Ik bedoel het kenmerkende 2 knallen heel vlot achter elkaar, als in:quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:19 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Een dikke 10 km van Breda ook gehoord...alleen was het maar één knal.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:46 schreef kolbe006 het volgende:
Dordrecht weer een. Dit keer wel vliegtuig geluiden gehoord vlak na de knal.
Dat gaat over een stukje vuurwerk. en over paar dagen geleden alweer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
http://search.twitter.com/search?lang=nl&q=knal
quote:Buurten zuidelijk van het Bredase centrum zijn zondag- en maandagavond...
@twitter...quote:Het schijnt dat de politie aan het oefenen is met zware explosieven enzo, kunnen ze dat niet ff goed aankondigen ofzo?
Zware explosieven hoor je echt niet in een lijn van Breda -> Dordrecht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
@twitter...
Doet de politie wel vaker...met explosieven enzo....
Je mist de smiley?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Zware explosieven hoor je echt niet in een lijn van Breda -> Dordrecht.
Oh dan moet ik me alleen meer zorgen gaan maken. Moet ik me gaan voorbereiden op een gaswolk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Rick_dB het volgende:
sorry, ik liet er eentje waaien in m'n slaap
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Bezempje het volgende:
[..]
Oh dan moet ik me alleen meer zorgen gaan maken. Moet ik me gaan voorbereiden op een gaswolk.
quote:Harde knal in Drechtsteden door straaljager
9 juni 2010
In de omgeving van de Drechtsteden was woensdagochtend rond negen uur een luide knal te horen. Het bleek te gaan om een F-16 van de Koninklijke Luchtmacht die door de geluidsbarriëre ging.
De straaljager moest na een onderhoudsbeurt allerlei procedures doorstaan, waaronder het gecontroleerd door de geluidsbarrière vliegen. Dat gebeurt in een gebied tussen Steenbergen en Tiel op een hoogte van ongeveer 11,5 kilometer.
Volgens een woordvoerder van de Luchtmacht is de knal die wordt veroorzaakt bij bepaalde weersomstandigheden goed te horen en heeft het geluid veel weg van een explosie.
Bij de politie Zuid-Holland-Zuid kwamen diverse telefoontjes binnen over de knal.
Bron: RTV Rijnmond
Had ze maar boven IJsselmeer moeten knallen, niet boven woonwijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |