Soms he, heeel soms, en heel kort lukken me die snelheden...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:35 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, anders haal je die ongelooflijke snelheden nooit. Luister maar eens naar Iced Earth ofzo
.
oefenen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Soms he, heeel soms, en heel kort lukken me die snelheden...
...en dan krijg je kramp...
Ik heb geen zelfdiscipline daarvoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
oefenen....
Ik heb trouwens ook dikke respect voor Kerry King en soortgelijken, die kunnen wel op een stevig tempo op hun gitaren hakken zeg.
Jeff Waters en Jon Schaeffer. Die moet je checkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
oefenen....
Ik heb trouwens ook dikke respect voor Kerry King en soortgelijken, die kunnen wel op een stevig tempo op hun gitaren hakken zeg.
Daar heb ik ook last van, maar als je echt een paar keer doorzet, zal het resultaat je bevallen en je aanzetten tot meer oefenenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb geen zelfdiscipline daarvoor![]()
Ook nieuwe dingetjes, begin je die te oefenen, lukken ze niet de eerste 3x en haak ik weer af...
Zo, die houden er ook van om het gewichtje van hun analoge metronoom omlaag te schuivenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jeff Waters en Jon Schaeffer. Die moet je checken.
Als je bedoelt dat ze snel spelen; iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:40 schreef wimjongil het volgende:
Zo, die houden er ook van om het gewichtje van hun analoge metronoom omlaag te schuiven.
Aldi?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:35 schreef TeleluvR het volgende:
God, we hebben High School Musical Sing Star voor op de PS3. Wie wil mij aanraken?
Bert Smit!quote:
Ja sorry ik kan vandaag geen normale Nederlandse zin schrijven manquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ze snel spelen; idd.
Je had hem van de week ook bij de Aldi voor 15 euro ofzo ('sing it' ofzo toch?)quote:
Versterker tegen de muur!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:fucking buren zijn aan het boren/slijpen/beitelen
![]()
![]()
![]()
* Maar ja kan het wel begrijpen hebben net het appartement gekocht en moeten dus wel wat klussen.
** Maar het blijft irritant voor de omwonende
Nee ik kan het begrijpen maar als ze na 22:00 nog lawaai maken ga ik wel even langs om ze te adviseren om ermee op te houdenquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nee ik kan het begrijpen maar als ze na 22:00 nog lawaai maken ga ik wel even langs om ze te adviseren om ermee op te houden
Ben jij nou een gitarist?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nee ik kan het begrijpen maar als ze na 22:00 nog lawaai maken ga ik wel even langs om ze te adviseren om ermee op te houden
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ben jij nou een gitarist?Dat horen ze over jou te zeggen..
Je begrijpt het niet helemaal gok ik...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
Een muzikant hoeft niet per definitie minder sociaal voelend te zijn
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal gok ik...
Ik zou meteen de politie bellen. Wat denken ze wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |