quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef EINZ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je er niets aan laat doen wel.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:07 schreef marcodej het volgende:
Het enige leuke was dat ik overal roze olifantjes zag na mijn operatie, omdat ik flink wat units morfine kreeg.
Als dat het ergste is dan ben je gewoon niet ziek genoeg lijkt me!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
![]()
Nare aan het ziekenhuis blijft toch altijd de persoon naast je die 's nachts loopt te snurken!
4 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan er meerdere mensen wisselde die natuurlijk altijd snurkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat het ergste is dan ben je gewoon niet ziek genoeg lijkt me!
Ik zit dan meestal toch vol met pijnstillers en dat helpt wel bij het slapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
4 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan er meerdere mensen wisselde die natuurlijk altijd snurkenTis al weer tijdje geleden en had toen veel pijn, maar achteraf is het enige wat ik nog kan herinneren dat er naast me iemand echt oerwouden aan het omzagen was.
Hahaha die EINZquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:52 schreef EINZ het volgende:
[..]
![]()
Nee dat gelukkig niet, anders leek mijn leuter teveel op jouw kop. Het is iets anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |