Je bent gewoon bij de neus genomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Says who? Kom jij nou maar naar de miet.
Precies, dikke neus!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Onzichtbaar achter m'n pc?
Hmmz, iets zegt me dat ik nou niet echt anoniem of onzichtbaar te werk ga.
Ja en jij bent dik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent gewoon bij de neus genomen.
Weet ik niet, wat is er loss Gert?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en jij bent dik.
Waar slaat dat nou op man.
De beer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat is er loss Gert?
Andersom was nog onhandiger geweest!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:34 schreef Dementor het volgende:
En inderdaad niet echt handig om eerst te vragen om gasten en deze vervolgens voor mietjes uit te maken omdat ze wel wat beters te doen hebben.
Misschien komt dat nog.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Andersom was nog onhandiger geweest!
PVV stemmers doen het altijd goed op cameraquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef Gert het volgende:
Maar een béétje een punt heeft Sly wel. Hij is zogenaamd zo onbelangrijk, maar nu is het al goed genoeg voor FOK!-TV.
Precies, hij heeft me zelfs op Twitter aangesproken waar ik met mn voor en achternaam sta maar mijnheer heeft zn Twitter afgeschermd. De laffe hond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Onzichtbaar achter m'n pc?
Hmmz, iets zegt me dat ik nou niet echt anoniem of onzichtbaar te werk ga.
Worden jullie twitter vriendjesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies, hij heeft me zelfs op Twitter aangesproken waar ik met mn voor en achternaam sta maar mijnheer heeft zn Twitter afgeschermd. De laffe hond.
dat dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:42 schreef Jian het volgende:
Sly,
Waarom scherm je dat forum van je zo af ? Is het omdat hetgeen je daar allemaal loopt te verkondigen voor het grote publiek verborgen moet blijven ? Jij kan hier op Fok bekijken en cappen wat je maar wil en dat je dat doet zal ze hier aan hun reet roesten !?? Maar nee, jij kruipt liever weg achter de veilige, beschermde muurtjes van je eigen forumpje, waar alleen zij die je toejuichen mogen komen en lezen.
Over lafjes gesproken![]()
Zo cap dit maar voor je forumpje !
Tsja ik zat er ook al te kijken maar volgens mij is er maar 3x gepost vandaag. Maar dat is op het openbare gedeelte dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:42 schreef Jian het volgende:
Sly,
Waarom scherm je dat forum van je zo af ? Is het omdat hetgeen je daar allemaal loopt te verkondigen voor het grote publiek verborgen moet blijven ? Jij kan hier op Fok bekijken en cappen wat je maar wil en dat je dat doet zal ze hier aan hun reet roesten !?? Maar nee, jij kruipt liever weg achter de veilige, beschermde muurtjes van je eigen forumpje, waar alleen zij die je toejuichen mogen komen en lezen.
Over lafjes gesproken![]()
Zo cap dit maar voor je forumpje !
Welnee, dat is nieuwe spelling. De meeste Nowlivers schrijven het nog met zes o'squote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet minstens 75 zijn dat ze groote nog met dubbel o schrijft.
Dat zou je denken, maar de meeste NL'ers moeten eerst weten hoe je Google moet typen..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we daar dus binnenkort vanaf![]()
En als ik alles goed begrepen heb zitten de NL-ers zich nu wild te googlen op Koresh?
Nee, dat durft ie niet, de lafbekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |