als Kim de mol zou zijn dan zou ik mezelf ook hard voor mn kop slaan.. Dat is echt zo'n niet-mol die mee wil mollen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef Bartjebart het volgende:
Op zich snap ik die tactiek wel... je gaat mee"mollen" waardoor anderen jou gaan verdenken, bij de test op jou gaan zitten en het spel moeten verlaten. Gevolg; jij kunt langer in het spel blijven.
Ik had Kim als afvaller gestemd afgelopen donderdag.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als Kim de mol zou zijn dan zou ik mezelf ook hard voor mn kop slaan.. Dat is echt zo'n niet-mol die mee wil mollen.
aan de andere kant.. milouska leek ook geen tactiek te hebben... was gewoon zo ontiegelijk irritant en dwars.....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:26 schreef Faerie het volgende:
Hind is het in ieder geval niet denk ik. Ik zie eigenlijk maar bar weinig van haar. Ze doet niet echt veel..
Ze komt op me over alsof ze helemaal geen tactiek heeft, ze doet maar wat. Je ziet al vrij snel bij Wie is de Mol wie de 'sterke' spelers zijn en wie de 'zwakke'. Arjen en Erik blijven er daarom sowieso inzitten denk ik tot het eind. Ik vind hen het spel het beste spelen.
Ik vind dit eigenlijk niet echt een leuke groep. Eigenlijk vind ik alleen Arjen en Erik leuk. Vorig seizoen was echt een geweldige groep!
Ik denk dat het er bij Hind te dik bovenop ligt met al die rode kleding...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:26 schreef Faerie het volgende:
Hind is het in ieder geval niet denk ik. Ik zie eigenlijk maar bar weinig van haar. Ze doet niet echt veel..
Ze komt op me over alsof ze helemaal geen tactiek heeft, ze doet maar wat. Je ziet al vrij snel bij Wie is de Mol wie de 'sterke' spelers zijn en wie de 'zwakke'. Arjen en Erik blijven er daarom sowieso inzitten denk ik tot het eind. Ik vind hen het spel het beste spelen.
Ik vind dit eigenlijk niet echt een leuke groep. Eigenlijk vind ik alleen Arjen en Erik leuk. Vorig seizoen was echt een geweldige groep!
Ja, dat is waar. Ik had toen ook niet gedacht dat zij de mol zou zijn. Wat was zij irritant inderdaad! Dus misschien is dit juist wel Hind's tactiek. Ze komt altijd zo ongelooflijk dom op me over. Maar zo was Jon ook wel een beetje, die deed soms ook gewoon alsof hij dingen niet wist en een beetje klungelig was, terwijl het eigenlijk echt een intelligente man is.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan de andere kant.. milouska leek ook geen tactiek te hebben... was gewoon zo ontiegelijk irritant en dwars.....
Zal best, maar in wie is de mol vind ik haar slecht acteren. Dat geldt natuurlijk alleen als ik gelijk hebquote:Op zondag 24 januari 2010 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Sanne is een goeie actrice..is wekelijks te zien in de serie Annie MG Schmidt..daarin speelt ze de jonge Annie.
Ik vind haar een toppertje in de popgroepquote:Op zondag 24 januari 2010 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Sanne is een goeie actrice..is wekelijks te zien in de serie Annie MG Schmidt..daarin speelt ze de jonge Annie.
Yeps als jij gelijk hebt. Maar ze kan ook expres slecht acteren dat wij niet achter komen dat ze de mol is.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zal best, maar in wie is de mol vind ik haar slecht acteren. Dat geldt natuurlijk alleen als ik gelijk heb
Welke popgroep?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind haar een toppertje in de popgroep
Ik verander mijn mening niet meer, dus hopen dat ik gelijk heb, maar dat is vast wel zoquote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Yeps als jij gelijk hebt. Maar ze kan ook expres slecht acteren dat wij niet achter komen dat ze de mol is.
Het programma 'The Popgroep': http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/category/the-popgroep/quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeps als jij gelijk hebt. Maar ze kan ook expres slecht acteren dat wij niet achter komen dat ze de mol is.
[..]
Welke popgroep?![]()
Dat denk ik dus ook, te gespeelde emoties en verwardheid bij de opdrachten..quote:Op zondag 24 januari 2010 16:07 schreef McGilles het volgende:
Ik ben bijna overtuigd dat Sanne de mol is, ik blijf daar ook bij en verander het niet meer tot het eind van het programma.
Reden: Ze kan slecht acteren en haar reacties zijn niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |