Jij misschien niet..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja omdat ik verder niet zou weten wat ik aan mijn commentaar moet toevoegen.
Ik heb toch al je vragen beantwoord? Ik zie het probleem dan ook niet meer? Ik zou zeggen neem wat te drinken en relax, die kaart is geen probleem.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Jij misschien niet..
Maar er zijn nog 123312483948 andere mensen hier
En jij denkt dat die iets anders gaan zeggen terwijl Dennis101 gelijk heeft?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Jij misschien niet..
Maar er zijn nog 123312483948 andere mensen hier
Dit klopt. Er zijn meer mensen die daar last van hebben (lees: overal staat dat het er op staat, zowel bij de IBG/oplaadpunt/NS automaat, behalve de conducteur want die zegt dat je moet activeren), maar ik heb geen idee hoe dat komtquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef OurLadyPeace het volgende:
Ik heb mijn ov-chipkaart op 4 januari geactiveerd. Aangezien mijn tijdelijke ov was verlopen, kon ik meteen zien dat het werkte omdat ik daarvoor ineens moest betalen voor mijn reis en na activatie weer gratis kon reizen.
Toen ook meerdere malen gecontroleerd in de trein, niks aan de hand. Geen enkele keer ingecheckt trouwens, want ja dat hoeft nog niet.
Maar nu heb ik deze week al 2 keer van de conducteur te horen gekregen dat ik hem niet geactiveerd heb en dat ik dat nog moet gaan doen. Gezegd dat ik het al gedaan had, maar dan krijg je te horen dat je het maar nog een keer moet proberen.
Voor de gein vandaag weer even naar ophaalpunt gegaan, op bestelling ophalen gedrukt, maar na enige tijd kwam er te staan dat er geen bestellingen voor me klaarstonden.
Als ik op de ov-chipkaart site kijkt staan er 4 producten. Ik ben vandaag ook even langs een NS automaat en deze geeft aan dat er 2 producten (overig ov-product) op staan.
Iemand enig idee hoe dit nu kan en wat er is?
de vrouw des huizes heeft gesproken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat die iets anders gaan zeggen terwijl Dennis101 gelijk heeft?!
Speciaal voor jou:
Is het nu wel goed? Ja
En heb ik gewoon vrij reizen week en korting weekend? Ja
Jawel hoor, want blijkbaar is mn week abonnement er niet opgekomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb toch al je vragen beantwoord? Ik zie het probleem dan ook niet meer? Ik zou zeggen neem wat te drinken en relax, die kaart is geen probleem.
Dat staat niet in jouw verhaaltje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Jawel hoor, want blijkbaar is mn week abonnement er niet opgekomen.
Dat verhaaltje kent Dennis wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat staat niet in jouw verhaaltje.
Los jij dit even op?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat staat niet in jouw verhaaltje.
Als je ons toch niet gaat geloven, dan moet je even een mail sturen naar studentenOVquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef Debjeee het volgende:
Verklaar dit maar even dan:
Studenten OV-chipkaart weekend -
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Nee inderdaad, er staat een weekend op mijn kaart.
Daarom mijn vraag!
Sorry, maar net zei je tegen Dennis "er zijn hier wel meer mensen allen jij", dan moet je ook et hele verhaal vertellen, want anders schiet het nog niet op. Neem aan dat je dat wel met mij eens bentquote:
Nee, kost te veel energie denk ikquote:
nee daar had ik zelf nog niet aan gedacht zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je ons toch niet gaat geloven, dan moet je even een mail sturen naar studentenOV
Gewoon tegen die conducteur zeggen dat zijn apperaat dan wel kapot zal zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef OurLadyPeace het volgende:
Ik heb mijn ov-chipkaart op 4 januari geactiveerd. Aangezien mijn tijdelijke ov was verlopen, kon ik meteen zien dat het werkte omdat ik daarvoor ineens moest betalen voor mijn reis en na activatie weer gratis kon reizen.
Toen ook meerdere malen gecontroleerd in de trein, niks aan de hand. Geen enkele keer ingecheckt trouwens, want ja dat hoeft nog niet.
Maar nu heb ik deze week al 2 keer van de conducteur te horen gekregen dat ik hem niet geactiveerd heb en dat ik dat nog moet gaan doen. Gezegd dat ik het al gedaan had, maar dan krijg je te horen dat je het maar nog een keer moet proberen.
Voor de gein vandaag weer even naar ophaalpunt gegaan, op bestelling ophalen gedrukt, maar na enige tijd kwam er te staan dat er geen bestellingen voor me klaarstonden.
Als ik op de ov-chipkaart site kijkt staan er 4 producten. Ik ben vandaag ook even langs een NS automaat en deze geeft aan dat er 2 producten (overig ov-product) op staan.
Iemand enig idee hoe dit nu kan en wat er is?
Waarschinlijk:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef Debjeee het volgende:
Verklaar dit maar even dan:
Studenten OV-chipkaart weekend -
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf -
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Vraag uw OV-bedrijf ¤ 0,00
Nee inderdaad, er staat een weekend op mijn kaart.
Daarom mijn vraag!
Doe niet zo onverschillig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Debjeee het volgende:
[..]
nee daar had ik zelf nog niet aan gedacht zeker?
Na 12 mails verder met: Mevrouw wij kunnen u niet verder helpen.
EN een telefoonrekening met overige kosten van 74 door het 0900 nummer
Ik heb 2x een week geactiveerd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef Meddo het volgende:
[..]
Waarschinlijk:
Nieuwe weekend abo;
Nieuwe weekend korting abo;
Tijdelijk weekend abo;
Tijdelijk weekend abo korting;
Tijdelijk week abo;
Tijdelijk week abo korting
Ohquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Ik heb 2x een week geactiveerd.
Dan zou ik zeker een: Nieuw weekend abo hebben?
Echt, wat de neuk, ik heb je nou zoveel keer gezegd dat het gewoon klopt. Dat je dat niet van me wil aannemen maakt mij niet uit, maar kom dan niet klagen dat we je niet willen helpenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef Debjeee het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk op een forum?
Als jullie mensen niet kunnen/willen 'helpen' ?
Totaal dus 3,5 week.. dat wordt betalenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik belde en het bleek dat er in het systeem stond dat ik begin 2009 al een kaart toegestuurd had gekregen. Wat niet het geval was. Dus die gast heeft die "kaart" uit het systeem verwijderd en toen moest ik een nieuw aanvraagformulier aanvragen voor de kaart aan te vragen.(!!)
Aanvraag formulier kreeg ik binnen drie dagen.
De mail van goedkeuring kreeg ik na ongeveer twee weken.
De kaart is nu na anderhalf week ogestuurd.
Werk je bij de klantenservice ov chipkaart?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Echt, wat de neuk, ik heb je nou zoveel keer gezegd dat het gewoon klopt. Dat je dat niet van me wil aannemen maakt mij niet uit, maar kom dan niet klagen dat we je niet willen helpen
Daarnaast hebben Meddo en Automatic ook al bevestigend antwoord gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |