Doe eens wat screenshots mailen naar sunfactorx at hotmailquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent sinds gisteren zowat een apart item daar, echt waar
Ze moet minstens 75 zijn dat ze groote nog met dubbel o schrijft.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:15 schreef Pearlbitch het volgende:
En ik word nu weer bedreigd door een groupie van Sly![]()
[ afbeelding ]
Dus als ik iemand met een Ma Flodder-bloemetjesjurk en roze crocs zie lopen, weet ik dat ik moet uitkijken.
Sorry Stefan, ik zat er net al natuurlijk en hij heeft me zojuist getraceerd en me er afgeflikkerd (en waarom dan, ik heb niet eens wat gezegd ?????)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doe eens wat screenshots mailen naar sunfactorx at hotmail
Dat is in het kort de bedoeling ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:17 schreef Stefan het volgende:
Maar goed
Sly heeft dus Bram / Jaap overtuigd hem uit te nodigen + een FOK!ker met als doel FOK!(kers) in een hoek te drukken danwel fysiek te bedreigen.
En waar FOK!(kers) openlijk alles durven te zeggen verschuilt die laffe Tokkie zich achter een besloten forum.
Sly trekt zich af op me denk ik. Maar intussen doet ie alles achter besloten topics.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
Maar jij staat er echt een behoorlijk aantal keer op gisteren, misschien is er nog iemand anders met een geldig account (ze worden schaars) die wat kan cappen
Hij heeft zich inderdaad met zijn laatste volgelingen in een dichtgetimmerd forum verschanst. een soort David Koreshquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:17 schreef Stefan het volgende:
Maar goed
Sly heeft dus Bram / Jaap overtuigd hem uit te nodigen + een FOK!ker met als doel FOK!(kers) in een hoek te drukken danwel fysiek te bedreigen.
En waar FOK!(kers) openlijk alles durven te zeggen verschuilt die laffe Tokkie zich achter een besloten forum.
Ik zou best met Sly willen praten maar dan niet voor SV maar voor FOK!tv, dat materiaal wil ik zelf hebben en niet gratis aan Bram geven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is in het kort de bedoeling ja.
Ik wil wel 2 voor 12 met Sly spelen anders?
Het is bezigheidstherapie. FOK! werkt beter dan het plantsoen schoffelen denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Jian het volgende:
Hij probeert iedereen te weren die een cap op Nowlive maakt en ondertussen capt hij zich zelf de kolere hier. Zegt genoeg over dat open vizier van 'm dacht ik
Mooi, dan zijn we daar dus binnenkort vanafquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft zich inderdaad met zijn laatste volgelingen in een dichtgetimmerd forum verschanst. een soort David Koresh
Nog 1 keer Sly, echt dat de aller, aller, aller laatste keer; het is geen kwestie van durven, het is een kwestie van niet willen!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:06 schreef Jian het volgende:
Het houdt hem en ons wel van de straat![]()
[ afbeelding ]
Says who? Kom jij nou maar naar de miet.quote:
Ik heb nou al 876x gezegd dat ik de 27e niet kan/werk. Maar reageren? Ho maarquote:
Waarom zou je in vredesnaam met die pauper willen praten. Zet er dan publiek bij, dan heb je niet eens een lachband nodig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zou best met Sly willen praten maar dan niet voor SV maar voor FOK!tv, dat materiaal wil ik zelf hebben en niet gratis aan Bram geven.
Je bent gewoon bij de neus genomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Says who? Kom jij nou maar naar de miet.
Precies, dikke neus!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
Onzichtbaar achter m'n pc?
Hmmz, iets zegt me dat ik nou niet echt anoniem of onzichtbaar te werk ga.
Ja en jij bent dik.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je bent gewoon bij de neus genomen.
Weet ik niet, wat is er loss Gert?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en jij bent dik.
Waar slaat dat nou op man.
De beer!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik niet, wat is er loss Gert?
Andersom was nog onhandiger geweest!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:34 schreef Dementor het volgende:
En inderdaad niet echt handig om eerst te vragen om gasten en deze vervolgens voor mietjes uit te maken omdat ze wel wat beters te doen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |