abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:32:05 #251
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77353880
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef Debjeee het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op een forum?
Als jullie mensen niet kunnen/willen 'helpen' ?
Wat denk je wat die 2 voor je deden? Naar het beeldscherm staren?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77353913
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Werk je bij de klantenservice ov chipkaart?

Die snauwen ook al zo als ze het te warm wordt..
Je kunt ook nog een keer 70 euro verbellen of je kan je me ook gewoon even bedanken voor mijn hulp in plaats van mij aan te gaan vallen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:34:47 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77353990
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Debjeee het volgende:

[..]

nee daar had ik zelf nog niet aan gedacht zeker?

Na 12 mails verder met: Mevrouw wij kunnen u niet verder helpen.

EN een telefoonrekening met overige kosten van 74 door het 0900 nummer

Vast wel, maar als jij ons ook niet gaat geloven, dan denk ik:
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77353998
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef iosubSyS het volgende:

[..]

Ik zit in exact dezelfde situatie alleen dan omgedraaid en ben er achter gekomen dat de twee "vraag uw ov-bedrijf" mijn weekend-ov is. Dit betekend dat ik zowel door de week als in het weekend met de metro gratis kan, getest!.. Maar in de trein kreeg ik keiharde spanking van een Conducteur zonder flauw benul te hebben, want daar herkend hij alleen mijn week-ov die ik dus NIET wil hebben..

Ik heb al 2 keer precies hetzelfde gehad op een zondag. In het begin ziet dat apparaat van de conducteur je tijdelijke (Week) abonnement. Vanaf dat moment krijg je dus die spanking, maar die kun je counteren.

Als je een paar seconden wacht, of misschien als de conducteur naar de volgende pagina van z'n apparaatje gaat, dan komt je weekendabonnement in beeld.

Afgelopen zondag ook weer:
Conductrice: "Oh, nou bedankt voor de tip."
Ik: "Graag gedaan."

Geloof me, als de activatie goed is gegaan, dan staat je definitieve abonnement gewoon op je kaart.
pi_77354122
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je kunt ook nog een keer 70 euro verbellen of je kan je me ook gewoon even bedanken voor mijn hulp in plaats van mij aan te gaan vallen.
Jou bedanken?

pi_77354158
vandaag geprobeerd op te halen van dat ROT REISPRODUCT gewoon in een primera boekhandel.

tja ik zo met dat boekje naar die automaat volgde de instructies alles gewoon juist er stond een studenten week klaar alleen toen kwam het moment van bevestiging! Shit hoe moet ik dat nou doen dus ik gewoon rustig kijken niets aanraken en ineens bericht verwijder u kaart BYE BYE...dus ik even hulp vragen aan die aardige man achter de kassa dus hij het voor mij proberen ER STAAT GEEN BESTELLING VOOR U KLAAR neeee wat moet ik nu? De aardige winkelmedewerker: IB bellen dus ik zo van maar nee net stond er wel wat en ik heb geen knoppen ofzo aangeraakt dus hij probeert het weer...YESS studenten week staat er weer en BESTELLING OPGEHAALD als bevestiging, maar geen bon en ik kon daarna ook niet zien dat die studenten week product er wel op stond....en net ingelogd op ib ook daar staat er niets bij activeer datum.....ik heb hem vandaag na 16:00 geactiveerd....hoe kan ik nou zeker weten dat het goed is?
pi_77354189
Gelukkig is het NS personeel ook goed voorgelicht over de OV-chipkaart!
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_77354226
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Jou bedanken?

Oké, ik zal het eerlijk toegeven, ik zat je te fucken. Het ophalen is verkeerd gegaan, vanaf 1 februari verdwijnen de producten van je kaart. Wil je vanaf dan toch kunnen reizen moet je even contact opnemen met de IB-groep voor een nieuw reisproduct. Sorry, ik zal het nooit meer doen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:40:03 #259
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77354247
Ga naar een ns automaat met een paars logo hou je chip ervoor en check je producten
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77354254
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Oké, ik zal het eerlijk toegeven, ik zat je te fucken. Het ophalen is verkeerd gegaan, vanaf 1 februari verdwijnen de producten van je kaart. Wil je vanaf dan toch kunnen reizen moet je even contact opnemen met de IB-groep voor een nieuw reisproduct. Sorry, ik zal het nooit meer doen.
Omg wat sneu ben je toch
pi_77354281
update net geregistreerd op ov-rotkaart.nl maarrre bij kaartinformatie staat er alleen dit:

Kaartgegevens
Kaartnaam nvt
Kaartnummer 3528678400399064
pi_77354288
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Omg wat sneu ben je toch
Even serieus, wat wil je nu nog weten?
pi_77354355
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Even serieus, wat wil je nu nog weten?
Van jou helemaal niks
Wacht wel even op reacties van NORMALE SERIEUZE mensen

woensdag 27 januari 2010 @ 21:42:05 #264
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77354356
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef nicolesoufi het volgende:
vandaag geprobeerd op te halen van dat ROT REISPRODUCT gewoon in een primera boekhandel.

tja ik zo met dat boekje naar die automaat volgde de instructies alles gewoon juist er stond een studenten week klaar alleen toen kwam het moment van bevestiging! Shit hoe moet ik dat nou doen dus ik gewoon rustig kijken niets aanraken en ineens bericht verwijder u kaart BYE BYE...dus ik even hulp vragen aan die aardige man achter de kassa dus hij het voor mij proberen ER STAAT GEEN BESTELLING VOOR U KLAAR neeee wat moet ik nu? De aardige winkelmedewerker: IB bellen dus ik zo van maar nee net stond er wel wat en ik heb geen knoppen ofzo aangeraakt dus hij probeert het weer...YESS studenten week staat er weer en BESTELLING OPGEHAALD als bevestiging, maar geen bon en ik kon daarna ook niet zien dat die studenten week product er wel op stond....en net ingelogd op ib ook daar staat er niets bij activeer datum.....ik heb hem vandaag na 16:00 geactiveerd....hoe kan ik nou zeker weten dat het goed is?
Het duurde even voor ik je verhaal kon ontcijferen maar goed:
1) Bij mij staat er ook niets op de site van de IBG
2) ls je tijd hebt, loop dan even naar een NS kaartjesautomaat en kijk of daar je product er op staat. Staat hij hierop, dan kan je er van uit gaan dat het goed is.
3) Bij het ophaalpunt kan je niet zien of het er op staat, dus wat dat betreft is er niets fout gegaan & misschien was het bonnetje wel op
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gelukkig is het NS personeel ook goed voorgelicht over de OV-chipkaart!
Ik denk dat dat komt omdat het bij de NS nog niet officieel is ingevoerd. Ja, wel dat ze het kunnen scannen, maar niet met inchecken etc.
pi_77354385
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Van jou helemaal niks

Zucht, zeg niet ik het niet geprobeerd heb...
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:42:52 #266
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77354400
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Van jou helemaal niks

Weet je. Ga gewoon even naar een andere website
We willen je allemaal helpen (en in totaal hebben dat nu al 3 mensen gedaan), maar als jij niets van ons aan wil nemen, dan is er ook ergens een grens.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:43:09 #267
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77354413
Ik heb het @#%5 ding nog steeds niet.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:43:51 #268
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77354446
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef nicolesoufi het volgende:
update net geregistreerd op ov-rotkaart.nl maarrre bij kaartinformatie staat er alleen dit:

Kaartgegevens
Kaartnaam nvt
Kaartnummer 3528678400399064
Ook daarmee lopen ze weleens achter Op die site kan het ook even duren voor het er écht op staat. Al zijn er ook mensen waar daar NIETS bij staat en als je je kaart scant bij de NS dan staat er wel iets op. Mijn advies: Even langs een kaartjesautomaat van de NS.
pi_77354447
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Weet je. Ga gewoon even naar een andere website
We willen je allemaal helpen (en in totaal hebben dat nu al 3 mensen gedaan), maar als jij niets van ons aan wil nemen, dan is er ook ergens een grens.
Hoe kan jij het zo zeker weten?
Jij kopieert het ook maar letterlijk van Dennis over.

Of werk je soms ook bij de ov klantenservice?
pi_77354496

Andere website?
Als je er last van hebt ga je toch zelf weg?
pi_77354737
Haha! Debbie, is het weer die tijd van de maand?!
pi_77354785
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Haha! Debbie, is het weer die tijd van de maand?!
Welke tijd van de maand?
vertel?
pi_77354847
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het duurde even voor ik je verhaal kon ontcijferen maar goed:
1) Bij mij staat er ook niets op de site van de IBG
2) ls je tijd hebt, loop dan even naar een NS kaartjesautomaat en kijk of daar je product er op staat. Staat hij hierop, dan kan je er van uit gaan dat het goed is.
3) Bij het ophaalpunt kan je niet zien of het er op staat, dus wat dat betreft is er niets fout gegaan & misschien was het bonnetje wel op
[..]

Ik denk dat dat komt omdat het bij de NS nog niet officieel is ingevoerd. Ja, wel dat ze het kunnen scannen, maar niet met inchecken etc.
sorry ik ben gestresst door dit ov gedoe....

Hmmm er stond dat de bon niet geprint kon worden...maar ja ik zal morgenochtend gelijk zo'n ns kaartjesautomaat zoeken..wedden dat het weer de hele dag bellen gaat worden met die 30 minuten wachttijd lijn en daarna misschien nog de IB

Ik heb het trouwens wel laten nachecken in de tram...de eerste conducteur was een dombo die niet wist hoe het apparaat werkte, de tweede bevestigde dat er een studentenabonnement opstaat maar of dat nou die tijdelijke of de officiële vanaf 1 februari is??? nog maar eens navragen aan een andere conducteur, helaas dat controle apparaat was stuk....nou ja morgen verder uitzoeken.
pi_77354890
Weet iemand trouwens of het problemen kan opleveren als je geen bon hebt (in de toekomst)? In principe staat er in het instructieboekje niets over een bon....
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:51:27 #275
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77354899
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Debjeee het volgende:

[..]

Hoe kan jij het zo zeker weten?
Jij kopieert het ook maar letterlijk van Dennis over.

Of werk je soms ook bij de ov klantenservice?
Ik kopieer niets. Maar zoals je al ziet is dit deel 9 en zijn er ook mensen die wél een reacite hebben gehad van de IBG qua mail / telefoon. Ik kan je ook als advies geven "lees alle topic's door", maar daar ga je ook niet blij van worden.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Debjeee het volgende:

Andere website?
Als je er last van hebt ga je toch zelf weg?
En nee. Ik negeer het gewoon Misschien komt nummer 4 nog wel voorbij die hetzelfde gaat zeggen. Succes ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')