Stond je huis in Area 51?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
In mijn oude huis hoorde ik ook wel eens een enorme knal. Maar geen ruiten die sprongen of meubels die trilden. Het was ook niet iets van een geluidsbarriere.
Heel vaag. Ik zag ook wel eens lichtflitsen buiten terwijl het niet onweerde.
Al met al was het sowieso een raar huis dat eigenlijk op een heel verkeerde plek stond. Ik denk wel eens dat het misschien op een leylijn stond oid.
Ow okquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee achter een kerk waar eerder een begraafplaats was.
waar zit jij dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Nondeju, leek wel of het gebouw hier in zou storten net.
Neuh, gewoon straaljagerpiloten die bang zijn dat hun zojuist gehaalde friet koud wordt tijdens de vlucht terug naar huis.quote:
nou geloof me deze knal voelde ik gewoon in me benen! (en nee het was geen scheet):Pquote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef Vengerr het volgende:
Zo'n piloot gaat voor de kick een keer iets sneller dan eigenlijk mag en in half Nederland trillen de ruiten.
Wel een apart en indrukwekkend verchijnsel.
Dat zal stinken in die cockpitquote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Neuh, gewoon straaljagerpiloten die bang zijn dat hun zojuist gehaalde friet koud wordt tijdens de vlucht terug naar huis.
Ik ben benieuwd maar ik vermoed gewoon een vliegtuig hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:48 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
nou geloof me deze knal voelde ik gewoon in me benen! (en nee het was geen scheet):P
Ik hoor nu ook een ambulance maar staat niks van op p2000
Wel het zakje open houden he? Anders wordt de friet slap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |