Pedalen nog niet. Tuner was net uitverkocht, komt later.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb jij (of iemand anders) ervaring met die pedalen? Of de pickups?
Is waar ook!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een Crunchy Rails! Brute shit man. Doet echt niet onder voor een DiMarzio ofzo. Hij is wel erg bassig vind ik.
Sowieso heeft Slash eigenlijk altijd wel een aardige sound.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, die plaat heeft wel een lekker gitaargeluid...
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Komt mij per ongeluk wel goed uit dat ie was uitverkocht. Moet m'n geld namelijk ff opsparen voor Lowlands kaartje.
Ja, maar zo'n head kopen wil nog niet zeggen dat je dát gemixte en geproduceerde en met díe gitaar door díe kerel ingespeelde geluid krijgt. Dát is pas en illusiequote:Op maandag 25 januari 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Nouja, die plaat heeft wel een lekker gitaargeluid...
Jawel, maar Slash kennende word het opzich wel een lekker geluid.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n head kopen wil nog niet zeggen dat je dát gemixte en geproduceerde en met díe gitaar door díe kerel ingespeelde geluid krijgt. Dát is pas en illusie.
Is ook zo hoor. Een signature head zit ik niet direct op te wachten, je wil toch als jezelf klinken.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Witchfynder het volgende:
Het wordt een lekker geluid omdat het een Marshall is.
Ik vind die marketing van "en nu kun je klinken zoals op dat ene album!" een beetje onzin. Het gaat je toch nooit lukken en waarom zou je willen? Koop gewoon een kwalitatieve versterker en maak je geluid. Daar hoeft toch geen Slash of Kerry King of weet ik het op te staan?
Nou ja, tenzij zo'n Slash head allemaal extra features heeft (zoals die Jeff Waters Laboga head).
Staat erbij. Tevens PMquote:Op maandag 25 januari 2010 16:51 schreef Svyatagor het volgende:
Dean, ik wil er wel zo een! http://store.guitarfetish.com/gfsporacrpok1.html
Voor in mijn LP.
Als referentie voor een bepaalde sound is het natuurlijk niet verkeerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Witchfynder het volgende:
Het wordt een lekker geluid omdat het een Marshall is.
Ik vind die marketing van "en nu kun je klinken zoals op dat ene album!" een beetje onzin. Het gaat je toch nooit lukken en waarom zou je willen? Koop gewoon een kwalitatieve versterker en maak je geluid. Daar hoeft toch geen Slash of Kerry King of weet ik het op te staan?
Nou ja, tenzij zo'n Slash head allemaal extra features heeft (zoals die Jeff Waters Laboga head).
Use Your Illusion zeg ik dan maarquote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n head kopen wil nog niet zeggen dat je dát gemixte en geproduceerde en met díe gitaar door díe kerel ingespeelde geluid krijgt. Dát is pas en illusie.
Ik wilde hem niet makenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:30 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Use Your Illusion zeg ik dan maar.
Gelukkig ben ik er op zulke momentenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |