Weten FOK!users uberhaubt wie die debiel is?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zou een Fok!user in discussie willen met de baas van nowlive en vice versa?
Ja, beetje krom wel, je mag NIET namens FOK! praten maar je praat dus eigenlijk als RLS-fan en SV-volger. Beetje zinloos dan bij Jaap te gaan zitten om in debat te gaan met Kim Jong Slyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:32 schreef Maanvis het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat ik 't erg lastig vind, zo'n nuance tussen een FOK! user zijn en niet FOK! vertegenwoordigen.
Tja, we kunnen natuurlijk óók.....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey love, ik weet wat wij volgende woensdag gaan kijken?
De meeste ruzie op de chat is er tussen users die blijkbaar op Nowlive een ban hebben en wat chatters die meteen op komen draven zodra het over Sly gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zou een Fok!user in discussie willen met de baas van nowlive en vice versa?
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuken!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tja, we kunnen natuurlijk óók.....![]()
Heeft niets met dom of slim te maken, degene die gaat moet gewoon het spelletje meespelen en leuke streams maken. Om het even of het geméénd wordt ja of nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Degene die gaat is mooi dom. Jaap spant hem of haar voor zijn karretje. De vraag is een soort van DGK vraag, Hij wil een conflict arrangeren, 'n beetje DGK stijl.
Aanwezig zijn bedoelde ik meer, maar dat is ook een ideequote:
Diegene staat dus eigenlijk volledig in dienst van leuke SV streams.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft niets met dom of slim te maken, degene die gaat moet gewoon het spelletje meespelen en leuke streams maken. Om het even of het geméénd wordt ja of nee.
Is aan diegene om te beslissen, maar ik denk dat diegene daar iedereen het meest mee bekoort in dezequote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Diegene staat dus eigenlijk volledig in dienst van leuke SV streams.
Ik vind het een normale gang van zaken. Kijkers optrommelen om een show te maken doen ze overal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de constructie idd nogal raar en een enorm zwaktebod. Streamers optrommelen in een poging nog iets van de stream te maken. Maar dat is wel de overall werkwijze in SV. Eentje die ook rijpe vruchten afwerpt.
Zeg ik, mooi dom dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Diegene staat dus eigenlijk volledig in dienst van leuke SV streams.
Ik denk dat het zo niet zit. Sly hadden ze al want die zat bij de vergadering. Sly is dus geen streamer meer maar een medewerker; een medewerker die blijkbaar zijn ei kwijt wil want men wil onder andere de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers bespreken. Bram, Jaap of Sly zelf heeft toen bedacht dat er dan ook een Fokker bij moest zitten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de constructie idd nogal raar en een enorm zwaktebod. Streamers optrommelen in een poging nog iets van de stream te maken. Maar dat is wel de overall werkwijze in SV. Eentje die ook rijpe vruchten afwerpt.
Ja, dat is raar, als je als figuur als Jaap (die eigenlijk de show zou moeten maken) mensen gaat uitnodigen die de show moeten gaan maken omdat je het zelf schijnbaar niet lukt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is aan diegene om te beslissen, maar ik denk dat diegene daar iedereen het meest mee bekoort in deze![]()
En, alsof dat raar is, dat is toch normaal als je aan een programma meedoet? Dat je dat doet om het prográmma leuk(er) te maken? Of zie ik dat verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |