Ik zit in exact dezelfde situatie alleen dan omgedraaid en ben er achter gekomen dat de twee "vraag uw ov-bedrijf" mijn weekend-ov is. Dit betekend dat ik zowel door de week als in het weekend met de metro gratis kan, getest!.. Maar in de trein kreeg ik keiharde spanking van een Conducteur zonder flauw benul te hebben, want daar herkend hij alleen mijn week-ov die ik dus NIET wil hebben..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef koentje.k het volgende:
Bij mij gaat het ook goed verkeerd...
Ik had/heb een papieren ov kaart voor de week.
Op 05-01-2010 mijn studenten ov-chipkaart opgeladen.
Ik zit maandag in de trein en er komt een controleur lang: Je hebt wel een weekendabonnement erop staan hé. Ik dus heel verbaasd. Thuis aangekomen kijk ik op de IB-groep site, daar staat: Weekabonnement + de datum van activatie enz enz.
Maar als ik op de site ov-chipkaart.nl kijk staat er duidelijk dit:
Studenten OV-chipkaart weekend ¤ 0,00
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Hoe krijg ik nou in godsnaam een Weekabonnement erop? als ik op wijzigen klik via de IB-groep dan staat er: Te wijzigen product: weekabonnement (01-01-2010 t/m 31-12-2011)
Ik heb al geprobeerd te bellen maar ik kom er niet doorheen en de verbinden wordt 9 van de 10 keer verbroken. Iemand dit mee gemaakt of tips?
Nu namen ze wel op met de automatische medeling dat ze dicht zijn na 5 uur.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat nummer is de hele tijd in gesprek. Zeker gesloten na 4 uur.
Dan heb je dus een studenten week kaart. En krijg je korting in het weekend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij stond op mijn kaart:
OV kaart week
OV kaart korting week
Zijn er eigs ook mensen bij wie het wél goed gaat? Ik denk dat ik tijdens m'n kortingsuren maar gewoon m'n voordeelurenpas gebruik dan.
Ik hoop het maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dan heb je dus een studenten week kaart. En krijg je korting in het weekend.
Heb ik me net een paar pagina's geleden laten vertellen. Dus tenzij je eigenlijk een weekendkaart wou, is het goed zo....
Oeh, dat is engquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Niet te geloven hij zat bij de post vandaag!
mocht tijd worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Weet je misschien ook iets voor mijn probleem in de post hierboven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Morgen en overmorgen staan we in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting bij de ov-ophaalpunten. Ikzelf morgen en overmorgen in Nijmegen, vandaag in Den Haag.
Wij kunnen de meeste klachten noteren zodat ze opgelost worden zodner dat je het dure nummer hoeft te bellen.
Vandaag was de meest gehoorde klacht in Den haag dat er geen reisproduct klaarstond en in Utrecht was het niet hebben ontvangen van een ov kaart een goede 2e.
Lijkt erop alsof er landelijk per regio grote verschillen zijn zover ik heb gezien, duidt erop dat grote groepen kaarten tegelijk per regio zijn verstuurd.
Anyways vandaag was de landelijke storing verholpen voor het activeren van de kaart, dus zou zeggen moet je nog activeren doe het dan morgen, staat er en product klaar dan kun je hem 100% zeker activeren.
Ik heb er vandaag een stuk of 500 helpen activeren en had "maar" +/- 50 klachten. Dat valt in het niet met wat het was afgelopen maand bij mijn andere campagnes. Het lijkt erop alsof de grootste problemen nu toch echt opgelost zijn.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:44 schreef Jivis het volgende:
Okee, heb dat onding voor activatie al gebruikt in de bus en dat werkte gewoon, telkens een groen lampje. Toen probeerde ik hem een keer te activeren bij zo'n automaat (te vroeg overigens, ik mocht pas eind januari) en kreeg ik de melding dat het mislukt was. Dus ik heb hem er uitgehaald en de eerstvolgende keer dat ik hem in de bus probeerde werkte die niet meer, terwijl die het daarvoor wel deed.
Vast een foutje in het systeem door het te vroeg activeren, zo redeneerde ik, dus heb ik hem vanmiddag opnieuw geprobeerd te activeren. Toen lukte het wel en ik kreeg ook de melding dat de bestellingen opgehaald waren.
Probeer ik hem vandaag in de bus, werkt die nog steeds niet. Kaart vol of iets dergelijks, de chagrijnige buschauffeur zei dat "ik dan waarschijnlijk te vaak niet had uitgecheckt", maar ik heb hem steeds gewoon keurig voor dat apparaat gehouden.
.
Stond op dat apparaat trouwens dat ik hem moet herstellen...maar waar doe ik dat in godsnaam? Volgensmij zit die optie niet op het oplaadding
mocht ook wel tijd worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Morgen en overmorgen staan we in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting bij de ov-ophaalpunten. Ikzelf morgen en overmorgen in Nijmegen, vandaag in Den Haag.
Wij kunnen de meeste klachten noteren zodat ze opgelost worden zodner dat je het dure nummer hoeft te bellen.
Vandaag was de meest gehoorde klacht in Den haag dat er geen reisproduct klaarstond en in Utrecht was het niet hebben ontvangen van een ov kaart een goede 2e.
Lijkt erop alsof er landelijk per regio grote verschillen zijn zover ik heb gezien, duidt erop dat grote groepen kaarten tegelijk per regio zijn verstuurd.
Anyways vandaag was de landelijke storing verholpen voor het activeren van de kaart, dus zou zeggen moet je nog activeren doe het dan morgen, staat er en product klaar dan kun je hem 100% zeker activeren.
Ik heb er vandaag een stuk of 500 helpen activeren en had "maar" +/- 50 klachten. Dat valt in het niet met wat het was afgelopen maand bij mijn andere campagnes. Het lijkt erop alsof de grootste problemen nu toch echt opgelost zijn.
Ja, dat is uitgesteld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Exterminator het volgende:
Ik heb vermoedelijk voor 31januari mijn OV-Chipkaart niet binnen (vorige week vrijdag per e-mail bevestiging dat hij is goed gekeurd). Hoe zit dat dan met activeren van de kaart, kan dit toch nog gewoon na 31januari?
Waarom jij wel!?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
o dat is nice, dan ga ik in EHV ff naar het station...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Morgen en overmorgen staan we in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting bij de ov-ophaalpunten.
Het grootste probleem is dat er nog steeds mensen zonder kaart zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Het lijkt erop alsof de grootste problemen nu toch echt opgelost zijn.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom jij wel!?![]()
Ik vind t leuk voor je hoor maar ik vind dit ook allemaal heel kut gewoonGeef mij verdomme IETS.
Trouwens, heb jij wel eens gebeld? En wat zeiden ze dan? Tegen mij zeiden ze vandaag dat ie niet in de productie is.
Volgens mij zei ik in je andere topic ook al dat dit gewoon klopt en je voorlopig zowel een weekend als een week abonnement hebt.quote:
Ja en er wordt niet meer op gereageerd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik in je andere topic ook al dat dit gewoon klopt en je voorlopig zowel een weekend als een week abonnement hebt.
Ja omdat ik verder niet zou weten wat ik aan mijn commentaar moet toevoegen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Ja en er wordt niet meer op gereageerd.
Daarom zet ik het hier neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |