quote:Mijn naam is Bart Bosma, ik ben marketeer bij Heineken. Tijdens het Holland Heineken House in Vancouver zal een aantal studenten Journalistiek van de Hogeschool Utrecht berichten, foto's en video's produceren en posten op Youtube, Twitter, Flickr, Facebook en Hyves. Nu zie ik dat jij de Holland Heineken House hyve in beheer hebt en dat er eigenlijk niet heel veel gebeurt. Wij zouden het ontzettend mooi vinden als we de Holland Heineken House hyve zouden kunnen benutten om deze content op te posten. Zou jij het beheer van deze Hyve willen ruilen tegen een uitgebreid merchandisepakket, een BeerTender en 2 tickets voor een oefenwedstrijd van het Nederlands elftal in de Kuip of de Arena? Laat me weten. Alvast dank.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef hole1988 het volgende:
ik heb hollandheinekenhouse.hyves.nl in mijn bezit krijg ik dit mailtje
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan bij de Radio 555-hyve als je nu direct al dit aanbod krijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
![]()
http://michielveenstra.hyves.nl/quote:Michiel Veenstra, 3FM
Gelezen op [3FM #1927] 555 voorbij, op naar de Zero's top 1000!: Sommige DJ's van Radio 555 klonken van de week echt als Michiel tijdens zijn weerberichten 19:43
quote:
Ik heb al toegezegdquote:
Aan een goed doel wil ik niet verdienen + dat ik het zelf heb aangeboden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan bij de Radio 555-hyve als je nu direct al dit aanbod krijgt.
Ik heb een bezoekje aan de studio gehad toen ik de Ekstra Weekend hyve overdroeg aan Tjibstraquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
![]()
Zal de mijne zijn.quote:
quote:Datum: vrijdag 22 januari 2010 20:15
Aan bedrijf: 3fm
Ter attentie van: ekdom en veenstra veenstra
Unieke id: cdf4681734778268
Beste homo's en hetro's
Klopt het dat jullie een nieuwe studio krijgen Jurre Bosman twittert het volgende.
"Vandaag nog gewoon 3FM, dus onderweg naar de Peperbus. Nog ns goed kijken naar het verse interieurontwerp voor de nieuwe studio..."
mvg
Fokker hole1988
Ook liever niet praten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Floortje. Verder niet zingen ofzo. Gewoon alleen lekker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |