Strak plan, nu wel gaan geeft immers niet echt het gevoel van vrijheid wat je wel zou hebben als Sly niet een partij was die het in SV mede voor het zeggen heeft (want immers aanwezig geweest op de vergadering die niet auditief gevolgd mocht worden door de streamers).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar is het dan niet beter dat die FOK!ker een andere keer gaat, als Sly er NIET is?
Nog beter is dat er helemaal niemand gaat as woensdag. Prima dat FOK! naar SV gaat, maar dat kan dan ook op een andere dag lijkt mij, niet als Jaap hoopt op een rel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het is wel degelijk wat er verwacht wordt:
En daar een mening te hebben over Studio Vlemmix, de show van Jaap, de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers, Haïti en obesitas?
Dus dan kun je maar beter voorbereid zijn.
Nee, want Jaap wil expliciet as woensdag een FOK!ker om FOK! en NolIfe tegen elkaar uit te spelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het een Fokker is die niets met de Fok! vs Lowlife kwestie te maken heeft is het technisch gezien irrelevant of Sly aanwezig is of niet, denk ik.
Wie, Jaap en Sly of SLy en die eventuele FOK!user?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
Ik vind gewoon dat ze het lekker zelf mogen uitzoeken.
Dan sturen we lekker niemand en zoeken ze het maar uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, want Jaap wil expliciet as woensdag een FOK!ker om FOK! en NolIfe tegen elkaar uit te spelen.
Het ziet ernaar uit dat het daar ook op uit gaat draaien: het idee is grappig om over te speculeren maar niemand voelt ervoor. Dus is opnieuw de vraag hoe Sly dat gaat opvatten, want ongemerkt voorbij gaat het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nog beter is dat er helemaal niemand gaat as woensdag. Prima dat FOK! naar SV gaat, maar dat kan dan ook op een andere dag lijkt mij, niet als Jaap hoopt op een rel.
Dan is het vooral de vraag of Jaap dat wil, of dat het "idee" naar voren is gekomen op die vergadering waar Sly wel bij was en Jaap niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, want Jaap wil expliciet as woensdag een FOK!ker om FOK! en NolIfe tegen elkaar uit te spelen.
Jaap, Sly en Bramquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:04 schreef Stefan het volgende:
Wie, Jaap en Sly of SLy en die eventuele FOK!user?
Dan zijn we het hier over eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan sturen we lekker niemand en zoeken ze het maar uit.
ja precies.quote:
Sly voelt zich dan de held die er wel durfde te gaan zitten en die open stond voor een dialoog, terwijl wij allemaal internethelden zijn die alleen maar stoer zijn achter hun toetsenbordquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet ernaar uit dat het daar ook op uit gaat draaien: het idee is grappig om over te speculeren maar niemand voelt ervoor. Dus is opnieuw de vraag hoe Sly dat gaat opvatten, want ongemerkt voorbij gaat het natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Stefan het volgende:
Hahaha geweldig die radioshow
Dushi je Pokkie is Foetsie, is die al ergens te koop?
Tuurlijk weet Jaap dat. Het is zijn show. Ze vergaderen heus wel over hoe je spraakmakende tv wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het vooral de vraag of Jaap dat wil, of dat het "idee" naar voren is gekomen op die vergadering waar Sly wel bij was en Jaap niet.
Ja natuurlijk, maar het levert volgens mij dus evengoed wel vermakelijke beelden op omdat Sly zich geen raad weet met topics die niet ingegeven zijn door roddel, laster en smaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sly voelt zich dan de held die er wel durfde te gaan zitten en die open stond voor een dialoog terwijl wij allemaal internethelden zijn die alleen maar stoer zijn achter hun toetsenbord![]()
Dus Sly wint![]()
Vindt hij zelf dan.... en de rest van NL
ja, op zn eigen site gebeurt toch geen reet.quote:
Dat hij het weet staat buiten kijf, ik vraag me alleen af of het zijn idee is, en hij het zo graag wil, of dat het idee van een ander komt en de Jaapshow gebruikt wordt voor de uitvoering.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tuurlijk weet Jaap dat. Het is zijn show. Ze vergaderen heus wel over hoe je spraakmakende tv wil.
En vanuit Brams producentenkant is het ook logisch dat ze dit willen. Alleen lijkt t me vanuit FOK!s kant niet wenselijk dat we ons hier voor laten lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |