Nooit die spammail ontvangenquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nooit die spammail ontvangen?
Ik heb 'm ondertussen al stuk of 20 keer ontvangen, word al sinds 2000 verzonden ofzo
Ik heb een spamfilter, dus nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nooit die spammail ontvangen?
Ik heb 'm ondertussen al stuk of 20 keer ontvangen, word al sinds 2000 verzonden ofzo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:25 schreef jogy het volgende:
Er is ook een vrus gevonden! Het is nog niet tegengehouden door McAfee maar het is heul verschrikkelijk! Als je een mailtje opent met een loveletter4u dan neemt ie je pc over, spuugt ie in je gezicht en urineert hij over je dekbedovertrek! Stuur dit door naar iedereeeeeeeen!.
Ik heb ook een spamfilter maar geen stupidfilterquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
Waarom zou je willen teren op geld van iemand anders? Dat geeft toch geen goed gevoel?
Het word volgensmij ook niet als spam gemarkeerd, aangezien het een gewone mail is met wat blabla erin van domme contactpersonen in je msnlijst.quote:
Daar hebben 900.000 uitkeringtrekkers anders totaal geen moeite meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
Waarom zou je willen teren op geld van iemand anders? Dat geeft toch geen goed gevoel?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef ynuhh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |