Moet nog blijken wat hte opbrengtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:34 schreef trovey het volgende:
Herhaling van aktie hier maar dan nog meer tranentrekkend....Amerikanen doen het altijd net te....maar geld storten ho maar heb ik gelezen
Zijn er ook gewoon reclames tussendoor?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:34 schreef trovey het volgende:
Herhaling van aktie hier maar dan nog meer tranentrekkend....Amerikanen doen het altijd net te....maar geld storten ho maar heb ik gelezen
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zijn er ook gewoon reclames tussendoor?
Bron?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ze tot op heden hebben gestort....5 miljoen of zo...terwijl hier voor dat concert al 6 miljoen binnen was...vergelijk even de grootte en het aantal inwoners van dat land met het onze en trek je conclusie.....hopelijk helpt dit wel alhoewel ik er nog steeds een hard hoofd in heb wat er precies op de juiste plek komt...namelijk bij de mensen die het werkelijk nodig hebben
en het janken gaat door![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bron?
Die 12,000 militairen en dat vliegdekschip kosten ook veel geld
En wat dacht je van USAID en American Red Cross? Die hebben wel meer dan 6 miljoen uitgegeven hoor/
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:42 schreef Q.E.D. het volgende:Check al die Hollywood-sterren die telefoontjes aannemen.
Mel Gibson zit er zelfs.
De Amerikanen kennen gelukkig niet zoiets achterlijks als een koningshuis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier zat er een Prinses....laat die Amerikanen dat maar eens na doen
Wij hebben Dirk Scheringaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:42 schreef Q.E.D. het volgende:Check al die Hollywood-sterren die telefoontjes aannemen.
Mel Gibson zit er zelfs.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wel tof hoor, dat iedereen samenwerkt en zo
vond het wel tof dat geert wilders er zatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook gedaan....maar die sterrenstatus daar aan de telefoon is toch wel iets indrukwekkender dan hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |