Zelden zo'n onvermogen tot het formuleren van een volledige zin mogen aanschouwen. Misschien heeft-ie inderdaad wel 'heel veel' vrienden (hahahaha) die trouw elke dag voor hem bellen...
quote:
op 03-31-2000 om 07:44 PM schreef Meister het volgende:
Is er vanuit de overige busgenoten eigenlijk geen commentaar geweest op het feit dat i1-d2 wederom op 'uitbraak' is geweest met Jop? Dit is toch wel een redelijk onsubtiele klap in het gezicht van zijn partner-in-crime Tessa. Zou het feit dat Tessa (wat is een vriendschap zonder tattoo) mogelijk volgende week De Bus moet gaan verlaten hier iets mee te maken hebben gehad? Terwijl het aanhalen van de banden met Jop (die zelf ook wat ongemakkelijk keek toen hij werd uitgenodigd) op dit moment geen slecht idee lijkt te zijn? Ik begin me ondertussen toch af te vragen of Jop reeds zover bewerkt is door Robi-wan en Bert de puppet-master oeps ik bedoel 'mental coach' dat ie echt zijn voormalige gabber Aziz gaat 'helpen' door hem er uit te stemmen.....
Ik deel je onrustbarende veronderstellingen, Meister. Iwan is met een gigantisch strategisch offensief bezig...Groter dan ik ooit had kunnen vermoeden...
Blijkbaar is een wijdverbreid netwerk van vertakkingen rondom de IntrigantenMol Iwan georganiseerd, dat blijkens eerdere onthullingen van Moor en Borgia zelfs infiltreert hier op het Fok forum!
Monsters -met tattoo's- postend onder de naam Enterpre@, Douwe, e.a. -FOKKERS LET OP- proberen hier stemming te maken, twijfel en tweespalt te zaaien, vriendschappen te torpederen en mensen zwart te maken...
Jawel! Tactieken die Iwan in de bus gebruikt om zonder blikken of blozen recht naar het miljoen te grijpen, maar voortijdig doorzien zijn door de scherpe analyses van menig fokker, vinden dus ook plaats hier op het Forum zelf!
Veel mensen denken zodoende dat 'Pretty boy' Iwan een onschuldige en onzekere jongen is...Ja, van buiten... MAAR HIJ IS GIFTIG VAN BINNEN! Hij verleidt Jop, hij schoffeert Bullent, misbruikt Tessa, en wat al niet meer...
De Iwan-detoo toont geen greintje emotie, maar handelt kil en koel, en heeft nu Jop in z'n macht. Aziz heeft hem thans door, maar het is blijkbaar te laat. Nu blijft het hopen op de sympathieke Bullent, misschien is hij intelligent genoeg om in te zien waar dit beest mee bezig is.
Hoeveel slachtoffers zal Robowan nog maken? Wie zal hem stoppen? Voordat het te laat is...
quote:
op 03-31-2000 om 09:17 PM schreef Jessicaa het volgende:
Waarom moet je altijd doen wat andere mensen wan je verwachten?
Als Iwan Job mee wil nemen op een uitbraak moet hij dat lekker doen. Ze hebben het erg naar hun zin gehad.
Leuk toch.
Jessicaa, bevrijd jezelf uit die sprookjeswereld van je. Ben je echt zo naief?! Kijk je wel eens naar dat programma, lees je wel eens het forum hierzo?
Denk je nu echt dat er niets achterzit... Vind je het niet verdacht dat hij Jop voor de tweede opeenvolgende keer meeneemt? Zelfs Jop was verbaasd, en dat wil heel wat zeggen, gezien het verstandelijk vermogen van die kerel.
Waarom koos Iwan niet voor een andere buspassagier, bijvoorbeeld Antonette, een lieve meid die nog NOOIT op uitbraak is geweest, en het het meest had verdiend. Nee, zo menselijk en altruistisch is hij niet.
Waarom koos hij niet voor Tessa, de slang die samen met hem tweespalt zaait, en roddels de wereld inhelpt om de anderen tegen elkaar op te zetten? Nee, Tessa heeft hij al in z'n zak en daar rekent hij later wel mee af...
Waarom koos hij niet voor Bullent, een kerel die het moeilijk heeft nu Seki ervandoor is, zelf getwijfeld heeft om op te stappen en een uitbraak wel eens goed zou kunnen gebruiken om z'n zelfvertrouwen een beetje op te vijzelen. Nee, Bullent is zijn grootste tegenstander, dus dat kan hij niet gebruiken.
Waarom koos hij niet voor Esmeralda? Die is makkelijk te beantwoorden. Dan zou hij zijn credits verspelen bij Tessa, die weet dat Esmeralda een lekker geil schelpdiertje is waar zij als mutserige stinkdoos nooit aan zou kunnen tippen...
En Aziz? Aziz is het slachtoffer van de sluwe streken van IntrigantenMol Iwan. Juist door Jop tot twee keer mee te nemen op uitbraak, hoopt hij hem los te weken van Aziz zodat hij zijn steun en stem verwerft.
Waarvoor? Dat heeft slinkse Robowan allang uitbedacht. Wanneer Tessa, Antonette en Aziz maandag op de bank gaan belanden, dan moet er gestemd gaan worden.
Iwan's mening is duidelijk en gaat voor Aziz, lekker makkelijk, niet opvallend, en een veilige keuze.
Bullent zal z'n maatje Aziz niet gaan kiezen tenzij SBS middels Bert de mental coach hem heeft omgeluld (een kans die groot aanwezig is) Hopende dat Bullent deze verleiding weerstaat zal hij stemmen op roddelmonster Tessa, de tang die hem eerder al heeft zwartgemaakt, en als steun voor zijn Held Seki.
Om Bullent niet tegen het hoofd te stoten zal Esmeralda waarschijnlijk niet voor Aziz kiezen en evenals bij de Willeke-situatie haar stem gecamoufleerd uitbrengen op een van de dames.
Blijft over JOP! Die stem is van doorslaggevend belang. EN DAT WEET ROBOWAN! Dus wat doet 'ie? Twee keer Jop meenemen, en zodoende z'n stem opkopen. Zal z'n smerige plannetje slagen? Zijn de kwade chantagepraktijken, ontstaan in het stinkende brein van die onmenselijke vleesmassa opgewassen tegen de goede, uit naastenliefde ontsproten vriendschap van JOP en AZIZ? Ik blijf altijd hopen dat het goede overwint...
Maar kom dan niet met die suffige kinderverhaaltjes, Jesicaa.
Als wat er in De Bus allemaal aan de gang is onderde oppervlakte allemaal door je heen gaat, alsof je een net bent dat te grofmazig is om de fijnere deeltjes op te kunnen vangen, vind ik dat jammer voor je.
Het verbaast me bovendien dat je de behoefte voelt om er met anderen van gedachten over te wisselen op een Forum, als de enige vraag die bij je opkomt naar aanleiding van de vlerkerige spelletjes van Iwan cs. is :'waar maken jullie je druk om'....
Als correctie niet van binnen komt, komt hij van buiten
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 31 Maart 2000).]
quote:
op 03-31-2000 om 08:38 PM schreef TomBombadil het volgende:
Blijkbaar is een wijdverbreid netwerk van vertakkingen rondom de IntrigantenMol Iwan georganiseerd, dat blijkens eerdere onthullingen van Moor en Borgia zelfs infiltreert hier op het Fok forum!Monsters -met tattoo's- postend onder de naam Enterpre@, Douwe, e.a. -FOKKERS LET OP- proberen hier stemming te maken, twijfel en tweespalt te zaaien, vriendschappen te torpederen en mensen zwart te maken...
[quote]
lees JIJ wel eens het forum hierzo?
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 31 Maart 2000).]
Iwan is overduidelijk bezig Jop in te palmen. Het doel daarvan is naar mijn mening hem te vervreemden van zijn voormalige 'vriend voor het leven' (dat na 3 weken samen in De Bus- ook weer zo'n kleine onhandigheid in het draaiboek...) Aziz, of in ieder geval zijn band met hem zodanig te verzwakken dat hij ervoor zal stemmen dat Aziz De Bus aankomende maandag zal moeten verlaten.
De andere optie die Jop heeft (of hij moet er genoeg van hebben van het 'hem er half in te hangen' bij Antonette ) is Tessa er uit stemmen. De connectie Tessa/Iwan moge overduidelijk zijn en als beiden veel verder komen, is Iwan's kostje gekocht. Tessa is immers ook voor het grote publiek aangeschoten wild na haar al te opzichtige aversie jegens SEKI en haar geroddel over Esmeralda/Büllent, maar lijkt voldoende toegewijd aan de man met de lach van een Cobra om sowieso nooit een bedreiging voor hem te worden...
Uit de manier waarop Aziz in de televisie-uitzendingen voortdurend wordt geportretteerd als een absolute sukkel (zoals hiervóór SEKI werd gedefinieerd als overmatig agressieve woesteling), maak ik op dat zijn mogelijke aanstaande vertrek voor de Bus-redactie niet bepaald als een verrassing zal komen....
Deze observaties, die blijkbaar door enkelen hier worden gedeeld, rechtvaardigen naar mijn bescheiden mening wel degelijk het 'je druk maken' over het opzichtige getrek aan Jop door Iwan. Als wij daar van gedachten over wensen te wisselen, waar maak JIJ je dan druk over ? Je HOEFT immers niet te reageren...
[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 01 April 2000).]
quote:
op 04-01-2000 om 12:24 AM schreef Jessicaa het volgende:
Borgia,
ook voor jou is dit moment aangebroken
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 01 April 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 01 April 2000).]
Nee, niet jij Borgia Geen probleem overigens, topics zijn van ons allemaal...
[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 01 April 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |