Alles wat men tegen China inbrengt was er 20 jaar geleden ook al. Ze hebben nog geweldig veel potentieel... Imo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is China eigenlijk al niet oververhit? Ik bedoel met een groeistatus van 8.7% ben je binnen 5 jaar verdubbeld!
China heeft nog wel potentie inderdaad, maar ik vertrouw die chinezen voor geen meter. Enge harries vind ik het maarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Alles wat men tegen China inbrengt was er 20 jaar geleden ook al. Ze hebben nog geweldig veel potentieel... Imo.
dat dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien proberen het "elk nieuws is goed nieuws" moment vast te houden...
Mensen kijken hier ook geweldig neer op chinezen, enja, dat doet ook nietveel goeds...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
China heeft nog wel potentie inderdaad, maar ik vertrouw die chinezen voor geen meter. Enge harries vind ik het maar. Wel je de hand geven, netjes gekleed maar bij de 1e de beste mogelijkheid wordt je keihard genaaid. Maarja, liever China dan India
Deze Harry geeft je gelijk. Gaat trouwens toch voor Indiaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
China heeft nog wel potentie inderdaad, maar ik vertrouw die chinezen voor geen meter. Enge harries vind ik het maar. Wel je de hand geven, netjes gekleed maar bij de 1e de beste mogelijkheid wordt je keihard genaaid. Maarja, liever China dan India
Waar? Ik heb eerder de indruk dat tegen ze wordt opgekeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Mensen kijken hier ook geweldig neer op chinezen, enja, dat doet ook nietveel goeds...
quote:China's High Speed Rail Will Leave U.S. in the Dust
Why is China So Good at This?
As with China's push to become the world leader in electric cars and hybrids, the country's command economy management means that big projects can get going faster than they might under a clunky American bureaucracy. Meanwhile, the manufacturing sector provides more than enough steel and concrete. But China's infrastructure success also rests on the early start it got: the rail build-up began in 2005, meaning projects were "shovel-ready" by the time recession hit.
The U.S. meanwhile is still looking for its shovel.
Nu weer een nieuwe low.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Vandergeld het volgende:
Nieuwe daylow DJ alweer, verliest al 80 punten sinds slot aex.
Op 22 januari nog niet, nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:45 schreef Vandergeld het volgende:
Inderdaad, die year high die ik had opgegeven ziet er nog niet zo slecht uit
Ik kan om de ene of andere manier niet goed overweg met Indiërs. Ik heb 1 keer een Indiase huisgenoot gehad hier in Londen en die smakte zo vies tijdens het eten dat mijn hele beeld over Indiers in 1 keer van tafel was geveegd. Blergh wat smerig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Deze Harry geeft je gelijk. Gaat trouwens toch voor India
Volgens mij wordt er bijna overal opgekeken naar Chinezen behalve in China zelfquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar? Ik heb eerder de indruk dat tegen ze wordt opgekeken.
Mja, er zijn er ook zo veel vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er bijna overal opgekeken naar Chinezen behalve in China zelf
Er zijn gewoon veel Aziaten in de wereld. Echt veel~!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mja, er zijn er ook zo veel vanEn wat die manieren van Indiers betreft, erg herkenbaar
love 'm allquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel Aziaten in de wereld. Echt veel~!
Oh hell noquote:
roep Paki In Pakistan, en tien duimen omhoog zijn je deel, plus ontelbare kopjes theequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh hell noJe hebt er net zo goed scum rondlopen net zoals het white trash wat je hier in het westen hebt. Wat te denken van de achterlijke term " pakis " in Engeland. Tuurlijk klopt daar geen reet van maar zo werden er wel veel genoemd toen ze naar Engeland kwamen. Als je nu pakis roept midden op de straat heb je binnen no time een dreun tegen je kaken.
Ben wel voorstander van de Aziatische dames
demn ja, ik ga m'n boodschappenlijstje alvast klaar makenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:11 schreef Arcee het volgende:
S&P onder de 1100.
Met dit tempo gaat het een stuk sneller naar beneden dan dat plaatjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef Vandergeld het volgende:
Dit plaatje blijft mooi intact vandaag en de markt lijkt ervoor te kiezen boven de andere optie van gisteren:
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee, ik verwacht woensdag/donderdag tijdelijke bodem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met dit tempo gaat het een stuk sneller naar beneden dan dat plaatje
Als het echt dit plaatje gaat worden, dan voorspel ik een groot werelddrama...(ook al kunnen we er lekker aan verdienen).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef Vandergeld het volgende:
Dit plaatje blijft mooi intact vandaag en de markt lijkt ervoor te kiezen boven de andere optie van gisteren:
[ afbeelding ]
Nou, 1095 is ook al down!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Gaat het een keer echt down, zeg jij dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef Vandergeld het volgende:
Dat valt wel mee
Wilde net zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
LXIV zou zeggen dat er voor elke winnaar ook een verliezer isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het echt dit plaatje gaat worden, dan voorspel ik een groot werelddrama...(ook al kunnen we er lekker aan verdienen).
Ik verwacht eigenlijk maandag nog steeds een bloedrode dag in Europa. Consumenten vertrouwen in duitsland komt die ochtend ook direct uit dat zal een leuke stimulator zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik verwacht woensdag/donderdag tijdelijke bodem.
Klinkt als een zwarte maandag.quote:
Ik heb IBM ook op het oog. Zijn zij eigenlijk al met kwartaal cijfers geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik begin langzamerhand een beetje hebberig naar IBM en Cisco te kijken
(te saai voor jullie, he?)
Plaatje is van gisteren, verloopt tot nu toe nog hoe het in de grafiek staat dus geen nieuwe nodigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wilde net zeggen![]()
Vandergeld maak eens een nieuw grafiekje.
Ja, die werden ook fors verkocht na cijfersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb IBM ook op het oog. Zijn zij eigenlijk al met kwartaal cijfers geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |