Die is leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Ondertussen ook al uitverkocht in de webshop
Ik heb m net gekregen in een M en die zit redelijk als een hobbezak ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is leuk
Maar ik ben bang dat het als een soort hobbezak zit
Maar is ie over het algemeen te groot of val hij gewoon raar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik heb m net gekregen in een M en die zit redelijk als een hobbezak ja.
Hij valt sowieso groot, en ík ben gewoon niet zo breed aan de bovenkant waardoor ie bij mij raar valt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is ie over het algemeen te groot of val hij gewoon raar?
Thanksquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat een prachtig jurkjeZal je mooi staan warrel
Is dat niet met een dun riempje/strikdingetje te corrigeren? Ik had 'm voor de zekerheid ook maar in S besteld. Ben ook niet zo groot van bovenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Hij valt sowieso groot, en ík ben gewoon niet zo breed aan de bovenkant waardoor ie bij mij raar valt.Die band moet wel mooi strak onder je borst zitten zegmaar.
Ik zou dan eerder een witte broek doen, of een andere stoffen broek. Geen spijkerstof.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de roze erg leuk, zou daar ook een spijkerbroek onder kunnen? Ik ben echt een mode-nerd.
Maar had je 'm eigenlijk online of uit de winkel? Wanneer het het laatste is: waaaaar?!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zelf de S, en boven zit hij perfect. Onder mocht het wel iets meer vorm geven, maar niet heel storend. Misschien daarom dat ik het met broek leuker vind. ik heb gelukkig heel veel zwarte jurkjes en dan heb ik wat afwisseling.
[..]
Ik zou dan eerder een witte broek doen, of een andere stoffen broek. Geen spijkerstof.
Maar hij kan imo ook gewoon als jurk hoor!
Ik zoek al tijden zo'n blouse, had er zelfs al één van de kinderafdeling besteld, maar die heeft allemaal opvallende ruches enzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef bluejean het volgende:
Leuk Alors! Die blouse linksbovenaan moet ik ook.![]()
Anders hemdje eronder?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Tamashii het volgende:
Die hempjes zijn echt stom. ;/ kei doorzichtig en zou niet weten hoe ik dat moet dragen denk ik .
Goed idee. Dankjewel voor dit plaatje. waar zou ik zulke plaatjes kunnen vinden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Anders hemdje eronder?
Bij haar is het wel leuk
[ afbeelding ]
Ik weet t niet, ik kwam deze toevallig tegen op ellegirl forum. Ik google ook wel een op een kledingstuk, alleen 'rykiel top hm' levert geen oufits op helaas.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed idee. Dankjewel voor dit plaatje. waar zou ik zulke plaatjes kunnen vinden?
waar staat die kimonodingquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]en nog wat sonia lingerie.
Is al uitverkocht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef Providentia het volgende:
[..]
waar staat die kimonodingkan nergens vinden bij sale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |