SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor jou geschoren
[ Bericht 8% gewijzigd door Smijn. op 21-01-2010 23:11:33 (Ik faal echt hard ;() ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef Smijn. het volgende:Nooit gedacht dat vrouwen zo vies konden zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor jou geschoren
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:10 schreef Smijn. het volgende:Hahaha. Dit gaat een lekker topic worden zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor jou geschoren
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Dit gaat een lekker topic worden zo.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Dit gaat een lekker topic worden zo.
dat is dan toch wel de beste pic die ik in dit topic voorbij heb zie komenquote:
Nicequote:
Nee, dat heet een topic reddingquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom post ik eigenlijk jailbait, ik lijk wel gek.
juist, post van jezelfquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom post ik eigenlijk jailbait, ik lijk wel gek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |