wat bedoel je precies met informatie die tegen je gebruikt kan worden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef Uro het volgende:
Het is in principe onnodig om irrelevante informatie te vermelden in je CV... dus zo inkorten kan wel. Ik zou alleen oppassen met informatie die tegen je gebruikt kan worden. Desnoods vermeld je alleen het niveau of één opleiding. Het is toch niet relevant.
Nouja zo'n veranderlijk iemand wil een bedrijf dat zekerheid zoekt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef babipangang het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met informatie die tegen je gebruikt kan worden?
de laatste jaren heb ik alles wel goed op de rails, en wat betreft werkervaring is mijn cv wel weer mooi opgebouwd, geen tig verschillende werkgevers gehad en alle werkzaamheden voor meerdere jaren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef Uro het volgende:
[..]
Nouja zo'n veranderlijk iemand wil een bedrijf dat zekerheid zoekt natuurlijk niet.
ja de ene persoon weet het al vanaf jongs af aan, de andere persoon doet er wat langer over om erachter te komen, maar nu ben ik wel op zo'n moment in mijn leven dat ik geen verkeerde keuze meer maak.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:50 schreef calamares het volgende:
ICT, Grafisch, elektrisch en nu juridisch. Heb jij wel enig idee wat je zelf wilt?
Verder zou ik inderdaad enkel het relevante vermelden. Voor een bedrijf waar ze aan webdesign doen zijn de ICT en grafische opleidingen bijvoorbeeld wel noemenswaardig.
Oké. Dat is opzich wel mooi.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef babipangang het volgende:
[..]
de laatste jaren heb ik alles wel goed op de rails, en wat betreft werkervaring is mijn cv wel weer mooi opgebouwd, geen tig verschillende werkgevers gehad.
helaas geen optie, ik zou niet weten hoe ik anders 4 á 5 jaar moet verklaren. En de opleidingen die ik heb afgerond hebben niks te maken met het werk wat ik in de toekomst wil gaan doen..quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zou het verdoezelen of helemaal niet vermelden als het lukt.
wel enkele deelcertificaten, dat ga ik ook zeker vermeldenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
"geen diploma's" zou ik weglaten. Heb je wel deelcertificaten behaald? In dat geval gewoon neerzetten dat je van die diploma's diverse deelcertificaten hebt behaald. Aangezien je een andere richting dan techniek ingaat zullen ze er ook niet verder op in gaan.
Dan kun je het natuurlijk zo formuleren dat het lijkt alsof je alles gehaald hebt.. in de vorm van deelcertificatenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef babipangang het volgende:
[..]
wel enkele deelcertificaten, dat ga ik ook zeker vermelden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |