Bij mij ook hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde
Alleen bij mij staan er op de ov site wel twee producten & bij de IBG ook niets.
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:09 schreef RoW_0 het volgende:
Hoi,
Ik wou gister mijn OV chipkaart opladen, en dan lukte. Maar ik moest bevestigen voor Ov kaart "Wkent". Ik wil het graag doordeweeks hebben. Mijn vorige OV kaart was een weekend.
Ik dacht, Nieuwe jaar, nieuwe kaart, dus kan ik 'm doordeweeks maken.
Wat moet ik nu doen om 'm doordeweeks te maken?
Dat word een nieuwe DigiD aanvragen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja geweldig, ik kan niet inloggen omdat ik een nieuw nummer heb. Oude nummer is afgesloten!
Jeujquote:Op zondag 24 januari 2010 14:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor.
Alleen staat op de site: 2 producten op de NS 4. 2x Studentweek en 2x Overig.
So no worries i think.
Je tijdelijke kaart blijft geldig tot je je "echte" hebt gehad, dus je kan gewoon reizen ná 1 februari.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh lekker irritant dan. Ik ben 18+ en HBO student. Kaart heb ik aangevraagd via DUO. Moet ik dan met hen contact opnemen? Ik heb wel een pasje gehad met tijdelijk reizen erop, tot eind januari. Maar daar kan ik 1 februari dus niks mee...
Ja maar ik heb de echte dus al. Met foto en alles. Alleen dan blijkbaar niet de goede...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je tijdelijke kaart blijft geldig tot je je "echte" hebt gehad, dus je kan gewoon reizen ná 1 februari.
Dan moet je je nieuwe abonnement ophalen bij een ophaalpunt (lees even de OP, dan wordt dat wel duidelijker). Eerst moest je dit doen voor 1 februari, maar deze deadline is verschoven.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de echte dus al. Met foto en alles. Alleen dan blijkbaar niet de goede...
Klopt maar dat lukte dus niet. Op bladzijde 4 staat mijn verhaaltje. Opladen lukte niet maar toen ik hem voor de gein voor de automaat van de bus hield gaf hij Goede Reis aan. Wat dus blijkbaar niet hoort bij een studenten chipkaart maar bij een normale. En ik heb recht op de studenten chipkaartquote:Op zondag 24 januari 2010 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je je nieuwe abonnement ophalen bij een ophaalpunt (lees even de OP, dan wordt dat wel duidelijker). Eerst moest je dit doen voor 1 februari, maar deze deadline is verschoven.
Ligt inderdaad niet aan de pas zelf maar aan het product dat er op staat. Er is geen verschil tussen een studentenchippas en een andere, enkel hebben andere mensen geen studentenabo erop staan (maar bijvoorbeeld alleen geld, of een voordeelabo). Na je studententijd kun je je pas dus nog gewoon gebruiken, zonder je studentenabo natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:05 schreef Maria2.0 het volgende:
De DUO dude wist me te vertellen dat het wel klopte dat de automaat Goede Reis en een bedrag aan gaf. Dat zou gaan om het tijdelijke product wat erop staat waarmee je al kunt reizen.
Product zou voor me klaarstaan dus ik ga zo even naar de AH om te checken of opladen nu wel lukt.
Als alles goed was hadden we allemaal de kaart al maanden binnen en konden we in 1 zwiep activeren en zou de ov-chip het vervoer goedkoper en makkelijker maken. Ach, als...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als het goed is moet ik de kaart van de week binnen krijgen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als alles goed was hadden we allemaal de kaart al maanden binnen en konden we in 1 zwiep activeren en zou de ov-chip het vervoer goedkoper en makkelijker maken. Ach, als...
Nope.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef TheAgent het volgende:
Trouwens, moet je dat tijdelijke abonnement nog van je kaart (laten) halen als je je definitieve abo eenmaal hebt geactiveerd?
volgens mij is die van jou gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef Parap het volgende:
Weer enkele keren gecontroleerd en snap er nu niks meer van. Gister de eerste keer gecontroleerd en hij was geactiveerdBij de tweede controle, "Uhh meneer, U moet u kaart nog activeren.", "Er werd net gezegd dat mijn kaart..blabla". "Owja nu zie ik het, U kaart geeft een geldigheid aan tot september 2010".
Eindelijk dacht ik.. Werd ik vanmorgen gecontroleerd. Weer hetzelfde verhaal. "Conducteur, er staat toch duidelijk, student OV weekkaart geldig tot september". Nu moet er weer een of ander logo rechtsonderin staan anders geldt het nietStaat er duidelijk wat er op de kaart staat, is het weer niet goed!! Nu moet ik volgens meneer de conducteur mijn abonnement opnieuw activeren ofzo op die ov-chipkaart website.
GOED GEREGELD!
Oja, dat was ik even vergetenquote:
Waar kan ik zien of het wel goed opgeladen is? In Groningen danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Nick_Taken het volgende:
Woensdag/Donderdag en Vrijdag staan we weer in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting.
Kun je mij dus weer treffen.
druktequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Dikbuik het volgende:
Heb de kaart nog voor kerst aangevraagd. Kreeg 8 Januari bericht dat mijn aanvraag was goedgekeurd, en dat de kaart er binen 2 weken zou zijn. Ben nu tweeenhalve week verder maar nog steeds niets.
Wordt het tijd dat ik erachteraan ga bellen, of kan het kloppen dat het langer dan de weken duurt ivm drukte?
cool, waarom niet in Zwolle? Anders had ik je even mezelf voorgesteld en een biertje aangeboden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Nick_Taken het volgende:
Woensdag/Donderdag en Vrijdag staan we weer in Eindhoven/Rotterdam/Nijmegen/Den Haag en Groningen ter voorlichting.
Kun je mij dus weer treffen.
Oh gelukkig, had namelijk weinig zin om uren aan de telefoon te hangen. Niet echt slim van ze dat ze dan twee weken aangeven.quote:
Voor het niet uitchecken heb je kans op een geblokkeerde kaart als je dat een paar keer vergeet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:25 schreef C-ct-s het volgende:
Zucht. Zijn er meer mensen die hun pasje een half uur voor de lezer moeten houden voor die eindelijk een piepje geeft. Zal mij benieuwen of ik een boete krijg voor het niet uitchecken terwijl ik gratis reis
Ik heb 4 euro 'boete'.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:25 schreef C-ct-s het volgende:
Zucht. Zijn er meer mensen die hun pasje een half uur voor de lezer moeten houden voor die eindelijk een piepje geeft. Zal mij benieuwen of ik een boete krijg voor het niet uitchecken terwijl ik gratis reis
Wanneer had je een mail gestuurd? Ik vrijdag en nog geen antwoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef Parap het volgende:
Geachte heer Parap,
Dank je wel voor je reactie van 21-01-2010.
We vinden het heel vervelend voor je dat je problemen hebt omtrent de studenten ov-chipkaart. Uit de gegevens is echter gebleken dat je inderdaad je studenten reisproduct hebt geactiveerd, maar dat je status deleted is. Dat wil zeggen dat de scanners van de NS service balie, en conducteurs zien dat je studenten ov-chipkaart niet geactiveerd is, ondanks dat je het wel hebt geactiveerd.
Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met www.ocwDUO.nl (voorheen IB-groep) en deze email aan hen voorleggen. Zij kunnen voor jou een nieuw studentenreis product op je studenten ov-chipkaart zetten.
Succes
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart
Ik ben vandaag weer wat wijzer geworden
Dit is toch te gek voor woordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef Parap het volgende:
Geachte heer Parap,
Dank je wel voor je reactie van 21-01-2010.
We vinden het heel vervelend voor je dat je problemen hebt omtrent de studenten ov-chipkaart. Uit de gegevens is echter gebleken dat je inderdaad je studenten reisproduct hebt geactiveerd, maar dat je status deleted is. Dat wil zeggen dat de scanners van de NS service balie, en conducteurs zien dat je studenten ov-chipkaart niet geactiveerd is, ondanks dat je het wel hebt geactiveerd.
Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met www.ocwDUO.nl (voorheen IB-groep) en deze email aan hen voorleggen. Zij kunnen voor jou een nieuw studentenreis product op je studenten ov-chipkaart zetten.
Succes
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart
Ik ben vandaag weer wat wijzer geworden
Ben je mooi klaar mee danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Volgens mij kan DUO helemaal geen nieuw product op je OV chipkaart zetten. Tegen mij zei die dude dat zij feitelijk niks konden, ze konden alleen nakijken wat zij hebben doorgegeven aan dat chipkaart gebeuren (wat voor abonnement het moet worden).
Hij zei ook dat de klantenservice van de chipkaart mensen veel te snel doorstuurt naar DUO terwijl zij niks kunnen. Goodluck then
DUO is degene die de opdracht geeft om een product klaar te zetten. Zij sturen die aanvraag vervolgens door naar het bedrijf die het daadwerkelijk klaar zet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Volgens mij kan DUO helemaal geen nieuw product op je OV chipkaart zetten. Tegen mij zei die dude dat zij feitelijk niks konden, ze konden alleen nakijken wat zij hebben doorgegeven aan dat chipkaart gebeuren (wat voor abonnement het moet worden).
Hij zei ook dat de klantenservice van de chipkaart mensen veel te snel doorstuurt naar DUO terwijl zij niks kunnen. Goodluck then
Hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Vandaag weigerde het systeem weer om mij uit te checken, gaat lekker.
Ik denk dat dat je tijdelijke product is. Probeer je kaart eens voor een ns-automaat te houden. Sommige automaten hebben rechtsonder een ov-vakje. Als je daar je ov-chip overheen zwiept kun je kaartinfo o.i.d. bekijken. Dan kun je zien wat er op staat. Bij geactiveerden staan er vaak 4 producten op: student week (of weekend natuurlijk) student week korting en 2 overig. Ik weet niet of juist die overig de tijdelijke zijn of die andere. De website ov-chipkaart is niet echt up to date, dus daar kun je niet van uit gaan nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Dipkip het volgende:
Vandaag de kaart eens voor een NS paal gehouden, volgens die palen staat er wel een studentenproduct op en bij de balie lieten ze zien dat die een geldigheid heeft van een jaar.
Maar ik heb nooit kunnen activeren / product ophalen.
En de website mijnovchipkaart laat ook geen product zien.
Zal ik er nou vanuit gaan dat het goed zit of niet? Het telefoonnummer doet het nog steeds niet.
quote:Studenten OV-chipkaart week ¤ 0,00
Studentenkaart korting week ¤ 0,00
Dat is goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wat moet ik hier nou weer mee?
moet ik geen weekendkorting hebben juist? ik lees dit dat ik doordeweeks gratis mag reizen, en doordeweeks korting heb?quote:
Dat klopt gewoon. De benaming is lullig, maar student korting week betekent niets minder dan 'het kortinsproduct dat bij een weekabo hoort', korting in het weekend dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik kon eindelijk activeren
kijk ik even op mijn ov shitkaart gedoe:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat moet ik hier nou weer mee?
Pfieuw... thanks voor de mega snelle antwoorden!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon. De benaming is lullig, maar student korting week betekent niets minder dan 'het kortinsproduct dat bij een weekabo hoort', korting in het weekend dus.
Ja, ik zit dit topic te f5-en om anderen te kunnen laten delen in mijn kennis van ov-chipkaarten. Kennis die ik overigens heb opgedaan in dit topic. Aaah, vicieuze cirkel!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Pfieuw... thanks voor de mega snelle antwoorden!
ik heb een middag lang op stage zitten lezen op ovstudenten.nl en hier een poos geleden... toen kon ik telkens niet activeren... Nu zomaar ineens wel... maar ik vertrouw het niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik zit dit topic te f5-en om anderen te kunnen laten delen in mijn kennis van ov-chipkaarten. Kennis die ik overigens heb opgedaan in dit topic. Aaah, vicieuze cirkel!
Ja, misschien wel...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
klinkt wel beetje zielig dat f5-en trouwensMisschien moet je een andere hobbie zoeken?
Ach, dit is ook een goede hobby hoorquote:
Dat zou niet zo mooi zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
Straks wordt mijn pasje geblokt.
Vorige week donderdag, staat ook in de mail als je het goed gelezen hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wanneer had je een mail gestuurd? Ik vrijdag en nog geen antwoord.
Bij mij laat de automaat 4 producten zien, 2 overig en 1 student week en 1 student week korting (korting voor in het weekend heet student week korting...). Dus het is in ieder geval niet zo dat het pas na 1/2 te zien is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Als iemand nog antwoord hierop weet?
Gekeken gister bij de automaat, er staan 2 onbekende producten op geeft hij aan. Ingangsdatum 1/2/2010. Zou dit kloppen? Dat hij de producten (week gratis en weekend korting) pas per 1/2 herkend? Hij deed het namelijk nog niet na het ophalen van de bestellingen.
Maar jij hebt waarschijnlijk nu al recht op je OV, Maria2.0 pas in februari. Maar ik geloof dat er hier nog verder niemand voorbij is gekomen die ook pas per 1/2 recht heeft op OV, geen idee wat 'normaal' is dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij mij laat de automaat 4 producten zien, 2 overig en 1 student week en 1 student week korting (korting voor in het weekend heet student week korting...). Dus het is in ieder geval niet zo dat het pas na 1/2 te zien is.
Op ov-chipkaart.nl kun je kijken bij >Mijn OV-chipkaart> Kaartinformatie (links onder in) als het goed is kun je het daar zien maar bij mij staat daar dus niets maar is het wel goed (heb ik in een mail te horen gekregen).quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Bij mij is het activeren eindelijk ook gelukt, maar waar kan ik nou zien wat er precies op mijn kaart staat? Op het schermpje stond dat 'ie er twee producten had opgezet. Thuis heb ik een Mijn OV-chipkaartaccount aangemaakt, maar ik kan nergens zien wat er op dit moment op staat. Of moet ik wachten tot het transactieoverzicht is geüpdate?
Bij mij staat dus ook niks, maar ik kijk wel even bij zo'n kaartjesautomaat straks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef maok het volgende:
[..]
Op ov-chipkaart.nl kun je kijken bij >Mijn OV-chipkaart> Kaartinformatie (links onder in) als het goed is kun je het daar zien maar bij mij staat daar dus niets maar is het wel goed (heb ik in een mail te horen gekregen).
Anders kun je ook naar een ns-kaartjesautmaat met chiplezer (met logo), daar kun je precies zien wat er nou op staat en tot waneer het geldig is.
Een boete niet, maar bij sommigen wordt na een paar keer niet uitchecken de kaart geblokkeerd. En dan moet je moeite doen om m te deblokkeren. Niet prettig dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:02 schreef alwaysedo het volgende:
Ja, ik heb de OP gelezen.
vraag; als ik doordeweeks met mijn studenten ov-chipkaart incheck in de bus (connexxion), en ik check niet uit, krijg ik dan een boete? en vanaf wanneer weet het systeem dat ik niet uitgecheckt heb? als de buschauffeur een seintje geeft dat de hele rit is afgelopen ofzo?
Ow ok, dan zou ik het ook niet weten...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef maok het volgende:
[..]
Maar jij hebt waarschijnlijk nu al recht op je OV, Maria2.0 pas in februari. Maar ik geloof dat er hier nog verder niemand voorbij is gekomen die ook pas per 1/2 recht heeft op OV, geen idee wat 'normaal' is dus.
Als je toch met de trein gaat, even voor zo'n kaartjesautomaat met chiplogo houden (Als die op jou station staat)quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:42 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Gisteren gepoogd mijn reisproduct op te halen. Het ging alleen niet volgens die superhandige demo en ook niet hetzelfde als bij drie vrienden van mij die mee waren. Mijn reisproduct stond in ieder geval klaar, ik heb bevestigd, toen duurde het even en even en even, uiteindelijk moest ik mijn kaart uit het apparaat halen. Geen bevestiging dus en geen bonnetjeLater bij verschillende automaten nog eens geprobeerd, maar toen stond er niets meer voor me klaar.
Op Mijn IB dinges en OV-chipkaart.nl is verder niets gewijzigd. Zometeen met de trein dus kijken wat de conducteur deze keer te vertellen heeft. Ik hoop op mijn blote knietjes dat t gelukt is (mijn reisproduct is overigens ook pas vanaf 01-02 geldig)
Op die websites duurt het een tijdje voordat het erop staat. Controleer anders eens bij een NS automaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:42 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Gisteren gepoogd mijn reisproduct op te halen. Het ging alleen niet volgens die superhandige demo en ook niet hetzelfde als bij drie vrienden van mij die mee waren. Mijn reisproduct stond in ieder geval klaar, ik heb bevestigd, toen duurde het even en even en even, uiteindelijk moest ik mijn kaart uit het apparaat halen. Geen bevestiging dus en geen bonnetjeLater bij verschillende automaten nog eens geprobeerd, maar toen stond er niets meer voor me klaar.
Op Mijn IB dinges en OV-chipkaart.nl is verder niets gewijzigd. Zometeen met de trein dus kijken wat de conducteur deze keer te vertellen heeft. Ik hoop op mijn blote knietjes dat t gelukt is (mijn reisproduct is overigens ook pas vanaf 01-02 geldig)
Ja heb ik gedaan, die twee tijdelijke reisproducten staan erop (geldig vanaf 2009 t/m 2012) en twee overige producten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:44 schreef maok het volgende:
[..]
Als je toch met de trein gaat, even voor zo'n kaartjesautomaat met chiplogo houden (Als die op jou station staat)
Dan heb je toch recht op die 68 euro schadevergoeding per halve maand? Moet je effe een paar pagina's terugkijken hier, daar staat het wel uitgelegd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef BluesRebel het volgende:
Net voor de 5e keer gebeld en 20 minuten gewacht (wordt een leuke telefoonrekening). En voor de 5e keer mocht ik mijn gegevens geven. Kansloos kut systeem. Hij gaf ook nog de tip om opnieuw een aanvraag in te dienen.....
'Maar daar schiet ik toch niks mee op? Dan krijg ik 'm nog niet binnen een week.'
-'Nee dat klopt.'
'Dus wat nu? Krijg ik geen tijdelijke kaart?'
-'Nee die geven wij niet meer. U kunt verder niks doen dan wachten. Ik hoop maar voor u dat u hem nog op tijd krijgt.'
'Ja dat hoop ik ook maar dat betwijfel ik..............'![]()
![]()
![]()
Gebruik van de gratis OV-mogelijkheid maken komt toch bovenop je studieschuld? Als ik er geen gebruik van kan maken heeft t toch geen zin om dat nog erbij te houden? Ik heb in oktober al zo'n tyfuschipkaart aangevraagd.
Hij zei overigens nog wel dat de OV-kaart van 2009 misschien ook nog in februari geldig zal zijn () maar daar geloof ik eerlijk gezegd niet in. Denk niet dat de bedrijven dat nog willen.
Precies dat had ik ook en ik ben net even naar een NS-automaat gelopen en toen zag ik dat het goed wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:42 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Ja had ik gezien. In één week kom ik al boven die 68 euro uit, belachelijk dat t een vast bedrag is terwijl t niet mijn schuld is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan heb je toch recht op die 68 euro schadevergoeding per halve maand? Moet je effe een paar pagina's terugkijken hier, daar staat het wel uitgelegd.
Net mijn kaart laten controleren en er staat geen geldig reisproduct op voor de maanden vanaf februari en bij die apparaten staat nu dus niets meer klaar omdat ik het zogenaamd al opgehaald hebquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies dat had ik ook en ik ben net even naar een NS-automaat gelopen en toen zag ik dat het goed was.
Gebeld...die heks zei dat het reisproduct wél succesvol is opgehaaldquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Net mijn kaart laten controleren en er staat geen geldig reisproduct op voor de maanden vanaf februari en bij die apparaten staat nu dus niets meer klaar omdat ik het zogenaamd al opgehaald heb.......dat wordt dus bellen
Dat hebben ze ook tegen mijn vriendin gezegd en die had na 2 dagen nog steeds hetzelfde probleemquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:38 schreef Linker_Onderlip het volgende:
probeer maar eens over twee dagen."
Ik zit in exact dezelfde situatie alleen dan omgedraaid en ben er achter gekomen dat de twee "vraag uw ov-bedrijf" mijn weekend-ov is. Dit betekend dat ik zowel door de week als in het weekend met de metro gratis kan, getest!.. Maar in de trein kreeg ik keiharde spanking van een Conducteur zonder flauw benul te hebben, want daar herkend hij alleen mijn week-ov die ik dus NIET wil hebben..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef koentje.k het volgende:
Bij mij gaat het ook goed verkeerd...
Ik had/heb een papieren ov kaart voor de week.
Op 05-01-2010 mijn studenten ov-chipkaart opgeladen.
Ik zit maandag in de trein en er komt een controleur lang: Je hebt wel een weekendabonnement erop staan hé. Ik dus heel verbaasd. Thuis aangekomen kijk ik op de IB-groep site, daar staat: Weekabonnement + de datum van activatie enz enz.
Maar als ik op de site ov-chipkaart.nl kijk staat er duidelijk dit:
Studenten OV-chipkaart weekend ¤ 0,00
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Hoe krijg ik nou in godsnaam een Weekabonnement erop? als ik op wijzigen klik via de IB-groep dan staat er: Te wijzigen product: weekabonnement (01-01-2010 t/m 31-12-2011)
Ik heb al geprobeerd te bellen maar ik kom er niet doorheen en de verbinden wordt 9 van de 10 keer verbroken. Iemand dit mee gemaakt of tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |