie ik mijn tegoed, die eind februari komt:
in maart betaal ik dus 35 + 23,39 = 58,39 : 100 = 0,5839 x 19 = 11,0941 + 58,39 = ¤69,48 euro
Althans, volgens Vodafone (die het naar eigen zeggen zo berekenen).
MAAR NOG STEEDS DE VRAAG!!!!
ALS IK WEER EEN TE HOGE REKENING KRIJG, HEB IK DAN PECH OF KAN IK MET EEN BEREKENING MIJN GELIJK KRIJGEN EN DUS NIET TEVEEL HOEF TE BETALEN!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |