Ik kan om de ene of andere manier niet goed overweg met Indiërs. Ik heb 1 keer een Indiase huisgenoot gehad hier in Londen en die smakte zo vies tijdens het eten dat mijn hele beeld over Indiers in 1 keer van tafel was geveegd. Blergh wat smerig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Deze Harry geeft je gelijk. Gaat trouwens toch voor India
Volgens mij wordt er bijna overal opgekeken naar Chinezen behalve in China zelfquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar? Ik heb eerder de indruk dat tegen ze wordt opgekeken.
Mja, er zijn er ook zo veel vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er bijna overal opgekeken naar Chinezen behalve in China zelf
Er zijn gewoon veel Aziaten in de wereld. Echt veel~!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mja, er zijn er ook zo veel vanEn wat die manieren van Indiers betreft, erg herkenbaar
love 'm allquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel Aziaten in de wereld. Echt veel~!
Oh hell noquote:
roep Paki In Pakistan, en tien duimen omhoog zijn je deel, plus ontelbare kopjes theequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh hell noJe hebt er net zo goed scum rondlopen net zoals het white trash wat je hier in het westen hebt. Wat te denken van de achterlijke term " pakis " in Engeland. Tuurlijk klopt daar geen reet van maar zo werden er wel veel genoemd toen ze naar Engeland kwamen. Als je nu pakis roept midden op de straat heb je binnen no time een dreun tegen je kaken.
Ben wel voorstander van de Aziatische dames
demn ja, ik ga m'n boodschappenlijstje alvast klaar makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:11 schreef Arcee het volgende:
S&P onder de 1100.
Met dit tempo gaat het een stuk sneller naar beneden dan dat plaatjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef Vandergeld het volgende:
Dit plaatje blijft mooi intact vandaag en de markt lijkt ervoor te kiezen boven de andere optie van gisteren:
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee, ik verwacht woensdag/donderdag tijdelijke bodem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met dit tempo gaat het een stuk sneller naar beneden dan dat plaatje
Als het echt dit plaatje gaat worden, dan voorspel ik een groot werelddrama...(ook al kunnen we er lekker aan verdienen).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef Vandergeld het volgende:
Dit plaatje blijft mooi intact vandaag en de markt lijkt ervoor te kiezen boven de andere optie van gisteren:
[ afbeelding ]
Nou, 1095 is ook al down!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Gaat het een keer echt down, zeg jij dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef Vandergeld het volgende:
Dat valt wel mee
Wilde net zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
LXIV zou zeggen dat er voor elke winnaar ook een verliezer isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het echt dit plaatje gaat worden, dan voorspel ik een groot werelddrama...(ook al kunnen we er lekker aan verdienen).
Ik verwacht eigenlijk maandag nog steeds een bloedrode dag in Europa. Consumenten vertrouwen in duitsland komt die ochtend ook direct uit dat zal een leuke stimulator zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik verwacht woensdag/donderdag tijdelijke bodem.
Klinkt als een zwarte maandag.quote:
Ik heb IBM ook op het oog. Zijn zij eigenlijk al met kwartaal cijfers geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik begin langzamerhand een beetje hebberig naar IBM en Cisco te kijken
(te saai voor jullie, he?)
Plaatje is van gisteren, verloopt tot nu toe nog hoe het in de grafiek staat dus geen nieuwe nodigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wilde net zeggen![]()
Vandergeld maak eens een nieuw grafiekje.
Ja, die werden ook fors verkocht na cijfersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb IBM ook op het oog. Zijn zij eigenlijk al met kwartaal cijfers geweest?
Iets verder vooruitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:30 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Plaatje is van gisteren, verloopt tot nu toe nog hoe het in de grafiek staat dus geen nieuwe nodig
yep, van de week. Hebben hun outlook verhoogd tot 'ruim 11 USD per share' . Ze zakken dus nu tot circa 11x de winst.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb IBM ook op het oog. Zijn zij eigenlijk al met kwartaal cijfers geweest?
-2 is voor mij heftig genoeg hoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
-2% is geen zwarte maandag, dan moet het minimaal -6 a -7% worden.
Crap, ik look echt achter de feiten aan deze week. Heb het veel te druk met examens, over jawel; beleggen en financiële markten enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
yep, van de week. Hebben hun outlook verhoogd tot 'ruim 11 USD per share' . Ze zakken dus nu tot circa 11x de winst.
Hun orderportefeuille is echter gestegen.
Gewoon een goed geleid bedrijf, want juist gewonnen heeft bij de crisis. Ze zorgen namelijk dat clienten efficienter werken, en dat doen ze goed.
En ... dat komt omdat je long zit? In... long sprinters? Of heb je nog calls of aandelen lopen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:32 schreef capricia het volgende:
[..]
-2 is voor mij heftig genoeg hoor!
Long iShares aex. En ook lange adem...maar -2 is nooit leuk op 1 dag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En ... dat komt omdat je long zit? In... long sprinters? Of heb je nog calls of aandelen lopen?
De 3e golf kan weer een grote klapper wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Het plaatje van net is de rode 1 uit de volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer? En -2% op 1 dag. Ach. Als het niet erger wordt hae?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Long iShares aex. En ook lange adem...maar -2 is nooit leuk op 1 dag.
die ken ik: El Nino!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
De 3e golf kan weer een grote klapper worden
En deze grote 1 is onderdeel van grote golf 3, wacht maar tot 3 van 3 los komt, dat zal een orkaan zijn die zijn weerga niet kent:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:38 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Het plaatje van net is de rode 1 uit de volgende:
[ afbeelding ]
1091 zelfs.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
S&P @ 1093 trouwens, maar ik werk onverstoorbaar door aan mijn shopping list
Ik heb verlies bij alles onder de 335...nu dus...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sinds wanneer? En -2% op 1 dag. Ach. Als het niet erger wordt hae?
Mijn aandelen portefeuille zat op een gemiddelde 0.2% stijging vandaag
Je hebt toch niet vanaf 220 gewacht tot 335 met instappen, hoop ik?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef capricia het volgende:
Ik heb verlies bij alles onder de 335...nu dus...
Nee, natuurlijk niet! Heb al een paar keer gecashed, maar 2010 begint niet goed voor mij. Want op 1-1 staat de teller weer op 0 hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt toch niet vanaf 220 gewacht tot 335 met instappen, hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |