Wanneer had je een mail gestuurd? Ik vrijdag en nog geen antwoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef Parap het volgende:
Geachte heer Parap,
Dank je wel voor je reactie van 21-01-2010.
We vinden het heel vervelend voor je dat je problemen hebt omtrent de studenten ov-chipkaart. Uit de gegevens is echter gebleken dat je inderdaad je studenten reisproduct hebt geactiveerd, maar dat je status deleted is. Dat wil zeggen dat de scanners van de NS service balie, en conducteurs zien dat je studenten ov-chipkaart niet geactiveerd is, ondanks dat je het wel hebt geactiveerd.
Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met www.ocwDUO.nl (voorheen IB-groep) en deze email aan hen voorleggen. Zij kunnen voor jou een nieuw studentenreis product op je studenten ov-chipkaart zetten.
Succes
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart
Ik ben vandaag weer wat wijzer geworden
Dit is toch te gek voor woordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef Parap het volgende:
Geachte heer Parap,
Dank je wel voor je reactie van 21-01-2010.
We vinden het heel vervelend voor je dat je problemen hebt omtrent de studenten ov-chipkaart. Uit de gegevens is echter gebleken dat je inderdaad je studenten reisproduct hebt geactiveerd, maar dat je status deleted is. Dat wil zeggen dat de scanners van de NS service balie, en conducteurs zien dat je studenten ov-chipkaart niet geactiveerd is, ondanks dat je het wel hebt geactiveerd.
Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met www.ocwDUO.nl (voorheen IB-groep) en deze email aan hen voorleggen. Zij kunnen voor jou een nieuw studentenreis product op je studenten ov-chipkaart zetten.
Succes
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart
Ik ben vandaag weer wat wijzer geworden
Ben je mooi klaar mee danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Volgens mij kan DUO helemaal geen nieuw product op je OV chipkaart zetten. Tegen mij zei die dude dat zij feitelijk niks konden, ze konden alleen nakijken wat zij hebben doorgegeven aan dat chipkaart gebeuren (wat voor abonnement het moet worden).
Hij zei ook dat de klantenservice van de chipkaart mensen veel te snel doorstuurt naar DUO terwijl zij niks kunnen. Goodluck then
DUO is degene die de opdracht geeft om een product klaar te zetten. Zij sturen die aanvraag vervolgens door naar het bedrijf die het daadwerkelijk klaar zet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Volgens mij kan DUO helemaal geen nieuw product op je OV chipkaart zetten. Tegen mij zei die dude dat zij feitelijk niks konden, ze konden alleen nakijken wat zij hebben doorgegeven aan dat chipkaart gebeuren (wat voor abonnement het moet worden).
Hij zei ook dat de klantenservice van de chipkaart mensen veel te snel doorstuurt naar DUO terwijl zij niks kunnen. Goodluck then
Hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Vandaag weigerde het systeem weer om mij uit te checken, gaat lekker.
Ik denk dat dat je tijdelijke product is. Probeer je kaart eens voor een ns-automaat te houden. Sommige automaten hebben rechtsonder een ov-vakje. Als je daar je ov-chip overheen zwiept kun je kaartinfo o.i.d. bekijken. Dan kun je zien wat er op staat. Bij geactiveerden staan er vaak 4 producten op: student week (of weekend natuurlijk) student week korting en 2 overig. Ik weet niet of juist die overig de tijdelijke zijn of die andere. De website ov-chipkaart is niet echt up to date, dus daar kun je niet van uit gaan nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Dipkip het volgende:
Vandaag de kaart eens voor een NS paal gehouden, volgens die palen staat er wel een studentenproduct op en bij de balie lieten ze zien dat die een geldigheid heeft van een jaar.
Maar ik heb nooit kunnen activeren / product ophalen.
En de website mijnovchipkaart laat ook geen product zien.
Zal ik er nou vanuit gaan dat het goed zit of niet? Het telefoonnummer doet het nog steeds niet.
quote:Studenten OV-chipkaart week ¤ 0,00
Studentenkaart korting week ¤ 0,00
Dat is goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wat moet ik hier nou weer mee?
moet ik geen weekendkorting hebben juist? ik lees dit dat ik doordeweeks gratis mag reizen, en doordeweeks korting heb?quote:
Dat klopt gewoon. De benaming is lullig, maar student korting week betekent niets minder dan 'het kortinsproduct dat bij een weekabo hoort', korting in het weekend dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik kon eindelijk activeren
kijk ik even op mijn ov shitkaart gedoe:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat moet ik hier nou weer mee?
Pfieuw... thanks voor de mega snelle antwoorden!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon. De benaming is lullig, maar student korting week betekent niets minder dan 'het kortinsproduct dat bij een weekabo hoort', korting in het weekend dus.
Ja, ik zit dit topic te f5-en om anderen te kunnen laten delen in mijn kennis van ov-chipkaarten. Kennis die ik overigens heb opgedaan in dit topic. Aaah, vicieuze cirkel!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Pfieuw... thanks voor de mega snelle antwoorden!
ik heb een middag lang op stage zitten lezen op ovstudenten.nl en hier een poos geleden... toen kon ik telkens niet activeren... Nu zomaar ineens wel... maar ik vertrouw het niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dit topic te f5-en om anderen te kunnen laten delen in mijn kennis van ov-chipkaarten. Kennis die ik overigens heb opgedaan in dit topic. Aaah, vicieuze cirkel!
Ja, misschien wel...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
klinkt wel beetje zielig dat f5-en trouwensMisschien moet je een andere hobbie zoeken?
Ach, dit is ook een goede hobby hoorquote:
Dat zou niet zo mooi zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
Straks wordt mijn pasje geblokt.
Vorige week donderdag, staat ook in de mail als je het goed gelezen hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wanneer had je een mail gestuurd? Ik vrijdag en nog geen antwoord.
Bij mij laat de automaat 4 producten zien, 2 overig en 1 student week en 1 student week korting (korting voor in het weekend heet student week korting...). Dus het is in ieder geval niet zo dat het pas na 1/2 te zien is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Als iemand nog antwoord hierop weet?
Gekeken gister bij de automaat, er staan 2 onbekende producten op geeft hij aan. Ingangsdatum 1/2/2010. Zou dit kloppen? Dat hij de producten (week gratis en weekend korting) pas per 1/2 herkend? Hij deed het namelijk nog niet na het ophalen van de bestellingen.
Maar jij hebt waarschijnlijk nu al recht op je OV, Maria2.0 pas in februari. Maar ik geloof dat er hier nog verder niemand voorbij is gekomen die ook pas per 1/2 recht heeft op OV, geen idee wat 'normaal' is dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij mij laat de automaat 4 producten zien, 2 overig en 1 student week en 1 student week korting (korting voor in het weekend heet student week korting...). Dus het is in ieder geval niet zo dat het pas na 1/2 te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |