Ik zei het tochquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh wat wie?
Ikzieniks en de rest is meeten
nah das wel volgens een heul vast patroon hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:26 schreef Dottey het volgende:
Sly dreigt te stoppen met alles bij SV, omdat hij bepaalde mensen niet wilt zien op de bank![]()
Hoe bedoel je.. dwingelandje- ik-krijg-mijn-zin-hoe-dan-ook
Hij bewaart je gegevens om net te doen alsof hij tig volgelingen heeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef Disana het volgende:
Dus je bant iemand maar je bewaart het IP adres omdat je dat altijd nog kunt gebruiken voor een partijtje stalken. Ben ik even blij dat Danny wel wat beters te doen heeft dan wroeten in onze gegevens.
Dat gedoe met IP's, dat klinkt behoorlijk illegaal..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef Disana het volgende:
Dus je bant iemand maar je bewaart het IP adres omdat je dat altijd nog kunt gebruiken voor een partijtje stalken. Ben ik even blij dat Danny wel wat beters te doen heeft dan wroeten in onze gegevens.
Wat professioneel voor een forumbeheerder.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij bewaart je gegevens om net te doen alsof hij tig volgelingen heeft.
Zo lijkt het nog wat.
Hij heeft het wel, want als je geband bent krijg je de melding op welk adres dat is gebeurd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gedoe met IP's, dat klinkt behoorlijk illegaal..
Volgens mij is het dat ook....maar dat zijn wel meer dingenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gedoe met IP's, dat klinkt behoorlijk illegaal..
[Breaking} Japio is een lafbekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
Mag ik hier uit concluderen dat ie toch komt woensdag![]()
[ afbeelding ]
hij heeft dus staande afspraken met Johan !
Klinkt niet echt zoals het hoort..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het wel, want als je geband bent krijg je de melding op welk adres dat is gebeurd.
Tsja, Slaaaajjjj written all over it.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef Disana het volgende:
Wat professioneel voor een forumbeheerder.
Ik heb de film uitgezet, sportende dieren zijn niet mijn ding.
Tja, wat is er wel normaal aan die man met zijn gestolen forum. Het blijft me verbazen dat Vlemmix niet even een oppervlakkig onderzoekje heeft gedaan voordat hij hem binnenhaalde.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klinkt niet echt zoals het hoort..
Oh ja verdomd! Dat forum was in beginsel niet van hem!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wat is er wel normaal aan dat die man met zijn gestolen forum. Het blijft me verbazen dat Vlemmix niet even een oppervlakkig onderzoekje heeft gedaan voordat hij hem binnenhaalde.
Lees mijn vorige post. Het is een engnek.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Is m'n alter-ego ! * gaat onderuit zitten en steekt hand in z'n broek
Of mailt met een selectief aantal chat regels.. en noemt dat een logquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Of telefoontjes pleegt met SV omdat hij tegengas krijgt op de chat...
Ik vind Johan ook niet onaardig. Maar wel erg naïef om eerst te zeggen dat hij niets in fora ziet en dan Sly naar binnen te laten weazelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja verdomd! Dat forum was in beginsel niet van hem!
Vlemmix is een totale megalomaan die koste wat kost in de belangstelling wil.
No offence, zonder camera is het een aardige kerel.
Ok, maar hij heeft er geen moer aan als het over "je vinden" gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het wel, want als je geband bent krijg je de melding op welk adres dat is gebeurd.
met je email erbij (tenminste bij mij vanmiddag) , da's om effe te laten zien dat ie dat ook heeftquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klinkt niet echt zoals het hoort..
Maar het was wel een bedreiging en dat is al gestoord genoeg als je nagaat waarom het nou helemaal gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar hij heeft er geen moer aan als het over "je vinden" gaat.
Ja maar ja maar, het is het niet zo dat er meerdere mensen hem gewezen hebben op he gevaar van Slaaaajjjjjj.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef yvonne het volgende:
Oh ja verdomd! Dat forum was in beginsel niet van hem!
Vlemmix is een totale megalomaan die koste wat kost in de belangstelling wil.
No offence, zonder camera is het een aardige kerel.
Dat lukte Sly bij Bram ook...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Johan ook niet onaardig. Maar wel erg naïef om eerst te zeggen dat hij niets in fora ziet en dan Sly naar binnen te laten weazelen.
Hij heeft af en toe last van bewustzijnsvernauwing. Laat gaan, hij komt echt niet en als hij toch wil, dan kan hij op de route mij eerst even aandoen voor een kop koffiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het was wel een bedreiging en dat is al gestoord genoeg als je nagaat waarom het nou helemaal gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |