Wel een pallet post!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
I heard someone say
Geen pallet kwartjes?![]()
Mja, ik twijfelde ffquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je de volgende keer de lapo hebt mag je best een nieuw topic maken hoor.
Afzeiken doen we hier niet behalve als je liefhebber bent van (heb je even?) Kane, Miss Montreal, Krezip, Di-rectquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde ffJe wordt op fok! nog weleens afgezeken als je de OP niet goed doet ofzo
Ik doe't nooit
edit: ik faal
Geen gastquote:
jawel andere Floortjequote:
Verkoopt de AH coke? Waar?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef 3FMaster het volgende:
Gisteren nog dat spul staan vullen in onze AH. Moest gelijk aan dit liedje denken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
napalm dat is dat spul wat ze tijdens vietnam gebruikten
quote:Mijn naam is Bart Bosma, ik ben marketeer bij Heineken. Tijdens het Holland Heineken House in Vancouver zal een aantal studenten Journalistiek van de Hogeschool Utrecht berichten, foto's en video's produceren en posten op Youtube, Twitter, Flickr, Facebook en Hyves. Nu zie ik dat jij de Holland Heineken House hyve in beheer hebt en dat er eigenlijk niet heel veel gebeurt. Wij zouden het ontzettend mooi vinden als we de Holland Heineken House hyve zouden kunnen benutten om deze content op te posten. Zou jij het beheer van deze Hyve willen ruilen tegen een uitgebreid merchandisepakket, een BeerTender en 2 tickets voor een oefenwedstrijd van het Nederlands elftal in de Kuip of de Arena? Laat me weten. Alvast dank.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef hole1988 het volgende:
ik heb hollandheinekenhouse.hyves.nl in mijn bezit krijg ik dit mailtje
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan bij de Radio 555-hyve als je nu direct al dit aanbod krijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
![]()
http://michielveenstra.hyves.nl/quote:Michiel Veenstra, 3FM
Gelezen op [3FM #1927] 555 voorbij, op naar de Zero's top 1000!: Sommige DJ's van Radio 555 klonken van de week echt als Michiel tijdens zijn weerberichten 19:43
quote:
Ik heb al toegezegdquote:
Aan een goed doel wil ik niet verdienen + dat ik het zelf heb aangeboden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan bij de Radio 555-hyve als je nu direct al dit aanbod krijgt.
Ik heb een bezoekje aan de studio gehad toen ik de Ekstra Weekend hyve overdroeg aan Tjibstraquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
![]()
Zal de mijne zijn.quote:
quote:Datum: vrijdag 22 januari 2010 20:15
Aan bedrijf: 3fm
Ter attentie van: ekdom en veenstra veenstra
Unieke id: cdf4681734778268
Beste homo's en hetro's
Klopt het dat jullie een nieuwe studio krijgen Jurre Bosman twittert het volgende.
"Vandaag nog gewoon 3FM, dus onderweg naar de Peperbus. Nog ns goed kijken naar het verse interieurontwerp voor de nieuwe studio..."
mvg
Fokker hole1988
Ook liever niet praten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Floortje. Verder niet zingen ofzo. Gewoon alleen lekker zijn.
doen ze wel vaker, af en toe schijnheillie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef themauster het volgende:
Net scholden ze haar uit voor saaie doos en nu doen ze gezellig met haar
Die Domien verwijdert iets te vaak tweetsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef hole1988 het volgende:
# @Domien:Zou er nog iemand zijn die Floortje kent? Of waar we haar van zouden moeten kennen? #3FM
# @michielveenstra:@Domien tieten
Wie a zegt moet ook b zeggenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geeft niet. Gewoon tieten kijken.
Beetje jammer, doe het alleen als ik een te grove verschrijving heb gemaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die Domien verwijdert iets te vaak tweets.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer zo'n domme achterlijke Idols-bimbo...![]()
quote:Domien
@michielveenstra Hahahaha! Ik had het alweer weggehaald. Onaardig, bashen van gasten bij collega's. Hangt haar sfeer er leuk bij? :-)
Goed adviesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geeft niet. Gewoon tieten kijken.
Ze hebben vast een blikje C-artiesten open getrokken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer zo'n domme achterlijke Idols-bimbo...![]()
dat zijn de cup-DD artiesten Brenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ze hebben vast een blikje C-artiesten open getrokken.
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zijn de cup-DD artiesten Bren
Alle andere artiesten hadden een dagje vrij na een avond lang druk hebben zitten bellen gisteren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ze hebben vast een blikje C-artiesten open getrokken.
Welkom terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:33 schreef Againzender het volgende:
zo, weer terug uit het verre Zwolle.
Tja, het oog wil ook wel eens wat. En dat voor radioquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
In DEUTSCHLAND!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 WDR2 gaat beluisteren. Hij heeft nu al geen zin meer in die domme Idols-bimbo...
Auf Wiedersehen.
heb je die bril gratis weggegeven ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb twee gesigneerde boeken van Nico Dijkshoorn gekregen in ruil voor een bril
Zeg hej, het oog wil ook watquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gephotoshopte fotos geloof ik niet
ja, het was een afgeschreven bril die al iets van 10 jaar in de winkel in een laatje lag weg te stoffen. de glazen had ik op voorraad... heel veel later blijkt die bril in Amerika nu een echte retro bril te zijn waar zelfs Run DMC mee wegloopt, en dat je er daar iets van 280 dollar voor betaaldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je die bril gratis weggegeven ?
Uiteraardquote:
ach de dollar is ook geen fuck meer waardquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja, het was een afgeschreven bril die al iets van 10 jaar in de winkel in een laatje lag weg te stoffen. de glazen had ik op voorraad... heel veel later blijkt die bril in Amerika nu een echte retro bril te zijn waar zelfs Run DMC mee wegloopt, en dat je er daar iets van 280 dollar voor betaaldmaar toen had ik m al weggegeven aan hem
http://www.filthydripped.(...)n-dmc-cazal-glasses/
Geen goede gefotoshopte tieten, Bren?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:37 schreef Brennel het volgende:
En dat is al de derde keer dat die Floortjefoto voorbij komt. Ik word er niet warm van
Ja, nu moeten ze hem zo ook draaien hè!?quote:
ik kom haar toch nooit tegenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en dan schrikken in het echt
ach ik ook nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:37 schreef Brennel het volgende:
En dat is al de derde keer dat die Floortjefoto voorbij komt. Ik word er niet warm van
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach de dollar is ook geen fuck meer waard, nu nico blij gemaakt
Nee, veel te nepquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen goede gefotoshopte tieten, Bren?
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Crematies zijn nooit leuk, maar de oom van mijn vrouw had er een leuke eigen invulling aan gegeven. Was echt zoals hij het gedaan zou hebben, enige dat we misten was dat hij halverwege binnen liep.
En nu lukker Ekstra Weekend luisteren
En de keuken opruimen....
Dat mag nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom dan eens uit je grot vandaan
Eens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, nu moeten ze hem zo ook draaien hè!?
ik geef wel n seintje, deze aktie die we nu hebben (niks bijzonders) loopt af op 14 maart, ik hoop dat daarna de zonnebril op sterkte aktie weer isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog leuke actie binnenkort om zonnebril aan te schaffen bij je ?
tnx, verhuis gewoon met je mee naar woerden qua servicequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik geef wel n seintje, deze aktie die we nu hebben (niks bijzonders) loopt af op 14 maart, ik hoop dat daarna de zonnebril op sterkte aktie weer is
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tnx, verhuis gewoon met je mee naar woerden qua service
Mijn rechterhand ook, omdat ik ermee scroll. M'n linkerhand komt alleen van onder m'n been tevoorschijn als ik typquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mijn rechterhand ook, omdat ik ermee scroll. M'n linkerhand komt alleen van onder m'n been tevoorschijn als ik typ
ja mn rechterhand is NOG kouderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mijn rechterhand ook, omdat ik ermee scroll. M'n linkerhand komt alleen van onder m'n been tevoorschijn als ik typ
quote:
mag hopen van wel, zo briljant is dit nou ik weer niet. Vind ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Betwijfel of er dit jaar nog een plaat wordt uitgebracht wat zo tof is als Little Lion Man.
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Brennel het volgende:
Heel jammer dat dit geen MH is geweest.
Wat is eigenlijk de nieuwe?
Geen, want zeroes request.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Brennel het volgende:
Heel jammer dat dit geen MH is geweest.
Wat is eigenlijk de nieuwe?
Opvallendquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
mag hopen van wel, zo briljant is dit nou ik weer niet. Vind ik.
Ohja.quote:
hij herhaalt soms steeds stukken, net of je hem op repeat hebt gezet?quote:
Eens!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een overdreven blije neppe doos.
heb je geen echte tv met 101 dan ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij herhaalt soms steeds stukken, net of je hem op repeat hebt gezet?
Komt bij mij door mijn internetverbinding...
Mijn internetverbinding viel net ook voor een paar seconden helemaal weg, vaag..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij herhaalt soms steeds stukken, net of je hem op repeat hebt gezet?
Komt bij mij door mijn internetverbinding...
En toch zou ik haar gevenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een overdreven blije neppe doos.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
al die dames zijn gekozen op hun cup maat ipv uiterlijk
het zelfde loopje zit er inderdaad in.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoor MJ - they don't care about us op de achtergrond
smaken verschillenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je geen echte tv met 101 dan ?
Oja, dat kan natuurlijk en inderdaad smaken verschillenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
smaken verschillenmaar ik heb vanaf het begin af an niks bijzonders aan het nummer gevonden. Niet dat ik het slecht vind, maar een topper vind ik het niet.
Bring it onquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Vind de Der Rudy playlist eigenlijk niet heel bijzonder.
toen ik de lijst zag zakte mijn broek af, het is een hele slechte niet orginele lijst. kortom standaard 3fm lijstje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Vind de Der Rudy playlist eigenlijk niet heel bijzonder.
Ik kan me niet herinneren om welke zin het gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Floortje en geheugen in één zin.....
Hier is 'ie! : http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/343307quote:
Moi !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:00 schreef Bol_Wan het volgende:
goedenAVOND![]()
![]()
![]()
ben opgehouden in de stad, dus heb de eerste twee uur gemist![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren om welke zin het gaat
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier is 'ie! : http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/343307
Wel te gast Drive Like Maria.
quote:Drive Like Maria vs Der Rudy – Rif Raf (AC/DC cover)
Jup, heel erg standaard inderdaad. Beetje jammerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toen ik de lijst zag zakte mijn broek af, het is een hele slechte niet orginele lijst. kortom standaard 3fm lijstje.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je pakt ook het enige hoogtepuntje eruit
Nou, behoorlijk. En ze meent 't ook nog zo serieusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:03 schreef themauster het volgende:
Tis net een Breezersletje jezus wat een dom wicht
"Om wie ik ben of om wat ik aantrek"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, behoorlijk. En ze meent 't ook nog zo serieus
Doe maar, ik heb er niks van meegekregenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:04 schreef Sirolf het volgende:
En... zal ik die backstage op YouTube knallen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Lijkt me logischquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Gaarne !quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:04 schreef Sirolf het volgende:
waarom opnemen als het straks op uitzending gemist staatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik krijg castripper niet aan![]()
![]()
en DJ Sandstorm komt zo
![]()
Bij voorbaat dank!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:04 schreef Sirolf het volgende:
om m hierop http://djsandstorm.hyves.nl/ te zettenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom opnemen als het straks op uitzending gemist staat
De streamopname loopt hier gewoon door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |