Nope.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:16 schreef Bill_E het volgende:
Zijn niet gewoon straaljagers en geluidsbarrières ?
Ook niet helemaal waar, ze wisselen tussen leeuwarden en volkel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nope.
Enige straaljagers die door de geluidsbarrière mogen vliegen, staan op Leeuwarden en worden ingezet om vliegtuigen die zich niet identificeren te onderscheppen. Als deze in actie komen, moet ik dat weten door de radiocommunicatie of door anderen op een bepaald forum, die deze communicatie horen.
Alsof al die gegevens zo maar online zullen staan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nope.
Enige straaljagers die door de geluidsbarrière mogen vliegen, staan op Leeuwarden en worden ingezet om vliegtuigen die zich niet identificeren te onderscheppen. Als deze in actie komen, moet ik dat weten door de radiocommunicatie of door anderen op een bepaald forum, die deze communicatie horen.
Achter wachtwoord he, inclusief mp3's van de opnames.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef HotSpotShield het volgende:
[..]
Alsof al die gegevens zo maar online zullen staan.
Als er een QRA is, zo noemt men dat, staat al heel snel het geluidsbestand met Dutchmill online.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef HotSpotShield het volgende:
[..]
Alsof al die gegevens zo maar online zullen staan.
Maar dan nog, je zult lang niet alles kunnen afvangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Achter wachtwoord he, inclusief mp3's van de opnames.
Ga maar eens luisteren dan, of verhelder je punt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:29 schreef HotSpotShield het volgende:
[..]
Maar dan nog, je zult lang niet alles kunnen afvangen.
quote:
Dus wel. Vliegverkeer zit op de VHF en UHF en is gewoon te ontvangen via een scanner. Net zoals de hulpdiensten vroeger. Ik zie het vliegverkeer ook niet overstappen op C2000quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:29 schreef HotSpotShield het volgende:
[..]
Maar dan nog, je zult lang niet alles kunnen afvangen.
No shit sherlock.......... Ook echt een toevoeging he. Helemaal in je eentje bedacht ???quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is DutchMil, niet Nederlandse Molen..
Alhoewel hij wel leuk gevonden is
QRA gaat via de bandbox dacht ik ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is DutchMil, niet Nederlandse Molen..
Alhoewel hij wel leuk gevonden is
Klopt helemaal. En die zit bij DutchMil. Daar bewaken ze dan oa de TMA's.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
QRA gaat via de bandbox dacht ik ?
Als jij met een callcenter medewerker praat van een bedrijf praat je toch ook niet met de directeurquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En die zit bij DutchMil. Daar bewaken ze dan oa de TMA's.
Staat allemaal goed en helder beschreven op internet.
;-)
Ok, dan kan het wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus wel. Vliegverkeer zit op de VHF en UHF en is gewoon te ontvangen via een scanner. Net zoals de hulpdiensten vroeger. Ik zie het vliegverkeer ook niet overstappen op C2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie mijn edit met toevoeging even wil je.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als jij met een callcenter medewerker praat van een bedrijf praat je toch ook niet met de directeur
DutchMil begeleid militair en ook civiel door het luchtruim. Bandbox is gewoon iets aparts bij DutchMil wat gebruikt wordt als gevechtsleiding indien nodig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zie mijn edit met toevoeging even wil je.
DutchMil is het callsign van ....
Volgens mij gaf ik dat ook aan. Terwijl ook dat niet helemaal correct is als je het precies wilt aangeven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
DutchMil begeleid militair en ook civiel door het luchtruim. Bandbox is gewoon iets aparts bij DutchMil wat gebruikt wordt als gevechtsleiding indien nodig.
Typ het dan gelijk goed mafkees.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:57 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
No shit sherlock.......... Ook echt een toevoeging he. Helemaal in je eentje bedacht ???
Het is trouwens Nederlandse molen, met een kleine letter m. Taalpurist met achterstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |