Ik hoop op een replicaquote:Op maandag 25 januari 2010 08:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat die gitarist rechts volgens mij een PRS heeft.
Drummertje doet het best goed trouwens.
Misschien een SE, die zijn wel te betalen.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 02:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit moest ik gewoon ff met jullie delen
Marshall MG100HDFXquote:Op maandag 25 januari 2010 08:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Omg, en dan staat daar ook gewoon een Fender AMp, een Ampeg basamp en een marshall . Ik hoop heel erg dat die van iemand anders zijn
Wij speelden in den beginne met een of ander matig pagan metalbandje. De papa van één van de gitaristjes zat wel in de slappe was, dus zoonlief stond daar te spelen op een Engl Powerball met één of andere Jackson van rond de 1000,- (weet helaas niet meer welk model). Stond ook in schril contrast tot de gear van de rest van de bandquote:Op maandag 25 januari 2010 08:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat die gitarist rechts volgens mij een PRS heeft.
Drummertje doet het best goed trouwens.
quote:
Vage shitquote:Op maandag 25 januari 2010 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
En in de categorie van 'Ja wat willen jullie nou?-muziek:
Dan klinkt het nog steeds anders. De truuk van correct mixen is dat het op elke set goed klinkt, niet hetzelfdequote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar heb je toch mastering voor?.
Nou ja, fijne details als geen hele stukken die tegen elkaar wegvallen als het mono wordt afgespeeld is toch wel iets waar de meeste mensen het over eens kunnen zijn, gek genoegquote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat is een verschil in definitie van "goed" natuurlijk.
Nou ja, dat vind ik geen extreem. Sterker nog, stereo-naar-mono issues komen makkelijker voor dan je denkt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ja joh, trek het gelijk maar door in extremen![]()
.
Sinds wanneer helpen we Dribbel_ verder in dit topic?quote:En na dit gelul is Dribbel_ nog steeds niet verder.
Kijk Witchfynder, daar heb je weer zo'n stereo-naar-mono issuequote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef Cynic het volgende:
Ik krijg trouwens uit de mixer maar aan één kant geluid. Doe vast iets niet goed, maar ik heb alle knopjes inmiddels al gehad...
de pan-knop op het paneel? Heb je de input in een stereo input gedaan? zit er panning op de bus? of 2 schuifjes op de stereo uit waar er maar 1 omhoog staat?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef Cynic het volgende:
Ik krijg trouwens uit de mixer maar aan één kant geluid. Doe vast iets niet goed, maar ik heb alle knopjes inmiddels al gehad...
De pan knopjes naar links of naar rechts doen helpt niks, ik krijg alleen links maar geluid. De metertjes slaan wel aan beide kanten uit. Ik heb mono inputs, maar dan zou ik toch nog steeds het geluid aan beide kanten moeten kunnen krijgen?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
de pan-knop op het paneel? Heb je de input in een stereo input gedaan? zit er panning op de bus? of 2 schuifjes op de stereo uit waar er maar 1 omhoog staat?
Omdat die vorm van ontwikkelingshulp aanzienlijk goedkoper is dan gedoe in Afrika of Haïti ofzoquote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef Litpho het volgende:
Sinds wanneer helpen we Dribbel_ verder in dit topic?.
Zulke zaken outsource ik meestal naar zangeres en gitaristenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk Witchfynder, daar heb je weer zo'n stereo-naar-mono issue.
Mooi spul inderdaad...quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef The_Dean het volgende:
Auto's
Zo het nu lijkt startmotor van de Golf overleden
Dat zou idd heel goed kunnen. Vaak wordt een aux mono gestuurd en dus komt dan alleen het linker signaal erdoor! Als je vervolgens stereo wilt luisteren kan het zijn dat de stereoplug dus niet ondersteund wordt en alleen de monokant van de plug connectie maakt en dus doorkomt en je dus alleen links signaal krijgt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
De pan knopjes naar links of naar rechts doen helpt niks, ik krijg alleen links maar geluid. De metertjes slaan wel aan beide kanten uit. Ik heb mono inputs, maar dan zou ik toch nog steeds het geluid aan beide kanten moeten kunnen krijgen?
Zou het er aan kunnen liggen dat ik via de aux aan het luisteren ben (naar hoofdtelefoonversterker)? Ik heb daar wel een stereo kabel tussen zitten....
Zo heb je nooit wat, en zo heb je alle drie kapot en moet je alsnog weer fietsenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi spul inderdaad...
Ik ga zometeen maar eens naar de garage met de andere auto, die ene is vorige week al geweest...
Kan ik dat dan niet op de één of andere manier omzeilen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat zou idd heel goed kunnen. Vaak wordt een aux mono gestuurd en dus komt dan alleen het linker signaal erdoor! Als je vervolgens stereo wilt luisteren kan het zijn dat de stereoplug dus niet ondersteund wordt en alleen de monokant van de plug connectie maakt en dus doorkomt en je dus alleen links signaal krijgt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer eens wat anders!!!!
[ afbeelding ]
Hm, ik heb wat anders gevonden geloof ik. Als ik mijn Tascam us122 er tussen hang en dan daar de links/rechts output van de mixer op aansluit heb ik wél stereo!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik zou een monokabel er in doen en als je naar 2 boxen gaat die ieder een eigen kabel nodig hebben zou ik een mono-Y-kabel gebruiken dan heb je je mono toch uitgesplitst naar 2 kanalen.
Merk?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik word elke week doller op mijn akoestische bas. Wat een geweldig ding en maar 145,-! Hij is niet eens 'goed voor dat geld', hij is gewoon goed.
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbb30nt_akustikbass.htmquote:
Is die vorige bestelling eignelijk al gelukt ?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog wat van GFS, doe een dezer dagen toch maar de bestelling de deur uit, heb de electronica op korte termijn nodig
En na deze week vrij, dus tijd zat om te knutselen, maar dan moet ik de spullen wel hebben
Jup, die is onderwegquote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is die vorige bestelling eignelijk al gelukt ?
Naja, qua haar....quote:Op maandag 25 januari 2010 15:08 schreef Cynic het volgende:
Toffe reactie op een sollicitatie trouwens:
"Beste Sandra"
Nee, dat gaat helemaal goed komen
Inderdaad de eerste keer dat ik een pasfoto bijgevoegd had.quote:
Heb jij (of iemand anders) ervaring met die pedalen? Of de pickups?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog wat van GFS, doe een dezer dagen toch maar de bestelling de deur uit, heb de electronica op korte termijn nodig
En na deze week vrij, dus tijd zat om te knutselen, maar dan moet ik de spullen wel hebben
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:08 schreef Cynic het volgende:
Toffe reactie op een sollicitatie trouwens:
"Beste Sandra"
Nee, dat gaat helemaal goed komen
Pedalen nog niet. Tuner was net uitverkocht, komt later.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb jij (of iemand anders) ervaring met die pedalen? Of de pickups?
Is waar ook!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een Crunchy Rails! Brute shit man. Doet echt niet onder voor een DiMarzio ofzo. Hij is wel erg bassig vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |