Immerquote:
Duckiequote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck zwaait ook weer eens even hier
en dat ga ik dus ook doenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gesprekken ken ik en die heb ik afgelopen weekend ook met verschillende mensen gevoerd.
Ik heb uiteindelijk voor mezelf gekozen en mijn werk voor onbepaalde tijd aan de kant gesmeten.
Lucht het op? Nog niet maar als je lichaam signalen af gaat geven wordt het tijd om te luisteren
Goedemorgen
Heel goedquote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat ga ik dus ook doen
zoals al meerdere mensen hebben gezegd: er zal altijd wel iemand gekwetst worden door mijn beslissingen
Jawel, met mij wel, kom komquote:
Yepquote:Op maandag 25 januari 2010 11:40 schreef Symphonic het volgende:
Je gaat dus definitief bij GF werken?
Vooruit dan maarquote:Op maandag 25 januari 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, met mij wel, kom kom![]()
Bakkie leut ook?
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
alleen zal de ingangsdatum rond mei liggen
[..]
Vooruit dan maar
Niet fulltimequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck zwaait ook weer eens even hier
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
alleen zal de ingangsdatum rond mei liggen
[..]
Vooruit dan maar
zou het aan het weer liggen?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gesprekken ken ik en die heb ik afgelopen weekend ook met verschillende mensen gevoerd.
Ik heb uiteindelijk voor mezelf gekozen en mijn werk voor onbepaalde tijd aan de kant gesmeten.
Lucht het op? Nog niet maar als je lichaam signalen af gaat geven wordt het tijd om te luisteren
Goedemorgen
Jah thanx, het zal mij en mijn gezin een hoop extra opleveren en dan heb ik het niet eens over salarisquote:
je hebt het over stres (ontbreken daarvan) vrije tijd enzo?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah thanx, het zal mij en mijn gezin een hoop extra opleveren en dan heb ik het niet eens over salaris
* Kuukske aait Fles over z'n bol. Hallo.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/muziekni(...)opt-bij-peppers.html
Wat een twijfelkut zeg. Je hebt het niet van een vreemde LL
Yepquote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt het over stres (ontbreken daarvan) vrije tijd enzo?
Het kutte van dit is dat je ergens inglijdt zonder dat je het zelf in de gaten hebt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou het aan het weer liggen?
dit weekend druk overleg met de vrouw gehad.
die f***ing tweestrijd.
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
buiten dat is komt dan ook nog eens hoger loon dus ben ik over een tijdje eindelijk uit alle shit en kan ik weer leuke dingen gaan doen
Kuukie oogappeltje van mequote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske aait Fles over z'n bol. Hallo.
iets in de trand van "schat, gaat het wel goed met je?"quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kutte van dit is dat je ergens inglijdt zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
En als ik dan van anderen hoor dat ik het randje waar ik zo bang voor was allang gepasseerd ben en het volgende randje eigenlijk ook al dan is dat wel heel confronterend. Gelukkig heb ik nu wel een lief achter me staan. Als zij er niet was geweest had ik waarschijnlijk nog weken zo doorgegaan tot het echt verkeerd ging.
Leuk dat dat nu wel gaat gebeuren, wat ga je er eigenlijk doen?quote:
* Kuukske grijnst.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukie oogappeltje van me
* Dr_Flash zwaait beleefd naar schattig blond meisje
weet je dat ik nu nog steeds me twijfel hierover heb, ze baseren iets ergens op, wat iedereen kan maken. Op myspace heeft ie het nergens over, de officieele site van de band heeft het nergens over, ik denk dat als je een grote verandering hebt als band zijnde, je zoiets toch dergelijks toch bekend maaktquote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/muziekni(...)opt-bij-peppers.html
Wat een twijfelkut zeg. Je hebt het niet van een vreemde LL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |