Nog een halve procent in de minquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef capricia het volgende:
DJ ook al bijna weer groen.
Krachtig herstel iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef Arcee het volgende:
ING nog weer bijna helemaal bijgetrokken, Aegon zelfs nog groen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:51 schreef TeringHenkie het volgende:
Koopjesjagers staan aan de deuren te rammelen...gelukkig zit ik overnight long in C AEX FEB 345
ben benieuwd waar dit schip strandt...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Vandergeld het volgende:
Nieuwe daylow DJ alweer, verliest al 80 punten sinds slot aex.
Misschien proberen het "elk nieuws is goed nieuws" moment vast te houden...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik denk dat de wereld gek is geworden:
http://www.cnbc.com/id/35011837
Why Chinese Market Pullback Could Be Good for US Stocks
Ik zeg: helemaal manisch en doorgedraaid....
Is China eigenlijk al niet oververhit? Ik bedoel met een groeistatus van 8.7% ben je binnen 5 jaar verdubbeld!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik denk dat de wereld gek is geworden:
http://www.cnbc.com/id/35011837
Why Chinese Market Pullback Could Be Good for US Stocks
Ik zeg: helemaal manisch en doorgedraaid....
Moah, eigenlijk is het 'elk nieuws is slecht nieuws/goed nieuws' / 'Sell the news' meer een plakaat wat aan iets gegeven wordt wat al gebeurt is. Ik zie dat meer als 1 van de redenen die de economen en beurskenners weer aan een situatie vastplakken als zij het niet begrijpen, want zo werken die beursjournalisten en economen toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien proberen het "elk nieuws is goed nieuws" moment vast te houden...
Oe, als je bij ons op 19.39 zou zeggen dat het weekend is is dat echt vloeken in de kerkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:39 schreef capricia het volgende:
Weekend!
Ben benieuwd naar volgende week.
Alles wat men tegen China inbrengt was er 20 jaar geleden ook al. Ze hebben nog geweldig veel potentieel... Imo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is China eigenlijk al niet oververhit? Ik bedoel met een groeistatus van 8.7% ben je binnen 5 jaar verdubbeld!
China heeft nog wel potentie inderdaad, maar ik vertrouw die chinezen voor geen meter. Enge harries vind ik het maarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Alles wat men tegen China inbrengt was er 20 jaar geleden ook al. Ze hebben nog geweldig veel potentieel... Imo.
dat dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien proberen het "elk nieuws is goed nieuws" moment vast te houden...
Mensen kijken hier ook geweldig neer op chinezen, enja, dat doet ook nietveel goeds...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
China heeft nog wel potentie inderdaad, maar ik vertrouw die chinezen voor geen meter. Enge harries vind ik het maar. Wel je de hand geven, netjes gekleed maar bij de 1e de beste mogelijkheid wordt je keihard genaaid. Maarja, liever China dan India
Deze Harry geeft je gelijk. Gaat trouwens toch voor Indiaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
China heeft nog wel potentie inderdaad, maar ik vertrouw die chinezen voor geen meter. Enge harries vind ik het maar. Wel je de hand geven, netjes gekleed maar bij de 1e de beste mogelijkheid wordt je keihard genaaid. Maarja, liever China dan India
Waar? Ik heb eerder de indruk dat tegen ze wordt opgekeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Mensen kijken hier ook geweldig neer op chinezen, enja, dat doet ook nietveel goeds...
quote:China's High Speed Rail Will Leave U.S. in the Dust
Why is China So Good at This?
As with China's push to become the world leader in electric cars and hybrids, the country's command economy management means that big projects can get going faster than they might under a clunky American bureaucracy. Meanwhile, the manufacturing sector provides more than enough steel and concrete. But China's infrastructure success also rests on the early start it got: the rail build-up began in 2005, meaning projects were "shovel-ready" by the time recession hit.
The U.S. meanwhile is still looking for its shovel.
Nu weer een nieuwe low.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Vandergeld het volgende:
Nieuwe daylow DJ alweer, verliest al 80 punten sinds slot aex.
Op 22 januari nog niet, nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:45 schreef Vandergeld het volgende:
Inderdaad, die year high die ik had opgegeven ziet er nog niet zo slecht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |