abonnement Unibet Coolblue
pi_256617
1 April

Met wat voor voor duivelse grappen gaan SBS en de bussers elkaar vermaken en welke verassing heeft men voor de kijker bedacht?

Aziz heeft zijn 1 april grap al gehad.

Voorbeeld van eentje waar iedereen intrapt.

SBS6 deelt mede, dat Willem-Alexander en Emily de nieuwe kandidaten zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 31 Maart 2000).]

pi_256618
Dacht eigenlijk dat dat "Geboeid" een 1 april-grap was. If so, dan is ie nu al geslaagd!
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zaterdag 1 april 2000 @ 00:04:00 #3
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_256619
De 1 April grap was toch al een aantal weken bekend!

"Gert en Hermien weer bij elkaar voor de bus"!

Iedereen geloofde dat toch?

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  zaterdag 1 april 2000 @ 04:56:00 #4
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256620
Nee, de een april grap is dat het programma vanavond stopt en dat de jackpot niet 1 miljoen bevat, maar pak'm beet 250K en dat ze die moeten verdelen tussen de twee nieuwe passagiers.

Oh wat leuk, m'n milt scheurt van het lachen om m'n eigen grap......

Ben te zaai voor een signature
pi_256621
Volgens mij is dat interview met Seki een 1 april grap
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_256622
Of dat Jop weggaat. Tot nu toe geloof ik het niet terwijl ik het live allemaal zie
De anderen geloven het ook niet. Aziz huilt. esmeralda : er klopt iets niet waarom komt iwan niet uit bed Dames ik ga... zegt jop.
pi_256623
1 APRIIIIIIIIILLLL.
aN ZAT OOK IN HET COMPLEX EH COMPLOT.
aZIZ OOK. ARME tESSA HUILEN.
pi_256624
quote:
op 04-01-2000 om 09:15 AM schreef Hunter het volgende:
Volgens mij is dat interview met Seki een 1 april grap

Het hele vertrek Van seki zal blijken een -geslaagde- 1 april grap te zijn. Iedere passagier had de opdracht van de redactie om een niet-oppervlakkige 1 aprilgrap te bedenken. Deze was van seki.

Maandag na de nominaties: "en de nieuwe passagier is .... Seki!"

pi_256625
Nee nee! De 1 april grap is dat de Bus werkelijk een fata morgana is, en dat jullie allemaal eigenlijk aan het dromen zijn dat je op Fok! bent. Het signaal is dat er straks ieder moment een klein olifantje op gele klompjes binnen komt lopen en tegen je zegt:

'Wel Allez! Zijde gij aan het internetten? Te deksel hee!'

Mocht je uit de droom wakker willen worden roep dan heel hard uit:

'VAMOS!!!!'

Dan wordt je badend in het zweet wakker en kun je je rustig gaan douchen.

Grtz,

Meerhoerman.
Is dit geen opluchting?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')