volgens mij is die van jou gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef Parap het volgende:
Weer enkele keren gecontroleerd en snap er nu niks meer van. Gister de eerste keer gecontroleerd en hij was geactiveerdBij de tweede controle, "Uhh meneer, U moet u kaart nog activeren.", "Er werd net gezegd dat mijn kaart..blabla". "Owja nu zie ik het, U kaart geeft een geldigheid aan tot september 2010".
Eindelijk dacht ik.. Werd ik vanmorgen gecontroleerd. Weer hetzelfde verhaal. "Conducteur, er staat toch duidelijk, student OV weekkaart geldig tot september". Nu moet er weer een of ander logo rechtsonderin staan anders geldt het nietStaat er duidelijk wat er op de kaart staat, is het weer niet goed!! Nu moet ik volgens meneer de conducteur mijn abonnement opnieuw activeren ofzo op die ov-chipkaart website.
GOED GEREGELD!
Oja, dat was ik even vergetenquote:
Waar kan ik zien of het wel goed opgeladen is? In Groningen danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Nick_Taken het volgende:
Woensdag/Donderdag en Vrijdag staan we weer in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting.
Kun je mij dus weer treffen.
druktequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Dikbuik het volgende:
Heb de kaart nog voor kerst aangevraagd. Kreeg 8 Januari bericht dat mijn aanvraag was goedgekeurd, en dat de kaart er binen 2 weken zou zijn. Ben nu tweeenhalve week verder maar nog steeds niets.
Wordt het tijd dat ik erachteraan ga bellen, of kan het kloppen dat het langer dan de weken duurt ivm drukte?
cool, waarom niet in Zwolle? Anders had ik je even mezelf voorgesteld en een biertje aangeboden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Nick_Taken het volgende:
Woensdag/Donderdag en Vrijdag staan we weer in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting.
Kun je mij dus weer treffen.
Oh gelukkig, had namelijk weinig zin om uren aan de telefoon te hangen. Niet echt slim van ze dat ze dan twee weken aangeven.quote:
Voor het niet uitchecken heb je kans op een geblokkeerde kaart als je dat een paar keer vergeet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:25 schreef C-ct-s het volgende:
Zucht. Zijn er meer mensen die hun pasje een half uur voor de lezer moeten houden voor die eindelijk een piepje geeft. Zal mij benieuwen of ik een boete krijg voor het niet uitchecken terwijl ik gratis reis
Ik heb 4 euro 'boete'.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:25 schreef C-ct-s het volgende:
Zucht. Zijn er meer mensen die hun pasje een half uur voor de lezer moeten houden voor die eindelijk een piepje geeft. Zal mij benieuwen of ik een boete krijg voor het niet uitchecken terwijl ik gratis reis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |