Clijsters een complete off-day, ze raakte werkelijk geen bal goed (in de eerste set maar vijf puntjes geloof ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:04 schreef Norrage het volgende:
Petrova op haar best is wel echt een van de allerbeste tennissters, maar dat gebeurt gewoon niet meer zo vaak tegenwoordig. Ik heb er geen bal van gezien? Wat was er aan de hand?
Ik vind het zo raarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Clijsters een complete off-day, ze raakte werkelijk geen bal goed (in de eerste set maar vijf puntjes geloof ik). Maar Petrova stond tegelijkertijd ook bijzonder scherp en geconcentreerd te tennissen, ze had het een goede Clijsters net zo goed heel moeilijk gemaakt.
Inderdaad, en de winnaar van Henin - Wickmayer ontmoet in de kwartfinale... Petrova. En zoals die vandaag stond te tennissen....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:20 schreef -0- het volgende:
Wtf Clijsters eraf geslagen?
Ik zie Henin eerlijk gezegd ook nog niet winnen, ook al was het tegen Dementieva goed, denk dat wicky zelfs wel kans maakt tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |