Er kunnen binnen een bedrijf natuurlijk tig functies zijn die niets met elkaar te maken hebben, werkervaring opdoen op verschillende vlakken lukt dus ook wel binnen 1 bedrijf.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:13 schreef AwesomeFit het volgende:
stage is bedoeld om werkervaring op te doen op verschillende vlakken. Elke keer hetzelfde bedrijf schiet je dus niks mee op
In een groot bedrijf moet dit prima lukken. Gewoon een andere afdeling/andere functie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er kunnen binnen een bedrijf natuurlijk tig functies zijn die niets met elkaar te maken hebben, werkervaring opdoen op verschillende vlakken lukt dus ook wel binnen 1 bedrijf.
Ja binnen dezelfde opleiding sherlock. Je kan natuurlijk niet van administratie naar ICT als je zelfde opleiding doet...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er kunnen binnen een bedrijf natuurlijk tig functies zijn die niets met elkaar te maken hebben, werkervaring opdoen op verschillende vlakken lukt dus ook wel binnen 1 bedrijf.
No shit... Ik kan met mijn opleiding binnen ons bedrijf al zo 3 functies doen die geen zak met elkaar te maken hebben en waarbij ik een ander aanspreekpunt heb.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef AwesomeFit het volgende:
[..]
Ja binnen dezelfde opleiding sherlock. Je kan natuurlijk niet van administratie naar ICT als je zelfde opleiding doet...
wel is het handig om bij verschillende bedrijven te kijken en de verschillende culturen te proefen weet je mischien ook later als je gaat werekn wat je wel en niet leuk vindquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
No shit... Ik kan met mijn opleiding binnen ons bedrijf al zo 3 functies doen die geen zak met elkaar te maken hebben en waarbij ik een ander aanspreekpunt heb.
Om dan nog maar te zwijgen van de echt grote organisaties waarbij je nog wel meer veel meer functies met dezelfde opleiding kan doen.
Natuurlijk, dat ontken ik ook niet, maar het punt wat daar aangehaald werd was nogal voor de hand liggend.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef wouter37 het volgende:
[..]
wel is het handig om bij verschillende bedrijven te kijken en de verschillende culturen te proefen weet je mischien ook later als je gaat werekn wat je wel en niet leuk vind
Dan nog heb je binnen een bedrijf te maken met een bedrijfscultuur. Zoals al is gezegd overigens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
No shit... Ik kan met mijn opleiding binnen ons bedrijf al zo 3 functies doen die geen zak met elkaar te maken hebben en waarbij ik een ander aanspreekpunt heb.
Om dan nog maar te zwijgen van de echt grote organisaties waarbij je nog wel meer veel meer functies met dezelfde opleiding kan doen.
Ja dat klopt, was mijn punt ook niet, natuurlijk is het slim om meerdere bedrijven aan te doen. Maar verschillende werkervaringen kan je wel binnen 1 bedrijf opdoen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef AwesomeFit het volgende:
[..]
Dan nog heb je binnen een bedrijf te maken met een bedrijfscultuur. Zoals al is gezegd overigens.
Elk bedrijf heeft een andere manier van werken. Nuttiger om van meerdere bedrijven daarbij te kijken en weten wat jou bevalt ipv elke stage in dezelfde bedrijfscultuur te zitten is t niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |