abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:24:10 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77339387
Volgens mij stond op mijn kaart:

OV kaart week
OV kaart korting week

Zijn er eigs ook mensen bij wie het wél goed gaat? Ik denk dat ik tijdens m'n kortingsuren maar gewoon m'n voordeelurenpas gebruik dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_77340208
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat nummer is de hele tijd in gesprek. Zeker gesloten na 4 uur.
Nu namen ze wel op met de automatische medeling dat ze dicht zijn na 5 uur.
gr gr
pi_77341879
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij stond op mijn kaart:

OV kaart week
OV kaart korting week

Zijn er eigs ook mensen bij wie het wél goed gaat? Ik denk dat ik tijdens m'n kortingsuren maar gewoon m'n voordeelurenpas gebruik dan .
Dan heb je dus een studenten week kaart. En krijg je korting in het weekend.

Heb ik me net een paar pagina's geleden laten vertellen. Dus tenzij je eigenlijk een weekendkaart wou, is het goed zo....
pi_77342816
Okee, heb dat onding voor activatie al gebruikt in de bus en dat werkte gewoon, telkens een groen lampje. Toen probeerde ik hem een keer te activeren bij zo'n automaat (te vroeg overigens, ik mocht pas eind januari) en kreeg ik de melding dat het mislukt was. Dus ik heb hem er uitgehaald en de eerstvolgende keer dat ik hem in de bus probeerde werkte die niet meer, terwijl die het daarvoor wel deed.

Vast een foutje in het systeem door het te vroeg activeren, zo redeneerde ik, dus heb ik hem vanmiddag opnieuw geprobeerd te activeren. Toen lukte het wel en ik kreeg ook de melding dat de bestellingen opgehaald waren.

Probeer ik hem vandaag in de bus, werkt die nog steeds niet . Kaart vol of iets dergelijks, de chagrijnige buschauffeur zei dat "ik dan waarschijnlijk te vaak niet had uitgecheckt", maar ik heb hem steeds gewoon keurig voor dat apparaat gehouden. .

Nu ben ik boos.

Hoop dat ik niet hoef te dokken vanaf volgende week .

Stond op dat apparaat trouwens dat ik hem moet herstellen...maar waar doe ik dat in godsnaam? Volgensmij zit die optie niet op het oplaadding
Amen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:47:16 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77342912
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Dan heb je dus een studenten week kaart. En krijg je korting in het weekend.

Heb ik me net een paar pagina's geleden laten vertellen. Dus tenzij je eigenlijk een weekendkaart wou, is het goed zo....
Ik hoop het maar Vrijdag ga ik hem voor het eerst gebruiken en ik verwacht eerder wél dan géén gedonder .
Niet meer actief op Fok!
pi_77343191
Niet te geloven hij zat bij de post vandaag!
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:22:54 #209
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77344123
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Oeh, dat is eng
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:31:36 #210
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77344418
quote:
mocht tijd worden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77345193
Ik ben er nog niet. Ik moet het reisproduct er nog opzetten...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_77345936
Morgen en overmorgen staan we in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting bij de ov-ophaalpunten. Ikzelf morgen en overmorgen in Nijmegen, vandaag in Den Haag.
Wij kunnen de meeste klachten noteren zodat ze opgelost worden zodner dat je het dure nummer hoeft te bellen.
Vandaag was de meest gehoorde klacht in Den haag dat er geen reisproduct klaarstond en in Utrecht was het niet hebben ontvangen van een ov kaart een goede 2e.
Lijkt erop alsof er landelijk per regio grote verschillen zijn zover ik heb gezien, duidt erop dat grote groepen kaarten tegelijk per regio zijn verstuurd.

Anyways vandaag was de landelijke storing verholpen voor het activeren van de kaart, dus zou zeggen moet je nog activeren doe het dan morgen, staat er en product klaar dan kun je hem 100% zeker activeren.
Ik heb er vandaag een stuk of 500 helpen activeren en had "maar" +/- 50 klachten. Dat valt in het niet met wat het was afgelopen maand bij mijn andere campagnes. Het lijkt erop alsof de grootste problemen nu toch echt opgelost zijn.
pi_77348713
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Morgen en overmorgen staan we in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting bij de ov-ophaalpunten. Ikzelf morgen en overmorgen in Nijmegen, vandaag in Den Haag.
Wij kunnen de meeste klachten noteren zodat ze opgelost worden zodner dat je het dure nummer hoeft te bellen.
Vandaag was de meest gehoorde klacht in Den haag dat er geen reisproduct klaarstond en in Utrecht was het niet hebben ontvangen van een ov kaart een goede 2e.
Lijkt erop alsof er landelijk per regio grote verschillen zijn zover ik heb gezien, duidt erop dat grote groepen kaarten tegelijk per regio zijn verstuurd.

Anyways vandaag was de landelijke storing verholpen voor het activeren van de kaart, dus zou zeggen moet je nog activeren doe het dan morgen, staat er en product klaar dan kun je hem 100% zeker activeren.
Ik heb er vandaag een stuk of 500 helpen activeren en had "maar" +/- 50 klachten. Dat valt in het niet met wat het was afgelopen maand bij mijn andere campagnes. Het lijkt erop alsof de grootste problemen nu toch echt opgelost zijn.
Weet je misschien ook iets voor mijn probleem in de post hierboven?
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:44 schreef Jivis het volgende:
Okee, heb dat onding voor activatie al gebruikt in de bus en dat werkte gewoon, telkens een groen lampje. Toen probeerde ik hem een keer te activeren bij zo'n automaat (te vroeg overigens, ik mocht pas eind januari) en kreeg ik de melding dat het mislukt was. Dus ik heb hem er uitgehaald en de eerstvolgende keer dat ik hem in de bus probeerde werkte die niet meer, terwijl die het daarvoor wel deed.

Vast een foutje in het systeem door het te vroeg activeren, zo redeneerde ik, dus heb ik hem vanmiddag opnieuw geprobeerd te activeren. Toen lukte het wel en ik kreeg ook de melding dat de bestellingen opgehaald waren.

Probeer ik hem vandaag in de bus, werkt die nog steeds niet . Kaart vol of iets dergelijks, de chagrijnige buschauffeur zei dat "ik dan waarschijnlijk te vaak niet had uitgecheckt", maar ik heb hem steeds gewoon keurig voor dat apparaat gehouden. .

Stond op dat apparaat trouwens dat ik hem moet herstellen...maar waar doe ik dat in godsnaam? Volgensmij zit die optie niet op het oplaadding
Amen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:10:25 #214
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77349053
quote:

mocht ook wel tijd worden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77349354
Nou, morgen nog maar eens proberen dan
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77351159
Ik heb vermoedelijk voor 31januari mijn OV-Chipkaart niet binnen (vorige week vrijdag per e-mail bevestiging dat hij is goed gekeurd). Hoe zit dat dan met activeren van de kaart, kan dit toch nog gewoon na 31januari?
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:48:08 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77351319
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Exterminator het volgende:
Ik heb vermoedelijk voor 31januari mijn OV-Chipkaart niet binnen (vorige week vrijdag per e-mail bevestiging dat hij is goed gekeurd). Hoe zit dat dan met activeren van de kaart, kan dit toch nog gewoon na 31januari?
Ja, dat is uitgesteld.
Al denk ik, persoonlijk, dat wanneer jij later je OV kaart krijgt (en/of aanvraagt) je gewoon een x aantal dagen de tijd krijgt om hem te activeren.
pi_77351431
quote:
Waarom jij wel!?
Ik vind t leuk voor je hoor maar ik vind dit ook allemaal heel kut gewoon Geef mij verdomme IETS.

Trouwens, heb jij wel eens gebeld? En wat zeiden ze dan? Tegen mij zeiden ze vandaag dat ie niet in de productie is.

[ Bericht 4% gewijzigd door BluesRebel op 27-01-2010 20:57:51 ]
pi_77351997
quote:
Morgen en overmorgen staan we in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting bij de ov-ophaalpunten.
o dat is nice, dan ga ik in EHV ff naar het station...
gr gr
pi_77352447
quote:
Het lijkt erop alsof de grootste problemen nu toch echt opgelost zijn.
Het grootste probleem is dat er nog steeds mensen zonder kaart zijn...
pi_77352846
Ja ik zit ook nog bij een probleem!

Had in 2009 een weekend kaart.
Deze in oktober 2009 laten omzetten in een week abonnement per januari 2010.
Deze heb ik 2x kunnen activeren. Namelijk op 30 december en 15 januari.

Op de site van de ov chipkaart staat dat ik 6!!! producten op mijn kaart heb:

Studenten OV-chipkaart weekend -
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00

Vervolgens checkte ik gister in(doordeweeks dus) kwam er voor te staan:
Goede reis student wk vrij.(Wat betekend dit? Vrij reizen in de week?)

Als ik in het weekend incheck komt er voor te staan:
Goede reis student wknd.

Is het nu wel goed? En heb ik gewoon vrij reizen week en korting weekend?
Snap er niks meer van!
pi_77352926
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Waarom jij wel!?
Ik vind t leuk voor je hoor maar ik vind dit ook allemaal heel kut gewoon Geef mij verdomme IETS.

Trouwens, heb jij wel eens gebeld? En wat zeiden ze dan? Tegen mij zeiden ze vandaag dat ie niet in de productie is.

Ik belde en het bleek dat er in het systeem stond dat ik begin 2009 al een kaart toegestuurd had gekregen. Wat niet het geval was. Dus die gast heeft die "kaart" uit het systeem verwijderd en toen moest ik een nieuw aanvraagformulier aanvragen voor de kaart aan te vragen.(!! )

Aanvraag formulier kreeg ik binnen drie dagen.
De mail van goedkeuring kreeg ik na ongeveer twee weken.
De kaart is nu na anderhalf week ogestuurd.

pi_77352947
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef Debjeee het volgende:
- knip -
Volgens mij zei ik in je andere topic ook al dat dit gewoon klopt en je voorlopig zowel een weekend als een week abonnement hebt.
pi_77353006
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Volgens mij zei ik in je andere topic ook al dat dit gewoon klopt en je voorlopig zowel een weekend als een week abonnement hebt.
Ja en er wordt niet meer op gereageerd.
Daarom zet ik het hier neer
pi_77353054
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Ja en er wordt niet meer op gereageerd.
Daarom zet ik het hier neer
Ja omdat ik verder niet zou weten wat ik aan mijn commentaar moet toevoegen.
pi_77353085
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja omdat ik verder niet zou weten wat ik aan mijn commentaar moet toevoegen.
Jij misschien niet..
Maar er zijn nog 123312483948 andere mensen hier
pi_77353136
Ik heb mijn ov-chipkaart op 4 januari geactiveerd. Aangezien mijn tijdelijke ov was verlopen, kon ik meteen zien dat het werkte omdat ik daarvoor ineens moest betalen voor mijn reis en na activatie weer gratis kon reizen.

Toen ook meerdere malen gecontroleerd in de trein, niks aan de hand. Geen enkele keer ingecheckt trouwens, want ja dat hoeft nog niet.
Maar nu heb ik deze week al 2 keer van de conducteur te horen gekregen dat ik hem niet geactiveerd heb en dat ik dat nog moet gaan doen. Gezegd dat ik het al gedaan had, maar dan krijg je te horen dat je het maar nog een keer moet proberen.

Voor de gein vandaag weer even naar ophaalpunt gegaan, op bestelling ophalen gedrukt, maar na enige tijd kwam er te staan dat er geen bestellingen voor me klaarstonden.
Als ik op de ov-chipkaart site kijkt staan er 4 producten. Ik ben vandaag ook even langs een NS automaat en deze geeft aan dat er 2 producten (overig ov-product) op staan.

Iemand enig idee hoe dit nu kan en wat er is?
pi_77353163
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Jij misschien niet..
Ik heb toch al je vragen beantwoord? Ik zie het probleem dan ook niet meer? Ik zou zeggen neem wat te drinken en relax, die kaart is geen probleem.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:19:58 #229
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77353198
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Jij misschien niet..
En jij denkt dat die iets anders gaan zeggen terwijl Dennis101 gelijk heeft?!

Speciaal voor jou:
Is het nu wel goed? Ja
En heb ik gewoon vrij reizen week en korting weekend? Ja
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:21:14 #230
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77353271
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef OurLadyPeace het volgende:
Ik heb mijn ov-chipkaart op 4 januari geactiveerd. Aangezien mijn tijdelijke ov was verlopen, kon ik meteen zien dat het werkte omdat ik daarvoor ineens moest betalen voor mijn reis en na activatie weer gratis kon reizen.

Toen ook meerdere malen gecontroleerd in de trein, niks aan de hand. Geen enkele keer ingecheckt trouwens, want ja dat hoeft nog niet.
Maar nu heb ik deze week al 2 keer van de conducteur te horen gekregen dat ik hem niet geactiveerd heb en dat ik dat nog moet gaan doen. Gezegd dat ik het al gedaan had, maar dan krijg je te horen dat je het maar nog een keer moet proberen.

Voor de gein vandaag weer even naar ophaalpunt gegaan, op bestelling ophalen gedrukt, maar na enige tijd kwam er te staan dat er geen bestellingen voor me klaarstonden.
Als ik op de ov-chipkaart site kijkt staan er 4 producten. Ik ben vandaag ook even langs een NS automaat en deze geeft aan dat er 2 producten (overig ov-product) op staan.

Dit klopt. Er zijn meer mensen die daar last van hebben (lees: overal staat dat het er op staat, zowel bij de IBG/oplaadpunt/NS automaat, behalve de conducteur want die zegt dat je moet activeren), maar ik heb geen idee hoe dat komt
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:22:52 #231
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77353366
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

En jij denkt dat die iets anders gaan zeggen terwijl Dennis101 gelijk heeft?!

Speciaal voor jou:
Is het nu wel goed? Ja
En heb ik gewoon vrij reizen week en korting weekend? Ja
de vrouw des huizes heeft gesproken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77353405
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik heb toch al je vragen beantwoord? Ik zie het probleem dan ook niet meer? Ik zou zeggen neem wat te drinken en relax, die kaart is geen probleem.
Jawel hoor, want blijkbaar is mn week abonnement er niet opgekomen.
pi_77353443
Verklaar dit maar even dan:

Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf -

Nee inderdaad, er staat een weekend op mijn kaart.

Daarom mijn vraag!
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:24:16 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77353448
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Jawel hoor, want blijkbaar is mn week abonnement er niet opgekomen.
Dat staat niet in jouw verhaaltje.
pi_77353468
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat verhaaltje kent Dennis wel.
pi_77353472
quote:

[..]

Los jij dit even op?
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:24:59 #237
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77353489
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef Debjeee het volgende:

Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf -

Daarom mijn vraag!
Als je ons toch niet gaat geloven, dan moet je even een mail sturen naar studentenOV
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:26:04 #238
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77353540
quote:

[..]

Dat verhaaltje kent Dennis wel.
Sorry, maar net zei je tegen Dennis "er zijn hier wel meer mensen allen jij", dan moet je ook et hele verhaal vertellen, want anders schiet het nog niet op. Neem aan dat je dat wel met mij eens bent
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Los jij dit even op?
Nee, kost te veel energie denk ik
pi_77353547
quote:

[..]

Als je ons toch niet gaat geloven, dan moet je even een mail sturen naar studentenOV
nee daar had ik zelf nog niet aan gedacht zeker?

Na 12 mails verder met: Mevrouw wij kunnen u niet verder helpen.

EN een telefoonrekening met overige kosten van 74 door het 0900 nummer

pi_77353570
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef OurLadyPeace het volgende:

Gewoon tegen die conducteur zeggen dat zijn apperaat dan wel kapot zal zijn.
pi_77353622
quote:

Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf -

Daarom mijn vraag!
Waarschinlijk:

Nieuwe weekend abo;
Nieuwe weekend korting abo;
Tijdelijk weekend abo;
Tijdelijk weekend abo korting;
Tijdelijk week abo;
Tijdelijk week abo korting
You dream it, I live it.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:27:56 #242
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77353641
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Doe niet zo onverschillig.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77353675
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Meddo het volgende:

[..]

Waarschinlijk:

Nieuwe weekend abo;
Nieuwe weekend korting abo;
Tijdelijk weekend abo;
Tijdelijk weekend abo korting;
Tijdelijk week abo;
Tijdelijk week abo korting
Ik heb 2x een week geactiveerd.
Dan zou ik zeker een: Nieuw weekend abo hebben?
pi_77353735
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Doe niet zo onverschillig.
OMG sommige mensen..
pi_77353772
Waarom zitten jullie eigenlijk op een forum?
Als jullie mensen niet kunnen/willen 'helpen' ?
pi_77353807
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Ik heb 2x een week geactiveerd.
Dan zou ik zeker een: Nieuw weekend abo hebben?
Oh verkeerd gelezen
You dream it, I live it.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:30:55 #247
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77353816
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Debjeee het volgende:

[..]

OMG sommige mensen..
Dit dus.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77353821
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef Debjeee het volgende:
Echt, wat de neuk, ik heb je nou zoveel keer gezegd dat het gewoon klopt. Dat je dat niet van me wil aannemen maakt mij niet uit, maar kom dan niet klagen dat we je niet willen helpen

Daarnaast hebben Meddo en Automatic ook al bevestigend antwoord gegeven.
pi_77353845
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Ik belde en het bleek dat er in het systeem stond dat ik begin 2009 al een kaart toegestuurd had gekregen. Wat niet het geval was. Dus die gast heeft die "kaart" uit het systeem verwijderd en toen moest ik een nieuw aanvraagformulier aanvragen voor de kaart aan te vragen.(!! )

Aanvraag formulier kreeg ik binnen drie dagen.
De mail van goedkeuring kreeg ik na ongeveer twee weken.
De kaart is nu na anderhalf week ogestuurd.

Totaal dus 3,5 week.. dat wordt betalen
Als ik überhaupt 'm zo snel krijg.
pi_77353873
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Echt, wat de neuk, ik heb je nou zoveel keer gezegd dat het gewoon klopt. Dat je dat niet van me wil aannemen maakt mij niet uit, maar kom dan niet klagen dat we je niet willen helpen

Daarnaast hebben Meddo en Automatic ook al bevestigend antwoord gegeven.
Werk je bij de klantenservice ov chipkaart?

Die snauwen ook al zo als ze het te warm wordt..
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:32:05 #251
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77353880
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef Debjeee het volgende:
Wat denk je wat die 2 voor je deden? Naar het beeldscherm staren?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77353913
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Werk je bij de klantenservice ov chipkaart?

Die snauwen ook al zo als ze het te warm wordt..
Je kunt ook nog een keer 70 euro verbellen of je kan je me ook gewoon even bedanken voor mijn hulp in plaats van mij aan te gaan vallen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:34:47 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77353990
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Vast wel, maar als jij ons ook niet gaat geloven, dan denk ik:
pi_77353998
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef iosubSyS het volgende:

[..]

Ik zit in exact dezelfde situatie alleen dan omgedraaid en ben er achter gekomen dat de twee "vraag uw ov-bedrijf" mijn weekend-ov is. Dit betekend dat ik zowel door de week als in het weekend met de metro gratis kan, getest!.. Maar in de trein kreeg ik keiharde spanking van een Conducteur zonder flauw benul te hebben, want daar herkend hij alleen mijn week-ov die ik dus NIET wil hebben..

Ik heb al 2 keer precies hetzelfde gehad op een zondag. In het begin ziet dat apparaat van de conducteur je tijdelijke (Week) abonnement. Vanaf dat moment krijg je dus die spanking, maar die kun je counteren.

Als je een paar seconden wacht, of misschien als de conducteur naar de volgende pagina van z'n apparaatje gaat, dan komt je weekendabonnement in beeld.

Afgelopen zondag ook weer:
Conductrice: "Oh, nou bedankt voor de tip."
Ik: "Graag gedaan."

Geloof me, als de activatie goed is gegaan, dan staat je definitieve abonnement gewoon op je kaart.
pi_77354122
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je kunt ook nog een keer 70 euro verbellen of je kan je me ook gewoon even bedanken voor mijn hulp in plaats van mij aan te gaan vallen.
Jou bedanken?

pi_77354158
vandaag geprobeerd op te halen van dat ROT REISPRODUCT gewoon in een primera boekhandel.

tja ik zo met dat boekje naar die automaat volgde de instructies alles gewoon juist er stond een studenten week klaar alleen toen kwam het moment van bevestiging! Shit hoe moet ik dat nou doen dus ik gewoon rustig kijken niets aanraken en ineens bericht verwijder u kaart BYE BYE...dus ik even hulp vragen aan die aardige man achter de kassa dus hij het voor mij proberen ER STAAT GEEN BESTELLING VOOR U KLAAR neeee wat moet ik nu? De aardige winkelmedewerker: IB bellen dus ik zo van maar nee net stond er wel wat en ik heb geen knoppen ofzo aangeraakt dus hij probeert het weer...YESS studenten week staat er weer en BESTELLING OPGEHAALD als bevestiging, maar geen bon en ik kon daarna ook niet zien dat die studenten week product er wel op stond....en net ingelogd op ib ook daar staat er niets bij activeer datum.....ik heb hem vandaag na 16:00 geactiveerd....hoe kan ik nou zeker weten dat het goed is?
pi_77354189
Gelukkig is het NS personeel ook goed voorgelicht over de OV-chipkaart!
pi_77354226
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Jou bedanken?

Oké, ik zal het eerlijk toegeven, ik zat je te fucken. Het ophalen is verkeerd gegaan, vanaf 1 februari verdwijnen de producten van je kaart. Wil je vanaf dan toch kunnen reizen moet je even contact opnemen met de IB-groep voor een nieuw reisproduct. Sorry, ik zal het nooit meer doen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:40:03 #259
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77354247
Ga naar een ns automaat met een paars logo hou je chip ervoor en check je producten
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77354254
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Oké, ik zal het eerlijk toegeven, ik zat je te fucken. Het ophalen is verkeerd gegaan, vanaf 1 februari verdwijnen de producten van je kaart. Wil je vanaf dan toch kunnen reizen moet je even contact opnemen met de IB-groep voor een nieuw reisproduct. Sorry, ik zal het nooit meer doen.
Omg wat sneu ben je toch
pi_77354281
update net geregistreerd op ov-rotkaart.nl maarrre bij kaartinformatie staat er alleen dit:

Kaartgegevens
Kaartnaam nvt
Kaartnummer 3528678400399064
pi_77354288
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Omg wat sneu ben je toch
Even serieus, wat wil je nu nog weten?
pi_77354355
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Even serieus, wat wil je nu nog weten?
Van jou helemaal niks
Wacht wel even op reacties van NORMALE SERIEUZE mensen

woensdag 27 januari 2010 @ 21:42:05 #264
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77354356
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef nicolesoufi het volgende:
vandaag geprobeerd op te halen van dat ROT REISPRODUCT gewoon in een primera boekhandel.

tja ik zo met dat boekje naar die automaat volgde de instructies alles gewoon juist er stond een studenten week klaar alleen toen kwam het moment van bevestiging! Shit hoe moet ik dat nou doen dus ik gewoon rustig kijken niets aanraken en ineens bericht verwijder u kaart BYE BYE...dus ik even hulp vragen aan die aardige man achter de kassa dus hij het voor mij proberen ER STAAT GEEN BESTELLING VOOR U KLAAR neeee wat moet ik nu? De aardige winkelmedewerker: IB bellen dus ik zo van maar nee net stond er wel wat en ik heb geen knoppen ofzo aangeraakt dus hij probeert het weer...YESS studenten week staat er weer en BESTELLING OPGEHAALD als bevestiging, maar geen bon en ik kon daarna ook niet zien dat die studenten week product er wel op stond....en net ingelogd op ib ook daar staat er niets bij activeer datum.....ik heb hem vandaag na 16:00 geactiveerd....hoe kan ik nou zeker weten dat het goed is?
Het duurde even voor ik je verhaal kon ontcijferen maar goed:
1) Bij mij staat er ook niets op de site van de IBG
2) ls je tijd hebt, loop dan even naar een NS kaartjesautomaat en kijk of daar je product er op staat. Staat hij hierop, dan kan je er van uit gaan dat het goed is.
3) Bij het ophaalpunt kan je niet zien of het er op staat, dus wat dat betreft is er niets fout gegaan & misschien was het bonnetje wel op
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gelukkig is het NS personeel ook goed voorgelicht over de OV-chipkaart!
Ik denk dat dat komt omdat het bij de NS nog niet officieel is ingevoerd. Ja, wel dat ze het kunnen scannen, maar niet met inchecken etc.
pi_77354385
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Van jou helemaal niks

Zucht, zeg niet ik het niet geprobeerd heb...
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:42:52 #266
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77354400
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Van jou helemaal niks

Weet je. Ga gewoon even naar een andere website
We willen je allemaal helpen (en in totaal hebben dat nu al 3 mensen gedaan), maar als jij niets van ons aan wil nemen, dan is er ook ergens een grens.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:43:09 #267
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77354413
Ik heb het @#%5 ding nog steeds niet.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:43:51 #268
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77354446
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef nicolesoufi het volgende:
update net geregistreerd op ov-rotkaart.nl maarrre bij kaartinformatie staat er alleen dit:

Kaartgegevens
Kaartnaam nvt
Kaartnummer 3528678400399064
Ook daarmee lopen ze weleens achter Op die site kan het ook even duren voor het er écht op staat. Al zijn er ook mensen waar daar NIETS bij staat en als je je kaart scant bij de NS dan staat er wel iets op. Mijn advies: Even langs een kaartjesautomaat van de NS.
pi_77354447
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Weet je. Ga gewoon even naar een andere website
We willen je allemaal helpen (en in totaal hebben dat nu al 3 mensen gedaan), maar als jij niets van ons aan wil nemen, dan is er ook ergens een grens.
Hoe kan jij het zo zeker weten?
Jij kopieert het ook maar letterlijk van Dennis over.

Of werk je soms ook bij de ov klantenservice?
pi_77354496

Andere website?
Als je er last van hebt ga je toch zelf weg?
pi_77354737
Haha! Debbie, is het weer die tijd van de maand?!
pi_77354785
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Haha! Debbie, is het weer die tijd van de maand?!
Welke tijd van de maand?
vertel?
pi_77354847
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het duurde even voor ik je verhaal kon ontcijferen maar goed:
1) Bij mij staat er ook niets op de site van de IBG
2) ls je tijd hebt, loop dan even naar een NS kaartjesautomaat en kijk of daar je product er op staat. Staat hij hierop, dan kan je er van uit gaan dat het goed is.
3) Bij het ophaalpunt kan je niet zien of het er op staat, dus wat dat betreft is er niets fout gegaan & misschien was het bonnetje wel op
[..]

Ik denk dat dat komt omdat het bij de NS nog niet officieel is ingevoerd. Ja, wel dat ze het kunnen scannen, maar niet met inchecken etc.
sorry ik ben gestresst door dit ov gedoe....

Hmmm er stond dat de bon niet geprint kon worden...maar ja ik zal morgenochtend gelijk zo'n ns kaartjesautomaat zoeken..wedden dat het weer de hele dag bellen gaat worden met die 30 minuten wachttijd lijn en daarna misschien nog de IB

Ik heb het trouwens wel laten nachecken in de tram...de eerste conducteur was een dombo die niet wist hoe het apparaat werkte, de tweede bevestigde dat er een studentenabonnement opstaat maar of dat nou die tijdelijke of de officiële vanaf 1 februari is??? nog maar eens navragen aan een andere conducteur, helaas dat controle apparaat was stuk....nou ja morgen verder uitzoeken.
pi_77354890
Weet iemand trouwens of het problemen kan opleveren als je geen bon hebt (in de toekomst)? In principe staat er in het instructieboekje niets over een bon....
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:51:27 #275
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77354899
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Hoe kan jij het zo zeker weten?
Jij kopieert het ook maar letterlijk van Dennis over.

Of werk je soms ook bij de ov klantenservice?
Ik kopieer niets. Maar zoals je al ziet is dit deel 9 en zijn er ook mensen die wél een reacite hebben gehad van de IBG qua mail / telefoon. Ik kan je ook als advies geven "lees alle topic's door", maar daar ga je ook niet blij van worden.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Debjeee het volgende:

Andere website?
Als je er last van hebt ga je toch zelf weg?
En nee. Ik negeer het gewoon Misschien komt nummer 4 nog wel voorbij die hetzelfde gaat zeggen. Succes ermee!
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:51:56 #276
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77354921
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef nicolesoufi het volgende:
Weet iemand trouwens of het problemen kan opleveren als je geen bon hebt (in de toekomst)? In principe staat er in het instructieboekje niets over een bon....
Nee, maakt niet uit. Bij sommige automaten was de bon op, dus kon je er sowieso geen krijgen.
pi_77355010
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik kopieer niets. Maar zoals je al ziet is dit deel 9 en zijn er ook mensen die wél een reacite hebben gehad van de IBG qua mail / telefoon. Ik kan je ook als advies geven "lees alle topic's door", maar daar ga je ook niet blij van worden.
[..]
Jij hebt ze dus wel alle 9 doorgelezen om je zo zeker het antwoord weet?

woensdag 27 januari 2010 @ 21:53:22 #278
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77355016
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:50 schreef nicolesoufi het volgende:
Ik heb het trouwens wel laten nachecken in de tram...de eerste conducteur was een dombo die niet wist hoe het apparaat werkte, de tweede bevestigde dat er een studentenabonnement opstaat maar of dat nou die tijdelijke of de officiële vanaf 1 februari is??? nog maar eens navragen aan een andere conducteur, helaas dat controle apparaat was stuk....nou ja morgen verder uitzoeken.
De NS kaarten automaat is heel handig
Je houdt je kaart voor de OV chipkaart lezer --> ga naar kaartinformatie --> daar staat wat er op je kaart staat
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:53:55 #279
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77355045
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Ik zit er vanaf topic 2 en nu kap ik er écht mee. Nogmaals; succes ermee.
pi_77355060
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Er zijn hier mensen die hier zitten om anderen te helpen en daardoor al 9 topics aan posten zijn, wil je nog even raden wie dat zijn?
pi_77355063
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

De NS kaarten automaat is heel handig
Je houdt je kaart voor de OV chipkaart lezer --> ga naar kaartinformatie --> daar staat wat er op je kaart staat
Dat klopt ook niet altijd
pi_77355103
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Er zijn hier mensen die hier zitten om anderen te helpen en daardoor al 9 topics aan posten zijn, wil je nog even raden wie dat zijn?
Blijkbaar heb jij een nogal slecht sociaal leven als je de hele godganze dag op fok.nl forum doorbrengt..

aangezien je ze allemaal gelezen hebt
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:55:07 #283
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77355114
quote:

[..]

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77355126
Na 6 dagen kan ik op de ov chipkaart site zien dat ik er 5 euro opgezet heb de vier euro die er door syntus afgehaald is geeft ie niet weer (staat ook wel bij de uitleg)
Saldo is wel weer +1 euro

Hopen dat mijn restitutieformulier snel in behandeling wordt genomen
You dream it, I live it.
pi_77355167
quote:

[..]

Geen sociaal leven?
pi_77355199
quote:

[..]

#1 hier
You dream it, I live it.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:56:58 #287
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77355210
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Meddo het volgende:
Na 6 dagen kan ik op de ov chipkaart site zien dat ik er 5 euro opgezet heb de vier euro die er door syntus afgehaald is geeft ie niet weer (staat ook wel bij de uitleg)
Saldo is wel weer +1 euro

Hopen dat mijn restitutieformulier snel in behandeling wordt genomen
Ze zullen wel een hele berg met die formulieren hebben
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:57:03 #288
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77355213
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Dat klopt ook niet altijd
Als je de antwoorden niet kunt waarderen ga dan alsjeblieft weg uit dit topic. Je wilt immers niet geholpen worden, dat blijkt. Het enigste wat nu er nog door heen komt is je spam.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77355220
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Meddo het volgende:

[..]

#1 hier
Geen sociaal leven?
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:57:21 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77355227
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Meddo het volgende:

[..]

#1 hier
Nou, dan heb jij helemaal geen leven
pi_77355263
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Als je de antwoorden niet kunt waarderen ga dan alsjeblieft weg uit dit topic. Je wilt immers niet geholpen worden, dat blijkt. Het enigste wat nu er nog door heen komt is je spam.
ja gezellig he!

Wat zijn jullie mensen snel op jullie teentjes getrapt zeg..

Misschien iets ontspannends gaan doen?
pi_77355277
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij een nogal slecht sociaal leven als je de hele godganze dag op fok.nl forum doorbrengt..

aangezien je ze allemaal gelezen hebt
Dan kan ik nog wel meer users opnoemen..
pi_77355278
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ze zullen wel een hele berg met die formulieren hebben
Nah, hier gaat ie 1 februari pas volledig in gebruik bij de bussen, treinen nog later. Dus hoop dat dat wel mee valt. De miep van de klantenservice had zo te horen ook nog niet echt veel ervaring met de chipkaart
You dream it, I live it.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:59:01 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77355324
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef Meddo het volgende:

[..]

Nah, hier gaat ie 1 februari pas volledig in gebruik bij de bussen, treinen nog later. Dus hoop dat dat wel mee valt. De miep van de klantenservice had zo te horen ook nog niet echt veel ervaring met de chipkaart
Oké dan, apart dat het dan afgeschreven is! Maar hey! Alles is apart met dat ding
pi_77355337
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Geen sociaal leven?
misschien werken ze achter een pc en kijken ze af en toe op het forum om even ergens anders mee bezig te zijn?
misschien lezen ze 's avonds in hun vrije uurtje even een paar posts en proberen ze mensen zoals jou te helpen?

misschien hebben ze geen sociaal leven en genieten ze ervan om door mensen die ze proberen te helpen afgezeken te worden?

x
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:59:37 #296
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77355355
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oké dan, apart dat het dan afgeschreven is! Maar hey! Alles is apart met dat ding

Wat wil je als de DUO en Translink allemaal 3 maanden achter lopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77355385
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee nee, dat deden zij niet.. dat was TLS
You dream it, I live it.
pi_77355393
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

misschien werken ze achter een pc en kijken ze af en toe op het forum om even ergens anders mee bezig te zijn?
misschien lezen ze 's avonds in hun vrije uurtje even een paar posts en proberen ze mensen zoals jou te helpen?

misschien hebben ze geen sociaal leven en genieten ze ervan om door mensen die ze proberen te helpen afgezeken te worden?

x
AFGEZEKEN?
HAHAHAHAHAHAHA hun zeiken mij af terwijl ik wat vraag ja..
Dus wie zeikt er nu af dan?

Inderdaad...Ik zeg...Get a life allemaal
pi_77355422
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Geen sociaal leven?
gelukkig maar dat er zulke mensen zijn...want door die ov-chipkaart vergeet sociaal leven ik studeer gewoon niet meer....vandaag de hele dag bezig geweest met uit te zoeken hoe dat ding geladen moet worden en in december moest ik letterlijk elke dag aan de telefoon zitten om zo'n rotkaart te krijgen......dus harstikke bedankt automatic_! Zal je zelfs prive een bericht sturen als alles goed is. Helaas begin ik nu wel bang te worden, want als het ophalen al zo'n gedoe is wie weet hoe dat dan zometeen gaat met dat product eraf halen als we klaar zijn met onze studie...
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:00:59 #300
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77355444
maar wat kan ik nu doen..?
volgens de NSautomaat staat er een weekendabonnement op (dit is dus fout), maar volgens de IB site heb ik een geactiveerd weekOV..
er staan geen bestellingen meer klaar..

bij wie moet ik aankloppen?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_77355498
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar wat kan ik nu doen..?
volgens de NSautomaat staat er een weekendabonnement op (dit is dus fout), maar volgens de IB site heb ik een geactiveerd weekOV..
er staan geen bestellingen meer klaar..

bij wie moet ik aankloppen?
Nou ga deze ook maar afzeiken dan..
Want Tha_Bartman heeft hetzelfde probleem als mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')