Dit had een prima sketch voor Mr. Bean geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Beetje ontspanning;
Totaal offtopic maar ik word er écht vrolijk van.
(is reality btw)
heb je nog geschreven opties LXIV?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat is wel mijn aard. En dat ik dan niet meer in durf te stappen omdat het "gat" te groot is geworden.
Bovendien heb ik nu te weinig tijd ivm mijn startup, dus kan het ook minder actief volgen!
Ja, ik heb aardig wat geschreven puts uitstaan (120 contracten). Die staan nu break-even. Ik rol deze door wanneer ze expireren en 'gehit' worden.quote:
Waar heb je op gehandeld vandaag?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Gosh mijn laatste grote winst is al weer een paar week terug. Dit gaat niet goed zo!![]()
Het lot van de daytrader?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Gosh mijn laatste grote winst is al weer een paar week terug. Dit gaat niet goed zo!![]()
Long op AEX in de ochtendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:51 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Waar heb je op gehandeld vandaag?
Die winst was overigens wel 2 keer modaal.quote:
Zonde, want was een mooie dag voor de daytraders, maar morgen nieuwe kansenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Long op AEX in de ochtend![]()
Richting sluiting longs inruilen voor shorts![]()
Op de down dus maar weer Long gaan zitten (terwijl we naar beneden rollen)
Plus mn aandelen zijn -1% en -5% minder waard geworden
OKe!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:03 schreef TeringHenkie het volgende:
Nog even doorposten mensen ik heb een leuke TT bedacht voor nummer #141
Waar zie jij de kansen in voor morgen? Want ik denk dat het verstandiger is voor mij om even rust te nemen. 1 dag na alles wat je aanraakt wat in rood bloed verandert is vaak niet wijs om de volgende dag dat weer proberen recht te zetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Zonde, want was een mooie dag voor de daytraders, maar morgen nieuwe kansen
Zal ik hem voor je op slot gooien?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:03 schreef TeringHenkie het volgende:
Nog even doorposten mensen ik heb een leuke TT bedacht voor nummer #141
Wat is dit voor ongein? Een topic maar sluiten om wille van een nieuwe TT?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Zal ik hem voor je op slot gooien?![]()
Maak jij vast een nieuwe aan, dan zet ik die link als laatste post in dit topic.
Dat gaat wel erg verquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Zal ik hem voor je op slot gooien?![]()
Maak jij vast een nieuwe aan, dan zet ik die link als laatste post in dit topic.
Ik moet ook af en toe even oefenen...quote:
Ik dacht zo rond de 300...daar gaan we hard naartoe zo..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat is dit voor ongein? Een topic maar sluiten om wille van een nieuwe TT?Tsss.
Ja dat zei Bernanke ook paar maand geleden ..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet ook af en toe even oefenen...
ook in geduld blijkbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik moet ook af en toe even oefenen...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja dat zei Bernanke ook paar maand geleden ..
Zo hard lopen de topics niet meer. En ur power is will anywayz. Wij hebben daar toch niks op te zeggen. Gooi maar dicht danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik dacht zo rond de 300...daar gaan we hard naartoe zo..
Maar om je een beter gevoel te geven (not!), ik heb nog AEGON voor 5,29 in mijn portefeuille. Dood geld dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar zie jij de kansen in voor morgen? Want ik denk dat het verstandiger is voor mij om even rust te nemen. 1 dag na alles wat je aanraakt wat in rood bloed verandert is vaak niet wijs om de volgende dag dat weer proberen recht te zetten.
Want ik zal toch opstaan met het gevoel de verliezen van vandaag recht te willen zetten. Ik denk dat ik dan ook morgen alleen maar commodities (zilv/goud) en currencies ga traden. F*ck de indices voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |