Sly is volgens mij groter dan Danny. Hoe lang zijn de forumbeheerders van Flabber en Tweakers dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wordt dan tussen Tweakers, FOK! en Flabber.
Scherp op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:45 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Sly is volgens mij groter dan Danny. Hoe lang zijn de forumbeheerders van Flabber en Tweakers dan?
Kan je in plaats van S niet gewoon Sly schrijven heksje?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
Misschien bedoelt S wel de forumbeheerder van GeenStijl, in het verleden heeft S het ook aan de stok gehad met GeenStijl omdat ze een stukje hadden geplaatst op hun site, S heeft toen een mail gestuurd of zijn zelfverzonnen advocaat en dat had geen stijl toen ook geplaatst.
Als je toen het kommentaar las op GeenStijl, wij zijn soms grof maar daar hahah
Ik ben al blij dat ik de S kan vinden, want ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord is veels te lang om steeds neer te zettenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je in plaats van S niet gewoon Sly schrijven heksje?
Oh.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik de S kan vinden, want ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord is veels te lang om steeds neer te zetten
Flabber ???, ech nie, toch ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wordt dan tussen Tweakers, FOK! en Flabber.
Omg Omg omgquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik de S kan vinden, want ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord is veels te lang om steeds neer te zetten
Goede raad thanksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omg Omg omg...ga op je handjes zitten schat dat doe ik ook....en leun lekker achterover en geniet
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Estherdv het volgende:
wat zitten jullie het op sly af te geven zeg....jullie zijn erg zielig
En het mag allemaal, je krijgt er niet eens een ban voorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Estherdv het volgende:
wat zitten hullie het op sly af te geven zeg....
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuken jullie elkaar?
Ik denk, ik vraag het gewoon
Er is een film.. waarin dit ook naar voren komt.. wellicht inspiratiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Plagiaat of niet, de volgende rel begint weer
heeft Bram dit hele format zelf ontworpen of heeft hij het ergens gepikt??????
Ik zie dan in jou een geweldige Fok-kanshebber om op de bank een vredelievend gesprekje met hem te hebben...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Estherdv het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:09 schreef enjoybram het volgende:
Ja idd.. ik bel Johan IT op.. stel hem het voor.. .. ja daar willen wij wel aan meewerken...
en ineens..vanuit hoger hand... Maar Danny... ik wil nog steeds met je praten.. die afspraak
van 17-11-2009 staat nog steeds...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:24 schreef iteejer het volgende:
Niks hoger handIk heb Danny nog helemaal niet gesproken.
Je belde me idd, ik zat in de auto, en begreep het concept niet helemaal want je was niet erg
goed te verstaan. Dus zei iets als 'moet ff zien wat we hiermee kunnen', jij zei dat je mij er in
wilde hebben en het binnen een uur moest weten.
Toen ik eindelijk thuis was, rond 2300, had ik een paar dringende dingen te doen, en daarna gaan
pitten omdat ik zag dat dit hele verhaal al op FOK! stond.
Zelf zou ik niet weten wat ik daar zou moeten zeggen. Ik ken die hele Sly niet, ik weet wel dat
hij Danny een paar streken geflikt heeft, en daarmee is hij wmb geen gesprekspartner meer.
Sly en zijn hele forum is kleiner dan de eerste de beste redelijk lopende reeks op ons forum,
we zijn voor fok allerlei nieuwe dingen aan te voorbereiden en opzetten, ik heb hier helemaal
geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Dus Bram heeft eerst geprobeerd Iteejer te strikken, en toen dat niet snel genoeg lukte het via mij geprobeerd. Zonder te vertellen dat hij Iteejer al had gebeld. Weten we dan ook weer, qua transparant en opuh.
Of om hier uit te leggen waarom we niet op Sly zouden moeten afgeven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zie dan in jou een geweldige Fok-kanshebber om op de bank een vredelievend gesprekje met hem te hebben...
Nou doe dat lekker gelijk op die bankquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of om hier uit te leggen waarom we niet op Sly zouden moeten afgeven.
Wijs even aan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:14 schreef Estherdv het volgende:
Wie is Eline nou weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |