UPC callcenter in Leeuwarden niets voor jou?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:00 schreef The_Dean het volgende:
Wij doen ook niet aan waakdiensten. Gewoon 07:30 tot 16:00.
Saaie rotzooi! Ik wil vage tijden, late diensten, onregelmatige diensten, veels te lange dagen maar vooral weer nachtdienst
ik denk dat je niet zomaar door de pieper heen slaapt die wij hebben, wat een herrie geeft dat ding!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:01 schreef Metalfreak het volgende:
Nog nooit zoiets gehad,het bedrijf waar ik werk heeft ook echt een 9 tot 5 mentaliteitMaar ik zou dan ook gewoon door de telefoon heen slapen
Verdiend dat een beetje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
UPC callcenter in Leeuwarden niets voor jou?
Callcenters zijn de hel op aarde. Zeker als je een beetje houdt van avontuur, onderweg zijn, 's nachts karren etc (zoals ik lees uit jouw posts). Dan moet je volgens mij niet in een kantoortuin met 100 bellende mafketels gaan zitten terwijl je alleen maar mensen aan de lijn krijgt die lopen te huilen dat 'het internet kapot is'.quote:
Dat heb je goed uit mijn posts gelezen. Maarja, fulltime roadie/tech baantjes liggen ook niet voor het oprapenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Callcenters zijn de hel op aarde. Zeker als je een beetje houdt van avontuur, onderweg zijn, 's nachts karren etc (zoals ik lees uit jouw posts). Dan moet je volgens mij niet in een kantoortuin met 100 bellende mafketels gaan zitten terwijl je alleen maar mensen aan de lijn krijgt die lopen te huilen dat 'het internet kapot is'.
True. Kan je geen pakketchauf worden? Lijkt me ook wel mooi, hele dag rondscheuren. Maar misschien ook wel een beetje onder je niveau.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb je goed uit mijn posts gelezen. Maarja, fulltime roadie/tech baantjes liggen ook niet voor het oprapen
Tenminste, niet als je er iets mee wil verdienen.
Ik denk dat ik voor vanaf volgende week weer eens bel met de zeepproductiefabriek, misschien hebben ze daar nog een plekje voor me. Werk is werk.
Welk niveauquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
True. Kan je geen pakketchauf worden? Lijkt me ook wel mooi, hele dag rondscheuren. Maar misschien ook wel een beetje onder je niveau.
ik ken iemand die zoiets doet soms voor een half jaartje. isie on the road, verdientie gewoon redelijk salaris, gratis eten en gratis slaapplek (dus geen uitgaven)! ik zal hem eens vragen hoe hij bij zo'n baantje is gekomen als ik hem zie..!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb je goed uit mijn posts gelezen. Maarja, fulltime roadie/tech baantjes liggen ook niet voor het oprapen
Tenminste, niet als je er iets mee wil verdienen.
Ja, zoiets is vet!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:47 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, wat hield je opleiding precies in? Ik stel me als leuke baan voor je, wel zoiets voor dat je als een soort MacGyver overal heen moet rijden om elektrotechnische problemen op te lossen.
Heb je ook zo'n rode telefoon waar men je op belt.
Hey, tof! Bedankt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik ken iemand die zoiets doet soms voor een half jaartje. isie on the road, verdientie gewoon redelijk salaris, gratis eten en gratis slaapplek (dus geen uitgaven)! ik zal hem eens vragen hoe hij bij zo'n baantje is gekomen als ik hem zie..!
[edit]
heb hem even gemaild, wie weet...!
Nee, met alternate picking gaat het prima. BNL? Pff, probeer eens thrash te spelen met alleen maar downstrokesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:26 schreef Vaith het volgende:
Palmmute altijd alleen maar downstroke...?
Ik probeer 'Barennaked ladies - One week'' maar gaat nogal snel met alleen downstroke
Dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, met alternate picking gaat het prima. BNL? Pff, probeer eens thrash te spelen met alleen maar downstrokes.
Hangt er vanaf... soms is alleen downstroken wel lekker voor een wat agressievere/beukendere klank, maar met thrash ga ik gewoon op en neerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:26 schreef Vaith het volgende:
Ik probeer 'Barennaked ladies - One week'' maar gaat nogal snel met alleen downstroke
Of Metallicaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:35 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, anders haal je die ongelooflijke snelheden nooit. Luister maar eens naar Iced Earth ofzo
.
Als ik mijn eigen nummers enkel zou gaan downstroken, haal ik nog niet eens de halve snelheidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:26 schreef Vaith het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |