Lees mijn vorige post. Het is een engnek.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Is m'n alter-ego ! * gaat onderuit zitten en steekt hand in z'n broek
Of mailt met een selectief aantal chat regels.. en noemt dat een logquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Of telefoontjes pleegt met SV omdat hij tegengas krijgt op de chat...
Ik vind Johan ook niet onaardig. Maar wel erg naïef om eerst te zeggen dat hij niets in fora ziet en dan Sly naar binnen te laten weazelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja verdomd! Dat forum was in beginsel niet van hem!
Vlemmix is een totale megalomaan die koste wat kost in de belangstelling wil.
No offence, zonder camera is het een aardige kerel.
Ok, maar hij heeft er geen moer aan als het over "je vinden" gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het wel, want als je geband bent krijg je de melding op welk adres dat is gebeurd.
met je email erbij (tenminste bij mij vanmiddag) , da's om effe te laten zien dat ie dat ook heeftquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klinkt niet echt zoals het hoort..
Maar het was wel een bedreiging en dat is al gestoord genoeg als je nagaat waarom het nou helemaal gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar hij heeft er geen moer aan als het over "je vinden" gaat.
Ja maar ja maar, het is het niet zo dat er meerdere mensen hem gewezen hebben op he gevaar van Slaaaajjjjjj.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:34 schreef yvonne het volgende:
Oh ja verdomd! Dat forum was in beginsel niet van hem!
Vlemmix is een totale megalomaan die koste wat kost in de belangstelling wil.
No offence, zonder camera is het een aardige kerel.
Dat lukte Sly bij Bram ook...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Johan ook niet onaardig. Maar wel erg naïef om eerst te zeggen dat hij niets in fora ziet en dan Sly naar binnen te laten weazelen.
Hij heeft af en toe last van bewustzijnsvernauwing. Laat gaan, hij komt echt niet en als hij toch wil, dan kan hij op de route mij eerst even aandoen voor een kop koffiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het was wel een bedreiging en dat is al gestoord genoeg als je nagaat waarom het nou helemaal gaat.
Meld je dan even aan op Nowlive, kan hij meteen een megasearch naar ons doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe last van bewustzijnsvernauwing. Laat gaan, hij komt echt niet en als hij toch wil, dan kan hij op de route mij eerst even aandoen voor een kop koffie
Ik denk dat hij zich daarom ook bij SV naar binnen likt, om aan die IP-adressen te kunnen komen. Hij probeert op de meest gekke manieren om die te verzamelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gedoe met IP's, dat klinkt behoorlijk illegaal..
Die twee zijn ongeveer met hetzelfde sop overgoten. Beiden moet je niet voor de voeten lopen, want dan beginnen ze te blazen en rare dingen te doen. Waarbij Bram net iets meer rem heeft dan Sly, maar dat is dan ook het enige verschil.quote:
Ik heb daar een ban zonder dat ik daar ooit één keer gepost heb. Hoe dat kan is mij al jaren onduidelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Meld je dan even aan op Nowlive, kan hij meteen een megasearch naar ons doen
Die is net zo naïef, maar ook weer net niet helemaal want hij hoopte wel op een rel bij Jaap op de bank.quote:
Je bent een Fokker, soms is dat al genoeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban zonder dat ik daar ooit één keer gepost heb. Hoe dat kan is mij al jaren onduidelijk.
[BREAKING]Jaap is een lafbekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:40 schreef Jian het volgende:
Nou waar Jaap zijn ballen zitten, of liever gezegd niet zitten lijkt me wel duidelijk nu![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |