abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77495248
Jeez, kan me best wel voorstellen dat je baalt van deze hele situatie.

Kun je ze gewoon niet bij elkaar laten met vluchtwegen? Gewoon de botte bijl erin?
Wel wanneer je erbij bent maar laat het maar een paar keer tot een confrontatie komen, dit komt toch wel een keer en dan zo laat mogelijk ingrijpen. Noah of Izzy zal dan de baas zijn.

Met alle respect naar al die hulpsites maar asielen en verblijven pakken het ook niet zo met fluwelen handschoentjes aan he. Dat kan nl. niet en jouw leven moet er ook niet om gaan draaien he? Zij moeten meedraaien.
pi_77497064
Nou ja, dat was dus in eerste instantie ook mijn insteek. Maar probleem is dus dat Izzy niet uit zijn vertouwde hoek komt als de deur open staat, en Noah hem dan dus opzoekt en in de hoek drijft. Hij is dan niet eens agressief, maar Izzy raakt toch helemaal in paniek dan. Noah stond de laatste keer zelfs in een hele gekke houding voor Izzy: z'n achterpoten gebogen, rug echt hol. Mij leek het zijn manier om te laten zien dat hij geen kwaad in zin heeft, maar ja, als Izzy uit paniek gaat poepen kan ik ze niet meer bij elkaar laten. Noah heeft trouwens ook een haal op z'n oor.

Ik heb nu de bench opgeborgen. Er staat een krabpaal waar Izzy op kan liggen, en schuilen kan in de douche. Hij wordt als hij in de woonkamer zit wel steeds rustiger, dus ik geef nog niet op. Probleem is namelijk dat als het nu niet goed gaat met Noah, het ook niet goed zal gaan bij Litso thui omdat zijn kater ook nog 's speelser en drukke is dan Noah, dus in het ergste geval gaat Izzy volgende maand op voor adoptie .
pi_77498150
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, dat was dus in eerste instantie ook mijn insteek. Maar probleem is dus dat Izzy niet uit zijn vertouwde hoek komt als de deur open staat, en Noah hem dan dus opzoekt en in de hoek drijft. Hij is dan niet eens agressief, maar Izzy raakt toch helemaal in paniek dan. Noah stond de laatste keer zelfs in een hele gekke houding voor Izzy: z'n achterpoten gebogen, rug echt hol. Mij leek het zijn manier om te laten zien dat hij geen kwaad in zin heeft, maar ja, als Izzy uit paniek gaat poepen kan ik ze niet meer bij elkaar laten. Noah heeft trouwens ook een haal op z'n oor.

Ik heb nu de bench opgeborgen. Er staat een krabpaal waar Izzy op kan liggen, en schuilen kan in de douche. Hij wordt als hij in de woonkamer zit wel steeds rustiger, dus ik geef nog niet op. Probleem is namelijk dat als het nu niet goed gaat met Noah, het ook niet goed zal gaan bij Litso thui omdat zijn kater ook nog 's speelser en drukke is dan Noah, dus in het ergste geval gaat Izzy volgende maand op voor adoptie .
Had elisa niet pas geleden advies gekregen van een kattetherapeut? Niet over dit specifieke probleem, maar misschien kan de therapeut telefonisch wat tips geven of zo. Dat zal toch niet al te duur zijn. Want zo kan het ook niet al te lang doorgaan. Arme bange Izzy.
Als het echt niet gaat, dan zal hij een ander huis moeten krijgen, maar dat zal geen probleem zijn, nu jij de grootste angst eruit hebt gekregen. Maar voor jou zou dat ontzettend balen zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77499048
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:

Mijn idee is, laat het eens op zijn beloop. Ook al poept Izzy even bagger. Laat het tot die ene grote confrontatie komen zonder bemoeienis van mensen. Het is niet leuk maar laat het gaan.

Maar je hebt verder natuurlijk gelijk, tot een bepaald punt en dan is het af.
Jammer maar er is vast wel een baasje voor te vinden dat geen andere huisdieren heeft. En je hebt alles gedaan wat je maar kon. .
  maandag 1 februari 2010 @ 00:12:08 #80
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77499050
Mss heb ik er overheen gelezen, maar heb je al Bach Rescuedruppels geprobeerd voor Izzy?
Bijv. eerst 3x daags 4 druppels in een beetje blikvoer (mag max. 4x daags)
Een flesje kost iets van 10 euro en je doet er een maand of 2 mee.
Hier heeft het Melvin van z'n inhuisplas-probleem afgeholpen, wat ook een gevolg was van stress
Verder mss met Noah op schoot in de buurt van Izzy gaan zitten en ze beide aaien?

Katten zijn wat dat betreft wel volhouders en da's soms best lastig
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77499212
Hmm, die druppels kan ik inderdaad ook nog proberen. Waar zijn die te verkrijgen, weet je dat? De feliway is ook alweer bijna op, dus zou goed uitkomen. En Izzy moet ook nog even een grote jongens-kattenbak krijgen.

Maar voorlopig gaan we nog even door heur. Moet wel, want de eikel kroop vandag uit zichzelf op schoot . Dat zijn van die momenten dat het even helemaal goed gaat .
  maandag 1 februari 2010 @ 00:21:46 #82
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77499260
quote:
Op maandag 1 februari 2010 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, die druppels kan ik inderdaad ook nog proberen. Waar zijn die te verkrijgen, weet je dat? De feliway is ook alweer bijna op, dus zou goed uitkomen. En Izzy moet ook nog even een grote jongens-kattenbak krijgen.

Maar voorlopig gaan we nog even door heur. Moet wel, want de eikel kroop vandag uit zichzelf op schoot . Dat zijn van die momenten dat het even helemaal goed gaat .
Ik bestel ze altijd via het werk, maar ik heb ze hier in het durp ook bij de DA-drogist zien staan.
Ze zijn er in 10 ml en 20 ml.
M.i. is het echt het proberen waard
pi_77499485
-dubbel-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2010 00:33:29 ]
pi_77499494
Hmm, ik ben benieuwd. Ik ben altijd redelijk sceptisch over homeopathie omdat ik denk dat het voor een groot deel placebo-effect is, maar dat is bij de kat natuurlijk niet van toepassing .

Overig positief nieuws: er zijn geen ribbetjes meer te voelen bij de Izzert . Hij eet per dag rustig het viervoudige van Noahs voer weg als hij de kans krijgt, dus we gaan ook lekker snel door het grind heen .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2010 00:51:59 ]
  maandag 1 februari 2010 @ 00:36:19 #85
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77499623
Ik blijf hier ook steeds brokjes bijvullen en keutels scheppen sinds we die kleintjes hebben

En ik heb ook helemaal niets met homeopathie, maar Melvin gebruikt nu sinds anderhalf jaar de druppels en sindsdien is het aantal huisplasjes op 1 hand te tellen.
1x nadat we vreselijk onweer hebben gehad 's nachts met een klap waar meneer I. en ik zelfs bang van werden, maar toen heb ik een weekje de druppels 3x per dag gegeven en het was direct weer over.
En Melvin weet niet eens dat ie het krijgt, dus de werkzame kracht zit iig niet tussen z'n oortjes
pi_77504335
Ik werk vandaag tot laat, maar ik ga morgen op zoek naar de druppels.
pi_77528877
Druppels zijn ook te koop bij De Tuinen
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_77548187
Goede tip .

Gisteren hebben de katten weer in elkaars ruimtes gezeten. Izzy heeft heerlijk naast me in bed liggen pruttelen . noah vermaakt zich ook best, hij wurmt z'n worstenlichaam in het hokje onder de krabpaal .
Nadeel hiervan: Izzy stond gisteravond en vannacht voor de deur te jammeren dat hij er in wil . Ja, tot hij doorkrijgt dat Noah binnen zit. Voordeel: hij blaast en gromt als Noah bij de deur zit, maar op een minder angstige manier. En als Noah in z'n (gesloten) kist zit rent Izzy de kamer niet uit.
pi_77569472
Hopelijk komt het goed met die twee, Izzy klinkt echt als een geweldig leuke kat hup Izzert!
♥ scars make us who we are ♥
pi_77581583
ik zou ze gewoon bij elkaar zetten
ik heb hier hetzelfde probleem gehad
eerst een tijdje apart gelaten en toen alle deuren open gezet
vooral veel aandacht aan allebei de katten geven

bij ons zijn het nu bijna zusjes geworden
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:38:35 #91
186096 SneakerPimp
Hedonistische Antipaus
pi_77679984
Crisis, heb je er een kat bij? En je woont nog steeds waar ik de laatste keer ben geweest? Lijkt me inderdaad een recipe for disaster. Als in, ze hebben beide bijkans geen ruimte om van elkaar weg te vluchten. Nou is die zwarte wel een goedzak, maar ook ontstellend dom.
Sowieso denk ik dat ivm ruimte adoptie het beste idee is toch? Of heb je je al ontzettend gehecht? Jij goedzak!
Als je wilt, kan ik wel wat rondvragen of ik een betrouwbaar adoptief baasje weet?
pi_77735807
Izzy verhuist straks naar Litso. Hier is het gewoon niet te doen. Hij is naar mij toe ontzettend schattig, en begint ook echt aanhankelijk te worden. Als in: 's nachts staat hij voor de deur te zeuren om aandacht. In de woonkamer zijn als Noah in de bench zit gaat redelijk, en zou op zich best wennen als ik het vaak genoeg doe. Maar Noah is nog steeds te nieuwsgierig en probeert cónstant in de buurt van Izzy te komen. En zoals gezegd, ze hebben hier geen ruimte om elkaar te ontwijken en ik kan Noah niet voor eeuwig in de bench houden.

Bij Lits heeft hij in ieder geval een eigen slaapkamer tot z'n beschikking, wat al meer ruimte is dan hier. Lits heeft ook een kater, en hoewel die speelser is dan Noah, is hij gewend aan andere katten die komen en gaan en is er best chill mee. We hopen dat dat in combinatie met de grotere ruimte die ze daar hebben (gewoon een full-blown appartement) helpt en Izzy uiteindelijk went aan andere katten.

Ik vind het een beetje tweezijdig, want aan de ene kant wil ik Izzy niet nog meer stress aandoen, maar aan de andere kant is de kans gewoon goed aanwezig dat het daar wel goed gaat, en zo blijft hij in ieder geval bij mensen die hij kent. Maar dat het hier niet gaat is duidelijk.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:02:46 #93
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77735927
Voor Izzy het beste idd, maar wel heul jammer
pi_77736717
Nou ja, liever bij Lits dan iemand anders, aangezien ik 'm dan in ieder geval nog een paar keer per week zie.
  zondag 7 februari 2010 @ 19:06:34 #95
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77737986
Hoeveel tijd hebben die twee zonder deuren/muren/tralies/bewakers met herdershonden ertussen nu eigenlijk met elkaar doorgebracht?

Ik schat een middagje kijken wie de sterkste is en daarna geen problemen meer eigenlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_77752818
Het is goed mogelijk dat dat de oplossing is, nu Izzy iets zelfverzekerder is, maar naast het feit dat het met Noah niet lekker loopt, woon ik gewoon veel te klein om twee katten te hebben. Dat is ook gebleken, de afgelopen maand.
  zondag 7 februari 2010 @ 23:34:55 #97
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77753205
Je hebt in elk geval een katertje gered dat anders waarschijnlijk in de kou ten onder was gegaan

Go Izzy
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77758425
Goeie beslissing, in het belang van Izzy. Die redt zich wel weer in het nieuwe huis.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:27:52 #99
105263 Litso
Interlectueel.
pi_77841204
Hij heeft vannacht bij me op bed geslapen
En ik geloof dat hij met Tyler probeerde te spelen, maar die gromt en blaast wat en rent dan bang weg.. Wat een omgekeerde wereld opeens...

Zolang ik erbij ben laat ik de deuren open, overdag scheid ik ze nog even zodat Tyler niet meteen zijn hele territorium kwijt is. Hij is ooknwel erg jaloers voor mijn aandacht nu, dus ik probeer hem wel genoeg te aaien, maar volgens mij went ie snel genoeg aan zijn nieuwe huisgenoot
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:28:49 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77841226
Fijn dat het nu beter gaat

Maar wat als jullie ooit gaan samenwonen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')