Zal best, maar in wie is de mol vind ik haar slecht acteren. Dat geldt natuurlijk alleen als ik gelijk hebquote:Op zondag 24 januari 2010 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Sanne is een goeie actrice..is wekelijks te zien in de serie Annie MG Schmidt..daarin speelt ze de jonge Annie.
Ik vind haar een toppertje in de popgroepquote:Op zondag 24 januari 2010 16:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Sanne is een goeie actrice..is wekelijks te zien in de serie Annie MG Schmidt..daarin speelt ze de jonge Annie.
Yeps als jij gelijk hebt. Maar ze kan ook expres slecht acteren dat wij niet achter komen dat ze de mol is.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zal best, maar in wie is de mol vind ik haar slecht acteren. Dat geldt natuurlijk alleen als ik gelijk heb
Welke popgroep?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind haar een toppertje in de popgroep
Ik verander mijn mening niet meer, dus hopen dat ik gelijk heb, maar dat is vast wel zoquote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Yeps als jij gelijk hebt. Maar ze kan ook expres slecht acteren dat wij niet achter komen dat ze de mol is.
Het programma 'The Popgroep': http://weblogs.vpro.nl/villa-achterwerk/category/the-popgroep/quote:Op zondag 24 januari 2010 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeps als jij gelijk hebt. Maar ze kan ook expres slecht acteren dat wij niet achter komen dat ze de mol is.
[..]
Welke popgroep?![]()
Dat denk ik dus ook, te gespeelde emoties en verwardheid bij de opdrachten..quote:Op zondag 24 januari 2010 16:07 schreef McGilles het volgende:
Ik ben bijna overtuigd dat Sanne de mol is, ik blijf daar ook bij en verander het niet meer tot het eind van het programma.
Reden: Ze kan slecht acteren en haar reacties zijn niet echt
Verspreking? Hij rekent zichzelf iig niet meequote:"Klinkt raar maar eigenlijk had ik het van jullie allemaal, Tim het meeste gegund, omdat íe zo fanatiek was."
Nah, jezelf gun je de winst natuurlijk het meest. Van de overigen gunde hij het Tim het meest.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:28 schreef stijn_ het volgende:
Nog een aanwijzing dat Erik de mol zou kunnen zijn: Aan het begin van aflevering 3 praten ze over het vertek van Tim, waarbij Erik zegt:
[..]
Verspreking? Hij rekent zichzelf iig niet mee
De tekst in het nummer dat Manuel heeft meegenomen is: Together all alonequote:
Zij hebben toch ook hun verdenkingen?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:11 schreef .aeon het volgende:
Wordt de muzikale hint door de redactie meegegeven btw? De kandidaten weten toch ook nog niet wie de Mol is, omdat de laatste aflevering/onthulling nog niet is opgenomen.. Als de kandidaten die zelf mogen meenemen dan kan hij moeilijk op de Mol slaan..
Misschien een moedervlek? Mole in het Engels?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Veerboot het volgende:
De verborgen links (zie hier en hier de voorgaande) in de video uit de MolMail van deze week zitten hier:
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_4_buiten2.wmv
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_4_pj2.wmv
Opvallend dat het klikgebied dit keer hoofden zijn i.p.v. voorwerpen. Maar of het ook iets te betekenen heeft?
Dus hij krijgt alle credits terwijl het eigenlijk komt omdat de rest van zijn groep puur voor het geld ging?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:02 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Het verschil was dat toen mensen ook echt voor het geld gingen, in plaats van: laat ik ook eens gaan mollen, hurr hurr zoals Kim.
waarschijnlijk omdat hij wat extra heeft met t programma..... ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
schiffersfm Wat een voorrecht; dadelijk Wie Is De Mol kijken en dan tot donderdag mijn mond houden over wat er in gebeurt.
about 1 hour ago from Echofon
Dat schrijft Hans op zijn twitter..waarom zou hij nu al mogen kijken?!
Hans werkt voor de AVRO op radio 2..dat zal goed kunnen. maar of hij iets met het programma heeft dat denk ik niet..Misschien vanwege het 10é seizoen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat hij wat extra heeft met t programma..... ofzo.
Dat dus, daarom mocht hij vanavond al kijken naar WIDM.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hij heeft vorig jaar (toch?) meegedaan en de mol komt elke vrijdag in zijn programma, mja.
Als je het antwoord al weet, waarom stel je de vraag dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat dus, daarom mocht hij vanavond al kijken naar WIDM.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je het antwoord al weet, waarom stel je de vraag dan?
oow oke...quote:
Dat ik zo antwoordde was mijn vermoeden's ..wil niet zeggen dattie daarom mocht kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je het antwoord al weet, waarom stel je de vraag dan?
Foute keusquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef kenwel het volgende:
Mijn mol eruit. Jammer, denk zelf nu na aflevering 3 dat Frits of Arjen of Kim de mol zijn. Ik richt me voor komende aflevering op Frits.
Ik denk toch dat dat toeval is, hij staat ook elke keer op exact dezelfde plek. Ze zullen wel dezelfde beelden gebruiken bij het intikken van de namen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:27 schreef DeParo het volgende:
Alhoewel ik Erik helemaal niet verdenk moet ik toegeven dat met die muis wel erg sterk is.
Het zou zomaar eens kunnen maar op basis van gedrag vind ik hem juist minder verdacht.
Wat bedoel je? Heb je daar een foto/screenshot van?quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef Gijs-H het volgende:
Maar voor sanne zijn ook veel aanwijzingen. ZOals dat zij geen groene gloed om zich heen heeft, en de rest wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |