Had elisa niet pas geleden advies gekregen van een kattetherapeut? Niet over dit specifieke probleem, maar misschien kan de therapeut telefonisch wat tips geven of zo. Dat zal toch niet al te duur zijn. Want zo kan het ook niet al te lang doorgaan. Arme bange Izzy.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, dat was dus in eerste instantie ook mijn insteek. Maar probleem is dus dat Izzy niet uit zijn vertouwde hoek komt als de deur open staat, en Noah hem dan dus opzoekt en in de hoek drijft. Hij is dan niet eens agressief, maar Izzy raakt toch helemaal in paniek dan. Noah stond de laatste keer zelfs in een hele gekke houding voor Izzy: z'n achterpoten gebogen, rug echt hol. Mij leek het zijn manier om te laten zien dat hij geen kwaad in zin heeft, maar ja, als Izzy uit paniek gaat poepen kan ik ze niet meer bij elkaar laten. Noah heeft trouwens ook een haal op z'n oor.
Ik heb nu de bench opgeborgen. Er staat een krabpaal waar Izzy op kan liggen, en schuilen kan in de douche. Hij wordt als hij in de woonkamer zit wel steeds rustiger, dus ik geef nog niet op. Probleem is namelijk dat als het nu niet goed gaat met Noah, het ook niet goed zal gaan bij Litso thui omdat zijn kater ook nog 's speelser en drukke is dan Noah, dus in het ergste geval gaat Izzy volgende maand op voor adoptie.
Mijn idee is, laat het eens op zijn beloop. Ook al poept Izzy even bagger. Laat het tot die ene grote confrontatie komen zonder bemoeienis van mensen. Het is niet leuk maar laat het gaan.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, dat was dus in eerste instantie ook mijn insteek. Maar probleem is dus dat Izzy niet uit zijn vertouwde hoek komt als de deur open staat, en Noah hem dan dus opzoekt en in de hoek drijft. Hij is dan niet eens agressief, maar Izzy raakt toch helemaal in paniek dan. Noah stond de laatste keer zelfs in een hele gekke houding voor Izzy: z'n achterpoten gebogen, rug echt hol. Mij leek het zijn manier om te laten zien dat hij geen kwaad in zin heeft, maar ja, als Izzy uit paniek gaat poepen kan ik ze niet meer bij elkaar laten. Noah heeft trouwens ook een haal op z'n oor.
Ik heb nu de bench opgeborgen. Er staat een krabpaal waar Izzy op kan liggen, en schuilen kan in de douche. Hij wordt als hij in de woonkamer zit wel steeds rustiger, dus ik geef nog niet op. Probleem is namelijk dat als het nu niet goed gaat met Noah, het ook niet goed zal gaan bij Litso thui omdat zijn kater ook nog 's speelser en drukke is dan Noah, dus in het ergste geval gaat Izzy volgende maand op voor adoptie.
Ik bestel ze altijd via het werk, maar ik heb ze hier in het durp ook bij de DA-drogist zien staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, die druppels kan ik inderdaad ook nog proberen. Waar zijn die te verkrijgen, weet je dat? De feliway is ook alweer bijna op, dus zou goed uitkomen. En Izzy moet ook nog even een grote jongens-kattenbak krijgen.
Maar voorlopig gaan we nog even door heur. Moet wel, want de eikel kroop vandag uit zichzelf op schoot. Dat zijn van die momenten dat het even helemaal goed gaat
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |