Ik ontvang salaris en heb studiefinanciering, en het gaat maar om 1.000 euro. Dus vandaar mijn vraag over die 75 euro voor 6 jaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:21 schreef Hartigan het volgende:
Je moet natuurlijk wel bepaalde inkomsten hebben, anders verstrekt de bank je geen krediet. Zes jaar lang minimaal 75 euro storten is gewoon standaard.
Zolang je studiefinanciering wordt gestort op je ABN rekening, is er geen probleem en kan je je krediet tot 2500 verhogen. Als je daarnaast 60 studiepunten hebt bepaald, kun je je krediet verhogen tot 5000.
HBOquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef zarGon het volgende:
Wat voor onderwijs volg je?
[ afbeelding ]
Heb ik gezien ja, maar kun je me uitleggen wat die 75 euro voor 6 jaar betekenen, want dat is niet in verhouding als ik mijn krediet met 1.000 verhoog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.abnamro.nl/nl/(...)limiet/wijzigen.html.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:17 schreef Bozo21 het volgende:
maar om mij heen heb ik nergens iets gehoord dat je de eerste 6 zes jaar 75 euro moet storten.
Ik snap je vraag niet helemaal? Die 75 euro is gewoon de voorwaarde die je maandelijks op je rekening moet binnenkrijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef Bozo21 het volgende:
[..]
Heb ik gezien ja, maar kun je me uitleggen wat die 75 euro voor 6 jaar betekenen, want dat is niet in verhouding als ik mijn krediet met 1.000 verhoog.
Ahh toppie, dit zocht ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef zarGon het volgende:
Ik weet er eerlijk gezegd helemaal niets van het product af.
[..]
[ afbeelding ]
"De eerste 6 jaar" bestaat dus niet echt..
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal? Die 75 euro is gewoon de voorwaarde die je maandelijks op je rekening moet binnenkrijgen.
Misschien kan je iets vinden in de kredietprospectus (.pdf)?
Verder maakt die 75 euro helemaal geen verschil, toch? Je rente blijft hetzelfde, je maandlasten stijgen...
[ afbeelding ]
Zoals hierboven al gezegd, kun je volgens mij het beste even bellen...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |