Oh, ik geloof dat ik een bedreiging aan mijn broek hebquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:41 schreef shomila het volgende:
Hij moet je wel hebben he Disana.
[ afbeelding ]
een speurtochtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik geloof dat ik een bedreiging aan mijn broek heb
Het lijkt mij gewoon een regelrechte bedreiging, want ik ben 'de zijne' dus dan kan ik ook nog wel een bezoekje verwachten ALS ie me vindt.quote:
Voor je het weet heb je een ban. Een huisgenoot van mij kreeg ook een ban omdat ik hier iets neergezet had. Hij doet niet anders dan speuren in ip-adressen enz.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
heb 1 advies; ONDERDUIKEN!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een toppsycholoogquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:05 schreef Dottey het volgende:
ohw jee Disana is juist iemand die hem zo goed kan negeren op de chat![]()
En dat is hij beu denk ik .. hij wil jouw liefdemeis..
Ik moet nu ineens denken aan dat groepsspel.. arRAMZEsa.. arRAMZEsa..quote:
Ken ik niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens denken aan dat groepsspel.. arRAMZEsa.. arRAMZEsa..
Huh wat wie?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja.. maar crosscappen is hier verboden toch? caps van de chat van Johan bijvoorbeeld worden hier afgestraft... hoe zit dat met de caps van het Nowlive forum dan??
Pietje?? Remlof?? Yvonne??
Kom maar schuilen hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:
Is die Sly dan een kloon van iemand????quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:19 schreef Disana het volgende:
Het is ook wel vermakelijk hè... Nog maar kort geleden predikte hij op de chat dat alle ouwe koeien begraven moesten worden en dat hij iedereen zou unbannen. De aard van het beestje laat zich echter niet onderdrukken
Die hier wel, de echte Sly durft zich hier heus niet te vertonen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is die Sly dan een kloon van iemand????
Ik las Joran...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
Mag ik hier uit concluderen dat ie toch komt woensdag![]()
[ afbeelding ]
hij heeft dus staande afspraken met Johan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |