abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77169685
Ik weet niet meer waar ik t zoeken moet :
Zo nu en dan stinkt t naar dooie muis in huis , en na lang ,soms kort zoeken vind ik dan zo'n opbollend gatverdamme......
lijkje.
Zo ook pas nog , maar t stinkt hier nog steeds en ik kan nergens meer een dooie muis vinden.
T kan toeval geweest zijn , maar de laatste keer dat poes een muis mee naar binnen nam meenden wij
m meteen te ruiken. Dus als levende muizen ook zo stinken verklaart dat wel waarom ik m niet vind :
hij verplaatst zich dus nu en dan.
De stank laat zich t best omschrijven als aardgas.
kunnen ze alleen zo stinken als ze al een poosje dood zijn?
uiteindelijk lukt altijd alles
  zaterdag 23 januari 2010 @ 06:46:27 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77169798
Meestal stinken ze wel zo erg als ze dood zijn dus maybe toh een ergens verstopt nog
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:29:46 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77170361
Ik geloof niet dat muizen zo stinken als ze nog leven. Maar de lucht van dode muizen is onmiskenbaar smering
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77171541
wees blij dan dat ie dood is,ik zou doodgaan als ik een muis zou zien
pi_77171596
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 05:43 schreef eigendeegcookie het volgende:

De stank laat zich t best omschrijven als aardgas.
kunnen ze alleen zo stinken als ze al een poosje dood zijn?
Aan aardgas wordt kadaverlucht toegevoegd (in de hoop dat dit mensen instinctief waarschuwt).
Levende muizen stinken niet naar kadaver.
Tenzij ze ergens in een kadaver huizen natuurlijk
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77179652
Levende muizen poepen en piesen ook overal (geen blaas, laten de urine overal lopen)

Ik kan muizen ruiken voordat ik ze zie, een nog ergere stank dan iemand die een knaagdier in een kooi heeft (en dat vind ik al stinken)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_77181051
OK , bedankt voor jullie reacties , ik ben overtuigd nu dat ik gewoon beter moet zoeken naar een dooie muis.
pi_77187165
Of naar een levende woelmuis. Die ruiken inderdaad vaag naar aardgas en stinken als ze nog leven.
pi_77192339
nee hoor , t zijn geen woelmuizen , kep net plaatje bekeken ,
de muizen hier hebben hele spitse , lange snuiten.
toch bedankt voor je reactie.
pi_77193730
muizen stinken zekerrrr.....wij kweken muizen voor onze slangen,het zijn vooral de mannetjes die zo
stinken,maar als ze dood zijn,meuren ze helemaal....
pi_77194274
wat jij stinken noemt , is dat die gaslucht ?
of gewoon pislucht?
pi_77226564
wat voor een lucht het precies is,kan ik niet omschrijven...als je boven de bakken hangt met muizen,die toch echt regelmatig schoongemaakt worden hoor,is de lucht niet te harden,vooral de mannen,zoals ik al zei,daar ruik je ook een sterke pieslucht,heel smerig...(maarja,je weet wel dat je slangen goede muizen krijgen)
maar om er een naam aan te geven,nee,dat kan ik niet echt zeggen...dat moet je gewoon ruiken,sorry
pi_77228246
net nog zie ik n dooie muis liggen in de slaapkamer , geen poes in de buurt ,
maar ik gooi m niet meteen weg , misschien ga ik nog n foto nodig hebben van deze muisfamilie
voor mijn topic.
Haal ik mn camera , wat denk je ?
MUIS WEG!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')