Wat denk je wat die 2 voor je deden? Naar het beeldscherm staren?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef Debjeee het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op een forum?
Als jullie mensen niet kunnen/willen 'helpen' ?
Je kunt ook nog een keer 70 euro verbellen of je kan je me ook gewoon even bedanken voor mijn hulp in plaats van mij aan te gaan vallen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Werk je bij de klantenservice ov chipkaart?
Die snauwen ook al zo als ze het te warm wordt..
Vast wel, maar als jij ons ook niet gaat geloven, dan denk ik:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Debjeee het volgende:
[..]
nee daar had ik zelf nog niet aan gedacht zeker?
Na 12 mails verder met: Mevrouw wij kunnen u niet verder helpen.
EN een telefoonrekening met overige kosten van 74 door het 0900 nummer
Ik heb al 2 keer precies hetzelfde gehad op een zondag. In het begin ziet dat apparaat van de conducteur je tijdelijke (Week) abonnement. Vanaf dat moment krijg je dus die spanking, maar die kun je counteren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef iosubSyS het volgende:
[..]
Ik zit in exact dezelfde situatie alleen dan omgedraaid en ben er achter gekomen dat de twee "vraag uw ov-bedrijf" mijn weekend-ov is. Dit betekend dat ik zowel door de week als in het weekend met de metro gratis kan, getest!.. Maar in de trein kreeg ik keiharde spanking van een Conducteur zonder flauw benul te hebben, want daar herkend hij alleen mijn week-ov die ik dus NIET wil hebben..
Jou bedanken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een keer 70 euro verbellen of je kan je me ook gewoon even bedanken voor mijn hulp in plaats van mij aan te gaan vallen.
Oké, ik zal het eerlijk toegeven, ik zat je te fucken. Het ophalen is verkeerd gegaan, vanaf 1 februari verdwijnen de producten van je kaart. Wil je vanaf dan toch kunnen reizen moet je even contact opnemen met de IB-groep voor een nieuw reisproduct. Sorry, ik zal het nooit meer doen.quote:
Omg wat sneu ben je tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Oké, ik zal het eerlijk toegeven, ik zat je te fucken. Het ophalen is verkeerd gegaan, vanaf 1 februari verdwijnen de producten van je kaart. Wil je vanaf dan toch kunnen reizen moet je even contact opnemen met de IB-groep voor een nieuw reisproduct. Sorry, ik zal het nooit meer doen.
Van jou helemaal niksquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Even serieus, wat wil je nu nog weten?
Het duurde even voor ik je verhaal kon ontcijferen maar goed:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef nicolesoufi het volgende:
vandaag geprobeerd op te halen van dat ROT REISPRODUCT gewoon in een primera boekhandel.
tja ik zo met dat boekje naar die automaat volgde de instructies alles gewoon juist er stond een studenten week klaar alleen toen kwam het moment van bevestiging! Shit hoe moet ik dat nou doen dus ik gewoon rustig kijken niets aanraken en ineens bericht verwijder u kaart BYE BYE...dus ik even hulp vragen aan die aardige man achter de kassa dus hij het voor mij proberen ER STAAT GEEN BESTELLING VOOR U KLAAR neeee wat moet ik nu? De aardige winkelmedewerker: IB bellen dus ik zo van maar nee net stond er wel wat en ik heb geen knoppen ofzo aangeraakt dus hij probeert het weer...YESS studenten week staat er weer en BESTELLING OPGEHAALD als bevestiging, maar geen bon en ik kon daarna ook niet zien dat die studenten week product er wel op stond....en net ingelogd op ib ook daar staat er niets bij activeer datum.....ik heb hem vandaag na 16:00 geactiveerd....hoe kan ik nou zeker weten dat het goed is?
Ik denk dat dat komt omdat het bij de NS nog niet officieel is ingevoerd. Ja, wel dat ze het kunnen scannen, maar niet met inchecken etc.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gelukkig is het NS personeel ook goed voorgelicht over de OV-chipkaart!
Zucht, zeg niet ik het niet geprobeerd heb...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Van jou helemaal niks
Wacht wel even op reacties van NORMALE SERIEUZE mensen
Weet je. Ga gewoon even naar een andere websitequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Van jou helemaal niks
Wacht wel even op reacties van NORMALE SERIEUZE mensen
Ook daarmee lopen ze weleens achterquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef nicolesoufi het volgende:
update net geregistreerd op ov-rotkaart.nl maarrre bij kaartinformatie staat er alleen dit:
Kaartgegevens
Kaartnaam nvt
Kaartnummer 3528678400399064
Hoe kan jij het zo zeker weten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet je. Ga gewoon even naar een andere website
We willen je allemaal helpen (en in totaal hebben dat nu al 3 mensen gedaan), maar als jij niets van ons aan wil nemen, dan is er ook ergens een grens.
Welke tijd van de maand?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Haha! Debbie, is het weer die tijd van de maand?!
sorry ik ben gestresst door dit ov gedoe....quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik je verhaal kon ontcijferen maar goed:
1) Bij mij staat er ook niets op de site van de IBG
2) ls je tijd hebt, loop dan even naar een NS kaartjesautomaat en kijk of daar je product er op staat. Staat hij hierop, dan kan je er van uit gaan dat het goed is.
3) Bij het ophaalpunt kan je niet zien of het er op staat, dus wat dat betreft is er niets fout gegaan & misschien was het bonnetje wel op
[..]
Ik denk dat dat komt omdat het bij de NS nog niet officieel is ingevoerd. Ja, wel dat ze het kunnen scannen, maar niet met inchecken etc.
Ik kopieer niets. Maar zoals je al ziet is dit deel 9 en zijn er ook mensen die wél een reacite hebben gehad van de IBG qua mail / telefoon. Ik kan je ook als advies geven "lees alle topic's door", maar daar ga je ook niet blij van worden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Hoe kan jij het zo zeker weten?
Jij kopieert het ook maar letterlijk van Dennis over.
Of werk je soms ook bij de ov klantenservice?
En nee. Ik negeer het gewoonquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Debjeee het volgende:
![]()
Andere website?
Als je er last van hebt ga je toch zelf weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |