abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77338567
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef koentje.k het volgende:
Bij mij gaat het ook goed verkeerd...

Ik had/heb een papieren ov kaart voor de week.
Op 05-01-2010 mijn studenten ov-chipkaart opgeladen.

Ik zit maandag in de trein en er komt een controleur lang: Je hebt wel een weekendabonnement erop staan hé. Ik dus heel verbaasd. Thuis aangekomen kijk ik op de IB-groep site, daar staat: Weekabonnement + de datum van activatie enz enz.

Maar als ik op de site ov-chipkaart.nl kijk staat er duidelijk dit:
Studenten OV-chipkaart weekend ¤ 0,00
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00

Hoe krijg ik nou in godsnaam een Weekabonnement erop? als ik op wijzigen klik via de IB-groep dan staat er: Te wijzigen product: weekabonnement (01-01-2010 t/m 31-12-2011)

Ik heb al geprobeerd te bellen maar ik kom er niet doorheen en de verbinden wordt 9 van de 10 keer verbroken. Iemand dit mee gemaakt of tips?
Ik zit in exact dezelfde situatie alleen dan omgedraaid en ben er achter gekomen dat de twee "vraag uw ov-bedrijf" mijn weekend-ov is. Dit betekend dat ik zowel door de week als in het weekend met de metro gratis kan, getest!.. Maar in de trein kreeg ik keiharde spanking van een Conducteur zonder flauw benul te hebben, want daar herkend hij alleen mijn week-ov die ik dus NIET wil hebben..

From all the things I've lost I miss my mind the most...
pi_77339061
Dat nummer is de hele tijd in gesprek. Zeker gesloten na 4 uur.
gr gr
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:24:10 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77339387
Volgens mij stond op mijn kaart:

OV kaart week
OV kaart korting week

Zijn er eigs ook mensen bij wie het wél goed gaat? Ik denk dat ik tijdens m'n kortingsuren maar gewoon m'n voordeelurenpas gebruik dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_77340208
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat nummer is de hele tijd in gesprek. Zeker gesloten na 4 uur.
Nu namen ze wel op met de automatische medeling dat ze dicht zijn na 5 uur.
gr gr
pi_77341879
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij stond op mijn kaart:

OV kaart week
OV kaart korting week

Zijn er eigs ook mensen bij wie het wél goed gaat? Ik denk dat ik tijdens m'n kortingsuren maar gewoon m'n voordeelurenpas gebruik dan .
Dan heb je dus een studenten week kaart. En krijg je korting in het weekend.

Heb ik me net een paar pagina's geleden laten vertellen. Dus tenzij je eigenlijk een weekendkaart wou, is het goed zo....
pi_77342816
Okee, heb dat onding voor activatie al gebruikt in de bus en dat werkte gewoon, telkens een groen lampje. Toen probeerde ik hem een keer te activeren bij zo'n automaat (te vroeg overigens, ik mocht pas eind januari) en kreeg ik de melding dat het mislukt was. Dus ik heb hem er uitgehaald en de eerstvolgende keer dat ik hem in de bus probeerde werkte die niet meer, terwijl die het daarvoor wel deed.

Vast een foutje in het systeem door het te vroeg activeren, zo redeneerde ik, dus heb ik hem vanmiddag opnieuw geprobeerd te activeren. Toen lukte het wel en ik kreeg ook de melding dat de bestellingen opgehaald waren.

Probeer ik hem vandaag in de bus, werkt die nog steeds niet . Kaart vol of iets dergelijks, de chagrijnige buschauffeur zei dat "ik dan waarschijnlijk te vaak niet had uitgecheckt", maar ik heb hem steeds gewoon keurig voor dat apparaat gehouden. .

Nu ben ik boos.

Hoop dat ik niet hoef te dokken vanaf volgende week .

Stond op dat apparaat trouwens dat ik hem moet herstellen...maar waar doe ik dat in godsnaam? Volgensmij zit die optie niet op het oplaadding
Amen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:47:16 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77342912
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Dan heb je dus een studenten week kaart. En krijg je korting in het weekend.

Heb ik me net een paar pagina's geleden laten vertellen. Dus tenzij je eigenlijk een weekendkaart wou, is het goed zo....
Ik hoop het maar Vrijdag ga ik hem voor het eerst gebruiken en ik verwacht eerder wél dan géén gedonder .
Niet meer actief op Fok!
pi_77343191
Niet te geloven hij zat bij de post vandaag!
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:22:54 #209
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77344123
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Oeh, dat is eng
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:31:36 #210
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77344418
quote:
mocht tijd worden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77345193
Ik ben er nog niet. Ik moet het reisproduct er nog opzetten...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_77345936
Morgen en overmorgen staan we in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting bij de ov-ophaalpunten. Ikzelf morgen en overmorgen in Nijmegen, vandaag in Den Haag.
Wij kunnen de meeste klachten noteren zodat ze opgelost worden zodner dat je het dure nummer hoeft te bellen.
Vandaag was de meest gehoorde klacht in Den haag dat er geen reisproduct klaarstond en in Utrecht was het niet hebben ontvangen van een ov kaart een goede 2e.
Lijkt erop alsof er landelijk per regio grote verschillen zijn zover ik heb gezien, duidt erop dat grote groepen kaarten tegelijk per regio zijn verstuurd.

Anyways vandaag was de landelijke storing verholpen voor het activeren van de kaart, dus zou zeggen moet je nog activeren doe het dan morgen, staat er en product klaar dan kun je hem 100% zeker activeren.
Ik heb er vandaag een stuk of 500 helpen activeren en had "maar" +/- 50 klachten. Dat valt in het niet met wat het was afgelopen maand bij mijn andere campagnes. Het lijkt erop alsof de grootste problemen nu toch echt opgelost zijn.
pi_77348713
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Morgen en overmorgen staan we in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting bij de ov-ophaalpunten. Ikzelf morgen en overmorgen in Nijmegen, vandaag in Den Haag.
Wij kunnen de meeste klachten noteren zodat ze opgelost worden zodner dat je het dure nummer hoeft te bellen.
Vandaag was de meest gehoorde klacht in Den haag dat er geen reisproduct klaarstond en in Utrecht was het niet hebben ontvangen van een ov kaart een goede 2e.
Lijkt erop alsof er landelijk per regio grote verschillen zijn zover ik heb gezien, duidt erop dat grote groepen kaarten tegelijk per regio zijn verstuurd.

Anyways vandaag was de landelijke storing verholpen voor het activeren van de kaart, dus zou zeggen moet je nog activeren doe het dan morgen, staat er en product klaar dan kun je hem 100% zeker activeren.
Ik heb er vandaag een stuk of 500 helpen activeren en had "maar" +/- 50 klachten. Dat valt in het niet met wat het was afgelopen maand bij mijn andere campagnes. Het lijkt erop alsof de grootste problemen nu toch echt opgelost zijn.
Weet je misschien ook iets voor mijn probleem in de post hierboven?
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:44 schreef Jivis het volgende:
Okee, heb dat onding voor activatie al gebruikt in de bus en dat werkte gewoon, telkens een groen lampje. Toen probeerde ik hem een keer te activeren bij zo'n automaat (te vroeg overigens, ik mocht pas eind januari) en kreeg ik de melding dat het mislukt was. Dus ik heb hem er uitgehaald en de eerstvolgende keer dat ik hem in de bus probeerde werkte die niet meer, terwijl die het daarvoor wel deed.

Vast een foutje in het systeem door het te vroeg activeren, zo redeneerde ik, dus heb ik hem vanmiddag opnieuw geprobeerd te activeren. Toen lukte het wel en ik kreeg ook de melding dat de bestellingen opgehaald waren.

Probeer ik hem vandaag in de bus, werkt die nog steeds niet . Kaart vol of iets dergelijks, de chagrijnige buschauffeur zei dat "ik dan waarschijnlijk te vaak niet had uitgecheckt", maar ik heb hem steeds gewoon keurig voor dat apparaat gehouden. .

Stond op dat apparaat trouwens dat ik hem moet herstellen...maar waar doe ik dat in godsnaam? Volgensmij zit die optie niet op het oplaadding
Amen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:10:25 #214
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77349053
quote:

mocht ook wel tijd worden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77349354
Nou, morgen nog maar eens proberen dan
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77351159
Ik heb vermoedelijk voor 31januari mijn OV-Chipkaart niet binnen (vorige week vrijdag per e-mail bevestiging dat hij is goed gekeurd). Hoe zit dat dan met activeren van de kaart, kan dit toch nog gewoon na 31januari?
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:48:08 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77351319
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Exterminator het volgende:
Ik heb vermoedelijk voor 31januari mijn OV-Chipkaart niet binnen (vorige week vrijdag per e-mail bevestiging dat hij is goed gekeurd). Hoe zit dat dan met activeren van de kaart, kan dit toch nog gewoon na 31januari?
Ja, dat is uitgesteld.
Al denk ik, persoonlijk, dat wanneer jij later je OV kaart krijgt (en/of aanvraagt) je gewoon een x aantal dagen de tijd krijgt om hem te activeren.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77351431
quote:
Waarom jij wel!?
Ik vind t leuk voor je hoor maar ik vind dit ook allemaal heel kut gewoon Geef mij verdomme IETS.

Trouwens, heb jij wel eens gebeld? En wat zeiden ze dan? Tegen mij zeiden ze vandaag dat ie niet in de productie is.

[ Bericht 4% gewijzigd door BluesRebel op 27-01-2010 20:57:51 ]
pi_77351997
quote:
Morgen en overmorgen staan we in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting bij de ov-ophaalpunten.
o dat is nice, dan ga ik in EHV ff naar het station...
gr gr
pi_77352447
quote:
Het lijkt erop alsof de grootste problemen nu toch echt opgelost zijn.
Het grootste probleem is dat er nog steeds mensen zonder kaart zijn...
pi_77352846
Ja ik zit ook nog bij een probleem!

Had in 2009 een weekend kaart.
Deze in oktober 2009 laten omzetten in een week abonnement per januari 2010.
Deze heb ik 2x kunnen activeren. Namelijk op 30 december en 15 januari.

Op de site van de ov chipkaart staat dat ik 6!!! producten op mijn kaart heb:

Studenten OV-chipkaart weekend -
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf -

Vervolgens checkte ik gister in(doordeweeks dus) kwam er voor te staan:
Goede reis student wk vrij.(Wat betekend dit? Vrij reizen in de week?)

Als ik in het weekend incheck komt er voor te staan:
Goede reis student wknd.

Is het nu wel goed? En heb ik gewoon vrij reizen week en korting weekend?
Snap er niks meer van!
pi_77352926
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Waarom jij wel!?
Ik vind t leuk voor je hoor maar ik vind dit ook allemaal heel kut gewoon Geef mij verdomme IETS.

Trouwens, heb jij wel eens gebeld? En wat zeiden ze dan? Tegen mij zeiden ze vandaag dat ie niet in de productie is.

Ik belde en het bleek dat er in het systeem stond dat ik begin 2009 al een kaart toegestuurd had gekregen. Wat niet het geval was. Dus die gast heeft die "kaart" uit het systeem verwijderd en toen moest ik een nieuw aanvraagformulier aanvragen voor de kaart aan te vragen.(!! )

Aanvraag formulier kreeg ik binnen drie dagen.
De mail van goedkeuring kreeg ik na ongeveer twee weken.
De kaart is nu na anderhalf week ogestuurd.

pi_77352947
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef Debjeee het volgende:
- knip -
Volgens mij zei ik in je andere topic ook al dat dit gewoon klopt en je voorlopig zowel een weekend als een week abonnement hebt.
pi_77353006
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Volgens mij zei ik in je andere topic ook al dat dit gewoon klopt en je voorlopig zowel een weekend als een week abonnement hebt.
Ja en er wordt niet meer op gereageerd.
Daarom zet ik het hier neer
pi_77353054
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Ja en er wordt niet meer op gereageerd.
Daarom zet ik het hier neer
Ja omdat ik verder niet zou weten wat ik aan mijn commentaar moet toevoegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')